HIFK kaudella 2017–2018

  • 590 751
  • 2 296

Driver#66

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No mitäs niin huikeata sieltä nyt on tulossa? Ellei Nybarin potkuja/irtisanoutumista, niin ei kukaan yksittäinen pelaaja muuta tätä paskaa konvehdiksi.
En väittänytkään että yksi pelaaja muuttaisi joukkueen toiseksi. Katsotaan torstaina, tämä kun ei ole huhu- tai arvailuketju niin en viitsi nimeä sanoa. Tässä joukkueessa kun on ennenkin tapahtunut viime metreillä u-käännöksiä. Mikäli kyseinen kaiffari julkaistaan, olen varma että yksikään HIFK-fani ei ole pettynyt.

Eletään toukokuun alkua ja aika moni negailee tosi pahasti. Onhan tässä nyt vielä aikaa. En itsekään halua että tämän hetkinen jengi on lopullinen, mutta en siihen myöskään usko.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En väittänytkään että yksi pelaaja muuttaisi joukkueen toiseksi. Katsotaan torstaina, tämä kun ei ole huhu- tai arvailuketju niin en viitsi nimeä sanoa. Tässä joukkueessa kun on ennenkin tapahtunut viime metreillä u-käännöksiä. Mikäli kyseinen kaiffari julkaistaan, olen varma että yksikään HIFK-fani ei ole pettynyt.

Eli tulkitsenko oikein - Mr X on jo saapunut kaupunkiin ja on valmiina risteilylle? Tuskin maltan odottaa torstain spektaakkelia.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Torstaina tapahtuu. Uskallan väittää että n. 97% tämän keskusteluketjun jäsenistä ampuu pienen valkoisen laakin lahkeeseensa kun tomppa esittelee ainakin yhden työnäytteistään.
Olisko SE tässä: Eliteprospects.com - Vadim Malkin
Vasta Helsinki-Vantaan loungessa Tomppeli tajuaa ja kuiskaa autonkuljettajan korvaan: Vittu tää läski ei olekkaan SE Malkin.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Olkaa huoleti arvon palstaveljet. Kyllä tässä on vielä aikaa hioa ensi kaudeksi hyvinkin kilpailukykyinen joukkue. Torstaina tapahtuu. Uskallan väittää että n. 97% tämän keskusteluketjun jäsenistä ampuu pienen valkoisen laakin lahkeeseensa kun tomppa esittelee ainakin yhden työnäytteistään. Tuo jäljelle jäävä 3% koostuu täysin arvauksena muiden joukkueiden faneista (joita vituttaa) ja naisista (jotka ilmaisevat kiihkonsa hieman eritavalla). Jaksakaa siis hengittää vielä torstaihin asti. Silloin tarjoillaan kuulemani mukaan lisähappea. Vaikka eihän se tietysti loppupeleissä HIFK-fanille riitä:)

Heitän villinä arviona, että kyseessä on Ramstedt. Olisiko jopa niin, että Nybari olisi kokoamassa ZaRaRa-ketjua uudestaan kokoon nyt kun Zabokin on vapailla markkinoilla?
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Heitän villinä arviona, että kyseessä on Ramstedt. Olisiko jopa niin, että Nybari olisi kokoamassa ZaRaRa-ketjua uudestaan kokoon nyt kun Zabokin on vapailla markkinoilla?

Tai sitten kyseessä on Zabo...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Zaborskysta on itselläni kutina. Toki ei mitään huhua tai tietoa ole sen enempää.

Zaborsky tai Ramstedt kelpaisi oikein hyvin. Mielellään molemmat, mutta jos ja kun molempia ei saisi, niin mieluummin ottaisin tässä kohtaa Ramstedtin ykkössentteriksi. Se olisi tärkein palanen nyt.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Saanko näin lievänä offtopicina kysyä, että jos kaikki edes hitusen positiivista IFK:ssa näkevät on "v*tun Nybarin fanipoikia", niin saako näitä kaikkionpaskaajopakusi-tyyppejä alkaa kutsua "teiniangstailijoiksi" tai edes "negailijoiksi"?

