Eiköhän J.Honka tule samanlaisella sopimuksella kuin Borgström, jos on tullakseen. Eli suora vuoden sopimus NHL-optiolla.
Pakkitilanne on mikä on, mutta olisiko Honka oikea lääke tähän vaivaan? Ailahteleva taiteilijaluonne. Köyhän miehen Kousa... Tarvittaisiin ennemminkin jämäkkää alround-johtajaa pakiston kunkuksi.Eiköhän J.Honka tule samanlaisella sopimuksella kuin Borgström, jos on tullakseen. Eli suora vuoden sopimus NHL-optiolla.
Eikö se ”NHL-optio” ole ihan automaatio kaikissa Liigan sopimuksissa?Eiköhän J.Honka tule samanlaisella sopimuksella kuin Borgström, jos on tullakseen. Eli suora vuoden sopimus NHL-optiolla.
Eikö se ”NHL-optio” ole ihan automaatio kaikissa Liigan sopimuksissa?
Kaikissa joilla on NHL:n kanssa tehty sopimus. Neuvostoliitossa ei taida olla. Mutta kukapa sieltä ruplaparatiisista toiseen kehitysmaahan haluaisi.Ja muuallakin.
On, mutta spesiaalitilanne kuitenkin kun NHL-kausi alkaa sitten kun alkaa, jos alkaa. Eli normaalisti ei voi lähteä enää Liiga-kauden alettua, mutta nyt voi. Ei sillä että uskoisin hetkeäkään Julius Hongan NHL-sopimukseen, jos nyt IFK:hon on edes tulossa.Eikö se ”NHL-optio” ole ihan automaatio kaikissa Liigan sopimuksissa?
Onko näin? Mä jotenkin luulin, että voisi. Mutta olen ollut väärässä ennenkin ja tulen olemaan jatkossakin.On, mutta spesiaalitilanne kuitenkin kun NHL-kausi alkaa sitten kun alkaa, jos alkaa. Eli normaalisti ei voi lähteä enää Liiga-kauden alettua, mutta nyt voi. Ei sillä että uskoisin hetkeäkään Julius Hongan NHL-sopimukseen, jos nyt IFK:hon on edes tulossa.
Eikö noissa NHL-sopimuksissa yleensä ole joku heinäkuun joku päivä tai vastaava takarajana, jos olet sopimuksen alainen vaikka johonkin Liiga-seuraan? En minäkään noiden NHL-sopimuskiemuroiden asiantuntija ole, joten voi hyvin olla väärässäkin.Onko näin? Mä jotenkin luulin, että voisi. Mutta olen ollut väärässä ennenkin ja tulen olemaan jatkossakin.
Julius Honka IFKhon. T Honka itse juuri hallilla.
Pakko kysyä oliko tämä päätelmä, että Honka kun on hallilla pelaa IFK:ssa vai onko tässä jotain oikeastikin perää :)
No siis ei ole (vielä), missään vahvistettu, mutta kaveria siis haastateltiin erätauolla ja nimesi suosikkieläimekseen punaisen kissapedon. Että saattaahan se olla ihan random-poiminta yleisöstä ja hauska vastaus.
Honka osaa myös puolustaa, toisin kuin Kousa. Avaa peliä silmät kiinni varmemmin, kuin meidän ahoset ja motinit.Pakkitilanne on mikä on, mutta olisiko Honka oikea lääke tähän vaivaan? Ailahteleva taiteilijaluonne. Köyhän miehen Kousa... Tarvittaisiin ennemminkin jämäkkää alround-johtajaa pakiston kunkuksi.
Onko näin? Mä jotenkin luulin, että voisi. Mutta olen ollut väärässä ennenkin ja tulen olemaan jatkossakin.
Joo. Varmasti. Siihen ei paljon tarvita. Mutta, kun näitä ukkoja ei kai määrättömästi voi enää Nordikselle kärrätä (ei mahdu yhtaikaa treenaamaan), pitäisi profiilin olla erilainen. Meillä on jo Kousa, Teräväinen ja Lyytinen. Nyt tarvittaisiin ÄIJÄÄ, joka osaa pelata myös kiekolla.Honka osaa myös puolustaa, toisin kuin Kousa. Avaa peliä silmät kiinni varmemmin, kuin meidän ahoset ja motinit.
Tää. Eli kyllähän tuo on jättimäinen upgrade näihin kalliisiin puukäsiin ja -silmiin verrattuna.Honka osaa myös puolustaa, toisin kuin Kousa. Avaa peliä silmät kiinni varmemmin, kuin meidän ahoset ja motinit.
Voi kun tuon Sallisen pystyisi kloonaamaan vaikka pariinkiin kertaan tuonne joukkueeseen. Aivan huikea pelaaja, edelleen.
Kappale tilastoa tässä vaiheessa kautta.
PDO= "Kertoo, miten joukkue suorittaa lähtökohtaiseen tasoonsa nähden."
Jääkiekon SM-liiga – Liiga.fi
Reaaliaikainen otteluseuranta, tilastot, tulokset, otteluohjelma, uutiset - löydät parhaat jääkiekkosisällöt Liiga.fi -sivustolta!liiga.fi