Ja koska se on Twitterissä, sen on pakko olla totta. Ainakin siinä määrin totta, että riittää IFK-officen mollaamiseen mainiosti. "Mitä vittua siellä taas puuhastellaan, kyllä Kanki pitää kotiuttaa hinnalla millä hyvänsä!".Sasha Huttunen twitterissä...
Ja koska se on Twitterissä, sen on pakko olla totta. Ainakin siinä määrin totta, että riittää IFK-officen mollaamiseen mainiosti. "Mitä vittua siellä taas puuhastellaan, kyllä Kanki pitää kotiuttaa hinnalla millä hyvänsä!".
Sinänsä kai hyvä, että keskustelua saadaan aikaan, mutta vituttaa jo tämä touhu kaikkine huhuineen ja ns. uutisineen.
Et niin, enkä myöskään minä väittänyt, että sinä olisit sanonut huhun olevan totta. Että se siitä. Pointtina vain se, että toimittajat voivat heitellä näitä paskahuhujaan ilmoille vaikka kuinka ja aina se johtaa siihen, että organisaation niskaan sataa sitä itseään, kun Twitter-läpät muuttuvat palstatotuudeksi. Ärsyttävää. Tulisi jo helmikuun puoliväli, jotta voitaisiin kuopata edes kuluvan kauden siirtohuhuilut.Niin, en mielestäni väittänytkään tämän huhun olevan totta.
...enää pitäisi tietää kuka on Sasha Huttunen.
Mutta joo. Kangen ulostaminen (mahtava kielikuva) oli kyllä aikanaan melkoinen töppäys Karavaanarilta. Tämän(kin) kauden IFK:ssa top 4 pakki.
Mut täytyy sanoa, että ensi kertaa pariin vuoteen sitten KJ:n aikojen mulla on kova luotto, että HIFK kasaa hyvän joukkueen heti kauden avaukseen.
Mä en kyllä näe mitään järkevää selitystä sille miksi Eronen tulisi muka HIFK:hon ensi kaudeksi? Siis Eronenhan on todella hyvä puolustaja ja ihmettelen suuresti jos Jokerit eivät tarjoa miehelle myös KHL-sopimusta. Ja siellä KHL:ssä myös muut joukkueet ovat panneet tämän nuoren miehen taidot merkille ja tarjouksia tulee varmasti. Näiden kanssa IFK ei tietenkään pysty millään muotoa kamppailemaan. Eikä se ihan mahdotonta olisi, että Eronen lähtisi rapakon taakse vuodeksi tai pariksi taistelemaan NHL-paikasta. Täys ankka tämä Eronen HIFK:hon veikkaan mää.
Saako kysyä mistä moinen luottamus on lähtöisin? Törmänen tulevana koutsina? Nybarin uudet kujeet?
Saako kysyä mistä moinen luottamus on lähtöisin? Törmänen tulevana koutsina? Nybarin uudet kujeet?
Tulisikohan hyökkääjä Mikko Lehtonen Törmäsen mukana HIFK:hon. Eliteprospectin mukaan etsimässä uutta seuraa. HIFK:hon ainakin itselleni kelpaisi.
HIFK on vahva ehdokas jos Suomeen. Ruotsikin mahdollinen.
Mut täytyy sanoa, että ensi kertaa pariin vuoteen sitten KJ:n aikojen mulla on kova luotto, että HIFK kasaa hyvän joukkueen heti kauden avaukseen.
Ihan mielenkiinnosta, mihin tämä tuntemuksesi perustuu? Ainakaan Tompan ja kumppaneiden viimeisin track record joukkueen kasaamisesta ei riemun kiljahduksia aiheuta.
Vastaan nyt ranskalaisin viivoin niin saa ehkä enemmän selvää mutta siis.,,
- Juu, Törmänen koutsina herättää jo luottamusta itsessään.
- Huhujen määrä, vaikka kyseessä olisikin täysiä ankkoja enkä itse esim. usko Erosen missään nimessä tulevan IFK:hon, niin hereillä kumminkin tunnutaan olevan ja tarjouksia sinkoilee ilmeisestikin sinne tänne ( Keränen, Kantola, Kankaanperä, Eronen, Hagman ja mitä näitä nyt on? ). Törmänen potkii jo nyt Nybaa persuksille?
- Nykyisestä joukkueesta pystyy halutessaan sitomaan varmaan melko monta pelaajaa. Ainoastaan Puustinen ja Elkins ovat pelaajia joita isommat ympyrät varmaan kutsuvat. Rungon saa halutessaan pysymään kasassa melko hyvin ja joukkueessa on paljon pelaajia joilla on potentiaalia vielä parempaan: Leinonen, Nykopp, Partanen, Pakarinen ( nuori sälli vielä ), Ikonen ja tietenkin Husso.
- Yllä oleva vastasikin jo yhden omista luottamuksen aiheista mutta siis: KHL-Jokerit, kisa tulee olemaan kovaa ja potkii myös IFK:ta eteenpäin.
Kyllä mulla on hyvä tunne, että nyt tulee hyvä joukkue ensi kaudeksi.
Mun vastakyssärit:
- Mikä on Törmäsen kyky koota haluamansa joukkue? Nybari ei pysty yksin tähän joten apuja tarvitaan, vrt. KJ:n HIFK ajat.
- Onko vaihtuvuus kuitenkin taas liian suuri pakon sanelemana? HIFK:n tämän kauden jengi on liian taidoton varsinkin hyökkäyspäässä enkä usko että esim. Talajaa pystytään pitämään pelkillä lupauksilla paremmasta peliajasta.
Eiköhän näin ollut, ja pitääkin olla. Jos valmentajapesti on kerran "tulos tai turpaan"-periaatteella toimiva, niin on reilua että joukkue on valmentajan toiveiden mukainen.Käsittääkseni mm. KJ:n mestaruusjoukkue oli pitkälti hänen itsensä rakentama.
Käsittääkseni mm. KJ:n mestaruusjoukkue oli pitkälti hänen itsensä rakentama.
Ehkäpä asia on kuten Nickelback tuossa ylllä osuvasti tiivisti, joukkueen kokoaminen on yhteistyötä jossa valmentaja esittää toivomuksia ja UTJ koittaa sitten hankkia niitä toivomusten mukaisia pelaajia.