Kyllähän ainakin mun viestit liittyen Nybondakseen ovat olleet hyvin negatiivisia, että kai minua voi negailijaksi sen suhteen kutsua. Aihetta negailuun tämä urheilutoimenjohtaja antaa kyllä aivan riittämiin. Mikään itseisarvo negailu ei minullekaan ole, kuten Walkin myös minä olin toiveikas ja innokas kaudelle 15-16 rakennettavasta joukkueesta, joka vaikutti kaikin puolin tasapainoiselta ja menestyskykyiseltä... ja myös oli sitä. Itse asiassa hyvin harvoin olen yllättynyt jengin suorituksista, kyllä sen aika hyvin pystyy jo edeltävänä kesänä arvioimaan kokoonpanosta että miten se tulee pärjäämään. Sitten on näitä, jotka sokeasti vain uskovat ja toivovat, ja tämän kannattajakunnan teeseihin ilmeisesti myös kuuluu haukkua niitä, jotka löytävät joukkueesta kritiikinkohteita.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilen puuttui 10-11 pelaajaa, nyt puuttuu siis 7 (koska Varakas ei ole kumpikaan niistä pakeista mitä tarvitaan).

Vittu seitsemän pelaajaa. Tämä on taas kerran aivan järkyttävän huonosti kasattu kokoonpano, Nybondas! Et osaa tehtävääsi, olet aivan jumalattoman huono tehtävässäsi.
En nyt lähde Nybondaksen huonoutta sinänsä kiistämään. Toki sinä olet erinomaisen hyvä IFK-fanina ja jääkiekosta kirjoittajana, kun olet esim. sitä mieltä, että playoffeissa Heiskasen ohella joukkueen paras pakki Salmela olisi ensi kaudella ysipakki. Tai Salmi ja Teppo eivät kelpaa edes "kymppipakiksi". Puhumattakaan siitä, että hyökkäyksestä uupuu neljä pelaajaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikäli kyseinen kaiffari julkaistaan, olen varma että yksikään HIFK-fani ei ole pettynyt.
Ehhehe! Yksikään HIFK-fani ei ole pettynyt? Yksikään HIFK-fani ei ole pettynyt? Melko vastuutonta heitellä tuollaisia kommentteja. Jopa IFK:n voittaessa mestaruuden löytyy aina joku, jonka mielestä oli väärin voitettu. Vasta silloin yksikään HIFK-fani ei ole pettynyt, kun olemme kaikki madonruokaa.

Mutta juu, jos se huhuttu Palle Ramstedt tekee paluun, luulisi enemmistön faneista olevan kohtalaisen tyytyväisiä.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kaikista hölmöin veto nyt olisi lyödä isosti rahaa kiinni Juhis "päätin kauteni 30 pelin maalittomaan" Aaltoseen, kun tietää hänen nykytason, ja sen, että ne ~300k€ (tai mitä nyt ikinä tienasikaan) olisi kaikki pois pakiston / keskikaistan vahvistamisesta. Molempiin tarvitaan 1-korin pelaaja. Mulle on ok, jos laituri vielä tulee, mutta isosti rahaa ei kannata siihen paikkaan laittaa tässä kohtaa.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kaikista hölmöin veto nyt olisi lyödä isosti rahaa kiinni Juhis "päätin kauteni 30 pelin maalittomaan" Aaltoseen
Selinin ketjussa olevassa haastattelussa näkyy rivien välistä että Atu pitää Juhista persoonana, eikä mitenkään hehkuta että tuollaisen miehen jokainen haluaa joukkueeseensa. Toivon todellakin että sama raha käytettäisiin mieluummin Zaborskyyn, työmoraali on ihan toista luokaa ja potentiaali on sama.

Ramusta puheenollen tulee mieleen haastattelu missä korosti rahan merkitystä tässä vaiheessa uraa, joten jos Liigaan palaa niin IFK lienee se Ramun valinta mutta en millään jaksa uskoa että edes juhlavuonna nykyiseen posseen tulisi vielä lähes miljoonan maksava pari Zabo ja Ramu.

_
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Alkaa siinä määrin jurppia eräs Juhamatti Aaltonen neropattilausuntoineen, että HIFK signatkoon kenet tahansa kunhan ei häntä. En halua nähdä kyseistä turhaketta enää ikinä Nordikselle HIFK:n paidassa. Hänestä tiesi jo etukäteen, että kädet isketään paskaan kun hän tulee joukkueeseen.
 

