Ok hyvä. Ja koira-genrekin jatkuu, kun saadaan Bernhardilainen mukaan.
Eiköhän tuo hyvä hankinta meille ole. Sitten vaan pakkipareja miettimään.
Ok hyvä. Ja koira-genrekin jatkuu, kun saadaan Bernhardilainen mukaan.
Joo. Tarkoitin että onnistuu pelillisesti, ehkä viestini oli epäselvästi muotoiltu.Eikös se että se on Liiton päässä jo merkitty tarkoita että kaikki osapuolet on sen jo hyväksynyt? Mun mielestä Liitto on se ns. viimeinen naula arkkuun.
Samaa mieltä ja ketään ei estä Winbergiä, Varakasta, Teräväistä ja Ahosta nostamassa tasoaan ja kilpailemassa peliajastaan. Karjalainen vielä mukaan niin on hyvin 8 kpl liigatason pakkeja, on kyllä leveyttä.Samoilla pareilla lähtisin kokeilemaan!
Mikäli Auvitu ei enää loppukaudella pelaa, näkisin pakiston mielellään näin:
Bernhardt-Kousa
Lyytinen-Motin
Winberg-Karjalainen
Teräväinen
Kätisyydet mätsäävät kivasti. Varakas ja Ahonen paikkaavat sitten loukkeja. Avainsanat järkevyys kiekon kanssa ja rauhallisuus. Omasta mielestäni Varakkaalla ja Ahosella nuo ominaisuudet ovat tällä kaudella olleet heikoimmalla tasolla tuosta IFK:n yhdeksän pakin joukosta. Teräväisellä eniten petrattavaa pelaavasta seitsikosta.
Varakashan on ollut hyvä ja varma tällä kaudella. Kaksi ekaa paria noin, kolmanneksi Winberg-Varakas ja Karjalainen seiskapakiksi. Teräväisellä ei nyt minusta jotenkin vaan riitä tällä hetkellä, vaikka potentiaalia onkin.
Täytyy sanoa että olen näin fanina kyllä kovasti nauttinut siitä että pelataan pe ja la. Nyt on ihan orpo/urpo olo kun ei ole matsia käynnissä. Onneksi homma on kuosissa taas monta viikkoa tästä eteenpäin.
B:n hankinta oli ehdoton juttu. Ja, jos ois Joulu, toivoisin vielä Pukilta Rooban tapaista rohjoa hakkaamaan maalin edestä kiekkoa börsään. Nyt surrataan sektorin ulkopuolella vähän turhan paljon. Räkämaaleja tarvittaisiin lisää.Mikä muuten mahtoi olla HIFK:n tilanne pelaajamarkkinoilla näin siirtorajan umpeutuessa?.
Siinä jossain cmore lähetyksessähän käytiin läpi sitä että ketkä joukkueet aikovat vahvistaa rivejään niin oliko meillä ainoastaan tarve puolustajalle? Vai oliko myös hyökkääjä hakusessa kun jotenkin muistikuva on että siinä olisi myös ollut puhetta että hyökkääjää etsittäisiin?. Ajattelin vain jos joku sattuisi muistamaan.
Oma mielipide on se että joukkue on nyt ready eikä uusia ukkoja enään sisään. Bernhardtin hankkiminen oli se mitä tuo jengi tarvitsi mutta hyökkäyskalusto on hyvällä mallilla joten ei sinne tarvita ketään.
Onhan tässä vielä aikaa. Mutta itse en nyllä hankkisi enää ketään.
JYP matsissa Karjalainen blokkas laukauksen kyljellään ja huilasi sen jälkeen mutta palasi vielä peliin. Oisko joku ruhjevamma?Enkä päästäis pois myöskään. Alko vähän epäilyttää tänään toi Karjalaisen tilanne.
JYP matsissa Karjalainen blokkas laukauksen kyljellään ja huilasi sen jälkeen mutta palasi vielä peliin. Oisko joku ruhjevamma?
Miksi rikkoisit erittäin toimivan Kousa-Winberg parin tuomalla siihen uuden, joukkueen pelitapaan tottumattoman pakin?Kun Lundell on palannut karanteenista ja Motin pelikiellosta, laittaisin ketjut seuraavaan muotoon:
Hyökkäys:
1. Saarinen - Lundell - Leskinen
2. Sallinen - Broadhurst - Dyk
3. Tallberg - Borgström - Jääskä
4.Åsten (Hede) - Väänänen - Heljanko (Keränen / And)
Pakit:
1. Bernhardt - Kousa
2. Lyytinen - Motin
3. Teräväinen - Karjalanen
7-pakki Varakas, Winberg tai Ahonen
Miksi rikkoisit erittäin toimivan Kousa-Winberg parin tuomalla siihen uuden, joukkueen pelitapaan tottumattoman pakin?
Ja miksi rikkoisit juuri yhteenhitsautuneen ja hyvin toimineen kolmikon Dyk-Broadhurst-Tallberg?
Entä miksi yksi Liigan parhaista nelosketjuista Åsten-Väänänen-Keränen pitäisi hajoittaa?
Miksi et perustele mielipiteitäsi, jos joku kyseenalaistaa hahmotelmasi? Eikö se ole ihan normaali tapa keskustella?Mä en yleensä perustele mielipiteitäni. Kousalla on ollut tehot pakkasella, Joten Bernhardtin kokeilu hänen parinaan voisi niitä parantaa. Bernhardt pelasi eilen mielestäni niin hyvin, että Kousa voisi olla hänelle se oikea pari.
Sallisella on enemmän pisteitä kuin Tallbergillä. Minun mielestäni Sallinen ei ole kolmosketjun mies.
Nyt et ymmärtänyt tuota nelosketjukaavailuani. Sulkeisiin merkityt pelaajat ovat niitä, jotka voivat tulla rotaatiosta kehiin, jos tulee loukkaantumisia. Esimerkiksi Åsten ja Keränen pystyvät pelaamaan sentterin tontilla, jos Väänänen on sivussa. Silloin nämä sulkeisiin merkityt rotaatiopelaajat tulevat paikkaamaan jompaakumpaa.
Mä en yleensä perustele mielipiteitäni.
Sallisella on enemmän pisteitä kuin Tallbergillä. Minun mielestäni Sallinen ei ole kolmosketjun mies.