Juu, ehdottomasti 1-2 sentteriä tarvitaan tuon hahmotelman lisäksi. Mutta nämä menevät sen "loput"-kategorian alle. Minusta Jääskä on osoittanut sellaisia otteita, että tarjoaisin hänelle näyttöpaikkaa ensi kaudella nelssonin senana. Mutta tietysti pitää olla kilpailua tuosta paikasta, joten muutama kirittäjä olisi paikallaan.
Itse jättäisin Vili Sopasen väliin, jos on edes saatavilla. Jotenkaan ei oikein iske meikäläiseen. Tuomo Ruutu olisi kyllä kapteeniainesta, mutta taitaa olla niin rikki, että ei mitenkään pysty pelaamaan koko kautta. Ja jos on pahasti rikki, niin mahtuuko vaikeuksitta kokoonpanoon?
Mä yrittäisin kynsin ja hampain pitää Raskin ensi kauden jengissä ja jos saadaan jäämään, niin Raskille C rintaan.
Olen samaa mieltä koko viestistä. Jääskä on hyvä energiapelaaja ja on juuri näitä joita ei toivottavasti päästetä muualle, "kun ei ole käyttöä". Voisi olla juuri niitä omia halpoja nuoria, jotka nousevat parin kauden aikana isompaan ja isompaan rooliin. Täytti kuitenkin vasta 19-vuotta, joten nuori kuin mikä.
Sopanen ei myöskään itseäni jostain syystä kauheasti lämmitä. Pirun kova pelaaja ja kova tekijä tähän liigaan mutta joku siinä mättää. Tiedä sitten johtuuko siitä, että jos tulee niin pelko on, että on sitten se meidän "ykköshankinta". Senhän myös tietää satavarmasti, että olisi kuitenkin yli puolet kaudesta telakalla ja sitten iskee 21 pelattuun peliin sen 2+5, kun vammat haittaa.
Mutta tälläkin kaudella 46 pistettä 41 peliin on ihan saatanan kova suoritus sitten taas vastapainona.
Tuomo Ruutu sytyttää itseäni kaikista vähiten ns. "kovista nimistä". Juna on jo mennyt, vammoja jatkuvasti ja vauhti tuskin riittää liiaksi. Hintalappukin voi vielä olla nimen takia suht kova, joten ei kiitos vaikka hieno mies onkin.