Hanson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, alasarjat.
Ramusta puheenollen tulee mieleen haastattelu missä korosti rahan merkitystä tässä vaiheessa uraa, joten jos Liigaan palaa niin IFK lienee se Ramun valinta mutta en millään jaksa uskoa että edes juhlavuonna nykyiseen posseen tulisi vielä lähes miljoonan maksava pari Zabo ja Ramu.

_
En tiedä mistä johtuu, mutta mulla on sellainen tunne, että JOS Ramu tulisi takaisin hän ei vastaisi niitä ylisuuria odotuksia mitä monella on hänen suhteensa. Tämä mielipide ei perustu mihinkään muuhun kuin "mutuun".
 

PPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Alkaa siinä määrin jurppia eräs Juhamatti Aaltonen neropattilausuntoineen, että HIFK signatkoon kenet tahansa kunhan ei häntä. En halua nähdä kyseistä turhaketta enää ikinä Nordikselle HIFK:n paidassa. Hänestä tiesi jo etukäteen, että kädet isketään paskaan kun hän tulee joukkueeseen.

Tästä täysin samaa mieltä. Jätkä ottaa roolia MM kisoissa paskanpuhujana mutta kentällä ei edelleenkään tapahdu yhtään mitään. Ei jatkoa please.
 

Iso Paha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go IFK
Alkaa siinä määrin jurppia eräs Juhamatti Aaltonen neropattilausuntoineen, että HIFK signatkoon kenet tahansa kunhan ei häntä. En halua nähdä kyseistä turhaketta enää ikinä Nordikselle HIFK:n paidassa. Hänestä tiesi jo etukäteen, että kädet isketään paskaan kun hän tulee joukkueeseen.
Tästä täysin samaa mieltä. Jätkä ottaa roolia MM kisoissa paskanpuhujana mutta kentällä ei edelleenkään tapahdu yhtään mitään. Ei jatkoa please.
Ei mitään Juhista vastaan Henkilökohtaisesti, eikä henkilönä, mutta nyt voisi Nybari tarjota kerrankin tasonmukaista liksaa= paikoin hyvähkö runkosarjassa, pleijareissa ihan lapanen. Satatonnia. Ei varmasti suostu, ottajia paaljon kovemmalla liksalla löytyy vanhoilla näytöillä. Nyt oli kuitenkin loppukauden kuin Parru Partanen huonoimmillaan, eli ei missään tapauksessa +250ke mies.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Viime vuonna meidän ylivoima kusi, koska meiltä puuttui aivot, jotka olisivat pyörittäneet Ylivoimaa ja viivapelote.

Tällä hetkellä meiltä puuttuu edelleen molemmat. Siksi se ykkössentteri ja sellainen "Bono Heikkinen" olisi ihan kuulkaa paikallaan. Ja ehkä yksi syvyyslaituri loukkaantumisten varalle.

Heiskanen tulee nostamaan tasoaan. Tuollaiset poikkeukselliset talentit nostavat aina. Samalla Miro voi hyvin kisaa koko sarjan parhaan pakin palkinnosta.

Eroseen uskon, että tulee olemaan parempi kuin viime vuonna. Finley on valmis. Varakas VL.

Se yksi lämärimies puuttuu.
 

toimittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En väittänytkään että yksi pelaaja muuttaisi joukkueen toiseksi. Katsotaan torstaina, tämä kun ei ole huhu- tai arvailuketju niin en viitsi nimeä sanoa. Tässä joukkueessa kun on ennenkin tapahtunut viime metreillä u-käännöksiä. Mikäli kyseinen kaiffari julkaistaan, olen varma että yksikään HIFK-fani ei ole pettynyt.

Eletään toukokuun alkua ja aika moni negailee tosi pahasti. Onhan tässä nyt vielä aikaa. En itsekään halua että tämän hetkinen jengi on lopullinen, mutta en siihen myöskään usko.

Ville Peltonen tuskin tekee paluuta joten jos tässäkään jutussa on mitään perää niin M.G.tulee vuodeksi Suomeen. Jepujepu.
 

Maigeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK❤️ The Habs, Everton FC, Joe Finley
Itse haluaisin nähdä että HIFK:n kokoonpano olisi ensikaudella:
Zaborsky - Ramstedt - Rask
Thorell - Tyrvainen - Enlund/Haataja/Sopanen
Partanen/Ahtola - Malinen - Carlsson
Åsten - Nykopp -Petrell

X - Heiskanen
Eronen - Varakas
Finley - O'Connor
+ muut

Todellisuudessa varmaan:
Zaborsky - Tyrväinen - Rask
Thorell - Carlson - Partanen
Ahtola - Malinen - Petrell
Åsten - Nykopp - Tamminen

Eronen - Varakas
Finley - Heiskanen
Teppo - O'Connor
+ muut

Alemmasta puuttuu se ykkössena ja kakkosen oikee laituri ja sit se ykköspakkiparin puolustava pakki.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
IFK
Olenko mielipiteeni kanssa yksin, että Tammisen jatko on positiivinen asia?

Mun mielestä hyvä nelosen laitaan. Suht fyysinen, ei kaukalon hitain kaveri ja ihan kohtalainen rannari. Mä näen herrassa potentiaalia voimahyökkääjäksi.

Edit : Ja Åsten-Nykopp-Tamminen muodostaa kelpo nelosen.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Olenko mielipiteeni kanssa yksin, että Tammisen jatko on positiivinen asia?
Runkosarjassa Tamminen oli hyvä suoraviivaisena nelosen laiturina joka osasi taklatakin, se oli aikaa kun Petrellin pelikuviot oli ihan hakusessa. Osat kääntyi sitten keväämmällä kun Petrell löysi vanhaa tatsiaan ja pelasi hyvät pleijarit.
Jos molemmat kilpailevat samasta paikasta niin Lennu vie mutta kun porukkaa saikuttaa niin tuossa meidän kolmosen ja nelosen työjuhdat.

_
 

Sonic Empire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olkaa huoleti arvon palstaveljet. Kyllä tässä on vielä aikaa hioa ensi kaudeksi hyvinkin kilpailukykyinen joukkue. Torstaina tapahtuu. Uskallan väittää että n. 97% tämän keskusteluketjun jäsenistä ampuu pienen valkoisen laakin lahkeeseensa kun tomppa esittelee ainakin yhden työnäytteistään. Tuo jäljelle jäävä 3% koostuu täysin arvauksena muiden joukkueiden faneista (joita vituttaa) ja naisista (jotka ilmaisevat kiihkonsa hieman eritavalla). Jaksakaa siis hengittää vielä torstaihin asti. Silloin tarjoillaan kuulemani mukaan lisähappea. Vaikka eihän se tietysti loppupeleissä HIFK-fanille riitä:)

Torstai tuli ja meni eikä vahvistuksia näy. Taisi olla palstatotuus tämäkin.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Torstai tuli ja meni eikä vahvistuksia näy. Taisi olla palstatotuus tämäkin.

Tuolla Huhut-ketjussa tää puitiin aika selvästi ja puhutaan jo hallusinaatioista. Kohta mennään sienilajeihin.

Ei joukkue ole huono ja oikealla pelisysteemillä ollaan jo tälläkin materiaalilla pitkällä. Lukumääräisestikin on selvää, että sieltä vielä pari ukkoa tulee.

Itse näen niin, että pitäisi olla Ykkös-ylivoiman pyörittäjä A la "Ramu" / "Kuusela" ja se kauan odotettu siniviivapelote. Joka on puuttunut IFKn ylivoimasta jo pari kautta. Ja eiköhän sieltä joku syvyyslaituri tule ellei jopa joku kärkinimi a la "Zabo".

Maalintekovoimasta olen vähemmän huolissani, mutta jos taitolaiturisentterivaje ja YVn viivavaje jätetään paikkaamatta, niin samoissa kuolonkouristuksissa ollaan ylivoiman ja siten menestyksen kohdalla ensikin vuonna.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tuolla Huhut-ketjussa tää puitiin aika selvästi ja puhutaan jo hallusinaatioista. Kohta mennään sienilajeihin.

Joo mä veikkaan että ne jotka väittivät tämän hahmon nähneensä, niin oikeasti vaan pelleilivät ja ilmeisesti sitten saivat jotain kiksejä siitä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös