Mä kyllä pitäisin Rantakarin jengissä edelleen, jos vain hinta on kohdillaan. Alkukausi oli paska, mutta sekin oli korvien välistä kiinni ja se saatiin fiksattua. Ensi kaudella samanlaista tilannetta tuskin ainakaan samoista syistä olisi näköpiirissä. Jollakin ne Rantakarinkin tehot pitäisi korvata, jos häntä ei pidetä ja kun nyt ihan realistisesti mietitään, kenestä siihen oikeasti olisi, siis ihan kentällä asti? Ihan hirveän montaa HIFK:n mahdollisuuksien rajoissa olevaa varmasti parempaa pelaajaa ei nyt tule mieleen.
Ykköshepaksi pitää hankkia joku kovempi hyökkäävä pakki (joka kuitenkin osaa myös puolustaa!), mutta Rantakari on lähtökohtaisesti ihan hyvä kakkosviulun soittaja. Jos vaikka Salin sitten nostaisikin huimasti tasoaan, Rantakarin voinee helposti tiputtaa kolmosviulistiksi, jos jotain numerointeja nyt on tarpeen ylipäätään käyttää. Itse olen sitä mieltä, että kuumille pelaajille kannattaa antaa enemmän vastuuta ja toivoa, että liekki palaa mahdollisimman pitkään. Melko usein jokaiselle pelaajalle tulee jonkinlainen suvantovaihe kauden aikana, jolloin sitten jollekin muulle avautuu mahdollisuus kantaa jengiä.
Mutta erittäin kiinnostavaa nähdä, miten HIFK on omaa pakistoaan ensi kaudelle rakentanut. Mähän nyt en luonnollisesti dumaa ketään tai mitään omista ennen kuin olen nähnyt, miten pelit kentällä kulkee.