Itse kyllä näen, että Liivikissä olisi potentiaalia ihan kiekollisen ketjun sentteriksikin. Mieleen tulee Petteri Wirtanen huonommilla käsillä ja ilkeämmällä asenteella. Itse en vaan hetkeäkään usko Liivikin lunastavan koko potentiaaliaan. Se edellyttäisi miehen keskittyvän täysiä jääkiekkoammattilaisen uraan, unohtaen kaiken maailman Märkä-Simo keikkailut ja sekalaiset televisio kikkailut. Mies ei ole niin lahjakas jääkiekkoilija, että voisi jakaa huomiotaan useammalle eri alalle. Kentällä Liivikin pitäisi vuorostaan keskittyä tekemään oikeita asioita kiekon kanssa. Unohtaa kaiken maailman kovapoikaleikiti, potkimiset, pukkaamiset ja huutelut. Tältä osin Simolle täydellinen roolimalli olisi meidän oma Corey. Katsokaa miten usein tämä kundi jää vihellyksen jälkeen kentälle soittamaan suutaan. Pilliin kun vihelletään Corey lähtee luistelemaan kohti vaihtopenkkiä ja on valmiina seuraavaan vaihtoonsa. Summa summarum, minä näen Liivikillä olevan oikeasti lahjoja hyväksi kakkosketjun sentteriksi kotoisessa Liigassamme. En vaan näe, että herran henkinen kantti on riittävä siihen, että hän pystyy ikinä täysin käyttämään koko potentiaaliaan.
Ja mitä tulee Liivikin näkemiseen punaisissa, niin ei kiitos. Mies, siitäkin huolimatta, että oli mainio keväällä 2011, on nykypäivän edari. Toivon miehelle loistokasta uraa Bluesissa ja mahdollisesti tulevaisuudessa myös ulkomailla. Mikäli herra tulevien vuosien aikana osoittaa merkkejä henkisestä kasvusta, olen valmis toivottamaan miehen tervetulleeksi minun IFK:hon. Tällä hetkellä hyvä vaan, että pysyy poissa.