Bad Bob #42 kirjoitti:Honkaheimosta en osaa sanoa mitään.
Kyllä Otto omiaan puolustaa, eikä ole ihan sukkakaan noissa talkoissa. Ei tietenkään mikään gooni, mutta tarvittaessa hanskat putoo.
Bad Bob #42 kirjoitti:Honkaheimosta en osaa sanoa mitään.
Elkinsiä ja Kuparista on jotenkin vaikea nähdä pudottamassa hanskojaan.
No siitä katsomaan ;)
Joo, eiväthän he mitään poliiseja ole eikä sellaisia täällä edelleeen tarvitakaan. Jos pitää jossain maalinedustalla joskus spontaanisti harrastaa pystypainia sen 5 sekuntia ennen kuin tuomarit tulevat repimään erilleen, niin eivätköhän sekä Elkins että Kuparinen siihen kykene ketä tahansa perus Liigapeluria vastaan.
Kiitos linkeistä, tosin en nähnyt Elkinsin pärjäävän kovinkaan hyvin noissa. :)
Pelotteeksi heistä ei kuitenkaan ole.
En ymmärrä, mihin tarvitaan pelotetta liigassa? Eihän sellaisia ole muillakaan joukkueilla ja tappelut ovat vähentyneet muutenkin. Spontaanit läpsyttelyt ovat hyvä asia, kun niitä joskus harvoin sattuu tapahtumaan.
Jos nämä nykyiset kermaperseet eivät osaa pitää omiensa puolia, niin pitävät väärän väristä paitaa yllään.
Jos nämä nykyiset kermaperseet eivät osaa pitää omiensa puolia, niin pitävät väärän väristä paitaa yllään.
Kyllähän se viime kaudellakin nähtiin kun Gillies oli poissa niin Niemi tuli kyynärpäällä päähän (en tosin muista ketä). Ja mun IFKhon mahtuu aina yksi pelote :)
Miten sait tähän yhtäläisyysmerkit? Viime kauden paikallismatsit olivat varsin siistejä tapahtumia Gilliesistä huolimatta. Se jos A-J Niemi taklaa jotain päähän (kyse oli kylläkin polvitaklauksesta), ei tarkoita välttämättä sikailua. Itse pistän sen ennemmin kyseisen pelaajan luokattomuuden piikkiin ja tämä kyseinen tapahtuma oli juurikin sitä.
Yhtäläisyysmerkit tulivat isä-Raimon kommenteista jossain pelin jälkeisessä haastatelussa.
Olen samaa mieltä, että joukkueesta puuttuu fyysinen puolustaja, mutta olen myös sitä mieltä, että esim. Tuukka Mäkelä olisi nykyään (oli sitä myös viime kaudella) liian huono pelaaja pelaavaan kokoonpanoon.
Totta, Mäkelän taso ei vain riitä mutta se olemus oli se mitä hain. Miten olisi vapaiden listalta bongattu Mikko Pukka:
Eliteprospects.com - Mikko Pukka
Pukka is a solid defensive-minded defenseman. A true team player that gives all for the team. Not very gifted offensively, however. :)
_
Olen samaa mieltä, että joukkueesta puuttuu fyysinen puolustaja, mutta olen myös sitä mieltä, että esim. Tuukka Mäkelä olisi nykyään (oli sitä myös viime kaudella) liian huono pelaaja pelaavaan kokoonpanoon. Kyllä sen pitäisi olla vähintään Kankaanperän tasoa myös pelitaidoiltaan. Se, että osaa stondailla maalin edessä antamassa poikkaria ei ole häävi taito, kun muuten viedään kentällä kuin litran mittaa.
Ei mentäisi mielestäni eteenpäin Tuukka Mäkelästä. Ei omasta mielestäni ole mikään maalinedussiivoaja. Jotain järeämpää pitäisi tarjota.
Pari vapaana olevaa isoa miestä, jotka osaavat paitsi pelata, myös antaa kovuutta:
Eliteprospects.com - André Lakos
Eliteprospects.com - Branislav Mezei
Eliteprospects.com - Nathan Oystrick
Eliteprospects.com - Shane O'Brien
Nyt aletaan olla asian ytimessä. Varsinkin alin nimi toisi sitä häijyyttää ja myös aavistuksen pelotetta, jos sitä joku joukkueeseen kaipailee... ei taida olla kovinkaan realistinen vaihtoehto kuitenkaan. Branislav Mezei olisi sitten toinen, jonka tuosta listalta hyväksyisin. Olisivat kalliita, mutta jotain tarttis tehdä.
Hieman on vanha tuo Kantorin video, heh. Mikä mahtaa olla Oystrickin tämän päivän kunto?
Ajanut parin kauden ajan nousujohteisesti itseään sisään eurooppalaiseen pelityyliin Lev Prahan riveissä. Teki viime kauden pleijareissa joukkueen puolustajista eniten pisteitä M.Mäenpään ohessa ja itse asiassa samaan pistemäärään kykeni myös muuan N.Kapanen samaisesta joukkueesta. Olisi varmasti kallis mies, mutta vahvistaisi monipuolisuutensa takia useaa osa-aluetta tästä joukkueesta.
Pari vapaana olevaa isoa miestä puolustukseen, jotka osaavat paitsi pelata, myös antaa kovuutta:
Eliteprospects.com - André Lakos
Eliteprospects.com - Branislav Mezei
Eliteprospects.com - Nathan Oystrick
Eliteprospects.com - Shane O'Brien
Minä olen salaa toivonut Nathan Oystickia HIFK:n jo useamman vuoden ajan, ja hänelle jos jollekin kannattaa lyödä niitä roposia nenän eteen! Oystrickista HIFK saisi kovaa pelaavan kiekollisen puolustajan, joka olisi lähtökohtaisesti yksi Liigan parhaista puolustajista.
Miksei hänellä ole vielä sopimusta, kun oli viime kaudella Levissä ilmeisen loistokas?