Ja minä nimenomaan odotan sitä vahvistusta puolustukseen. Mäkelän poistuttua sinne on saatava uusi isäntä ja mielellään vielä yksi pakki sen lisäksi. Loukkaantumisia tulee kuitenkin eikä noita nuoria voi eikä tarvitsekaan peluuttaa joka ikisessä matsissa, vaan pientä kiertoa niin pysyy kavereilla näyttöhalut ja vire yllä ja jaksavat sitten keväällä painaa.
Mutta katson nuo ekat pelit niin siitä saadaan jo aika hyvin osviittaa siitä että missä mennään. Ainakin positiivista on Stögön haastattelussa että pelitapaharjoittelu aloitetaan heti, kun tuntuu että viime kaudet on opeteltu vaan luistelemaan eikä mitään pelitapaa ole koko kauteen ollutkaan. Se MNH ei kyl ikinä mulle ainakaan auennut ;).
Mutta katson nuo ekat pelit niin siitä saadaan jo aika hyvin osviittaa siitä että missä mennään. Ainakin positiivista on Stögön haastattelussa että pelitapaharjoittelu aloitetaan heti, kun tuntuu että viime kaudet on opeteltu vaan luistelemaan eikä mitään pelitapaa ole koko kauteen ollutkaan. Se MNH ei kyl ikinä mulle ainakaan auennut ;).