Elkins-Leino-Tuomisto-Mieho? Näillä siis ilmeisesti lähdetään kauteen. Hooray. Eikös Nypsikin ole (taas) klesana?
Ei kai se klesana ole? Itse ainakin kuvittelin miehen olevan tänään ihan kylmästi poppareilla sen Tanskassa pelatun loppuhetkien tyhmän jäähyn takia.
Ilmeisesti Hintz sitten poissa 4-6 viikkoa, joten aika kapealla keskikaistalla mennään ja aika pitkälti Elkinsin varassa. Olisikohan sieltä mahdollista saada jotain sentteriä parin kuukauden sopimuksella? Mieluiten tietysti jos saisi jonkun loppukaudeksi.
....Aika vaikea on tässä vaiheessa mistään sentteriä löytää, ollaan niin sanotusti kusessa nyt...
Viime kauden Liivik ei mielestäni ollut menetys lainkaan. Oli kuin varjo entisestään eikä tarjonnut oikein mitään lisäarvoa kentällä. Joko ei sopinut Stögön pelikirjaan tai sitten ei vain kiinnostanut, mutta ikävä ei jäänyt. Aiempien kausien Liivikille olisin suonut jatkon välittömästi.Liivikin menetys viime kauden jälkeen oli paha. Liivik olisi luotettava alempien ketjujen pelaaja jonka lisäksi mies osaisi pelata keskellä ja voisi myös tuurailla jopa ylemmissä ketjuissa aina väliaikaisesti. Ja onhan Liivik myös IFK:n oma jätkä. Aika vaikea on tässä vaiheessa mistään sentteriä löytää, ollaan niin sanotusti kusessa nyt...
Viime kauden Liivik ei mielestäni ollut menetys lainkaan. Oli kuin varjo entisestään eikä tarjonnut oikein mitään lisäarvoa kentällä. Joko ei sopinut Stögön pelikirjaan tai sitten ei vain kiinnostanut, mutta ikävä ei jäänyt. Aiempien kausien Liivikille olisin suonut jatkon välittömästi.
Aika kuuma oli toi mainos fb:ssä, jossa bongaa pelaajat kaupungilla -bannerissa järvinen marssii kampissa. suorastaan provokatiivinen kuvavalinta markkinointiososastolta ja nyt varmaan katselevat, että kuinka kauan tällaisen tekstin ilmestymiseen menee.
Kuva taitaa olla Liigan toimesta tuohon laitettu?Väittävät kommentissa, että kuva on vaan viime vuoden tapahtumasta. Siitä huolimatta, jos tällä ei vihjata pian julkaistavaan uutiseen, niin onhan tuo vähän tyhmästi valittu. Kai niistä tälläkin kaudella jatkavista olisi ollut kuvia tarjolla. Nyt annetaan turhaa toivoa meille Jatkoajalle päivystäville.
Kuva taitaa olla Liigan toimesta tuohon laitettu?
Tarkoitan siis kuvavalintaa tuossa kollaasissa, en sitä että Liiga hallinnoisi HIFKin FB-sivua.
Itse kuuluun siihen porukkaan joka odottaa itsestään selvyytenä taitosentteriä sisään, Nybarin sanat että Ramua ei voida korvata vastaavalla koska sellaisia ei ole saatavilla on pelkkää höpöilyä. Ihme jannuja palsta täynnä jos täällä ollaan tyytyväisiä sentteritilanteeseen.Sinänsä olen kyllä tätä samaa mantraa toitottanut lähes puoli vuotta, eikä mikään ole muuttunut. Paitsi se, että moni palstasisar on nyt alkanut vaatimaan samoja, vaikka vielä kesällä minua haukuttiin liian negatiiviseksi, liikaa vaativaksi jne.
Itse kuuluun siihen porukkaan joka odottaa itsestään selvyytenä taitosentteriä sisään, Nybarin sanat että Ramua ei voida korvata vastaavalla koska sellaisia ei ole saatavilla on pelkkää höpöilyä. Ihme jannuja palsta täynnä jos täällä ollaan tyytyväisiä sentteritilanteeseen.
Myönnän että itsekin odotin enemmän meidän sentterinelikolta ja hetken jo ajattelin kuukausia sitten että voisiko näillä mennä. Mutta ihan jokainen harjoitusmatsi/chl on kertonut karua totuutta mitä olen nähnyt ja kuullut. Ei ole sitä ykkössentteriä joka toisi aina varmasti kiekkoa sisään ja olisi YV:llä peloite huippuratkaisuillaan.
Tämä on mielestäni isompi asia kuin pakkiongelmat jos niitä edes on. Heiskanen otteiden perusteella kasvaa tällä kaudella jo kelpo liigapelaajaksi vakiokokoonpanoon. Generous olisi hyvä lisä jos ja kun Järvinen ei ilmeisesti ole käytettävissä.
_