Nyt mä olen veli Isaksson toista kertaa Jatkoaika-urani (voi luoja.....varsinainen ura) aikana vankasti eri mieltä kanssasi. Eka taisi olla Lundell ja hänen mv-kykynsä ja nyt olen eri käsityksessä Heleniuksesta ja HIFKistä. Oma näkökulmasi on varmasti enemmän HIFK kuin Hele, mulla taas Hele. Olen ollut jopa paikalla, kun the puhelin on soinut ja asiasta on keskusteltu isoin kirjaimin. Voi olla että siellä oli ex-Soneran dirika Relander? Oli miten oli, ei ole mitään syytä takertua lillukanvarsiin, koska tämä signaus ei toteutunut. Mutta niin lähellä se oli, että jopa autoetu nousi erääksi kysymykseksi :). Lisäksi tiedät varmasti yhtä hyvin kuin minäkin, mikä HIFKiä myös olisi huolestuttanut Heleniuksessa: hän on Jeren erittäin hyvä frendi ja just nyt HIFKillä ei ollut käyttöä tän tyyppiselle tutkaparille. Mutta tämä signaus ei toteutunut ja hyvin suuri toinen syy siihen oli se, että Kaanit (Nupe) tarjosi suoraan 2-vuotista paperia. Olen harmissani, olisin halunnut nähdä Helen HIFKissä. Vastustaminen olisi loppunut heti, kun hän olisi paukuttanut neppariin esim. tässäkin ketjussa mainittua Tomekia.
bozik: Turhaan vielä vastasin noinkin pitkästi juttuusi, olit laittanut oman vastineesi baut sekunnilleen samaan aikaan. Mutta koeta kestää. Voit olla sikäli iloinen haasteestasi, että ylipäätään raahauduin vastamaan, sillä mikkihiiritasoiset provot/provoajat eivät pahemmin enää sytytä. Niin kaukana on Jatkiksen näppistodellisuus oikeasta kiekkoscenestä. Sut lasken raskaaseen sarjaan kuitenkin. Mehän voitaisiin vaikka halata? Silleen heterosti.
Routasydän: Voisin huoletta nimittää sut HIFK-osion parhaaksi Kärppä-kirjoittajaksi. Ihmeellisen oikeaan osuvaa analyysiä, oletko kaappihifkiläinen? Niitä on, älä ole huolissasi. Kärppien ja HIFKin runkosarjakohtaamiset Hgissä olivat kuluneen kauden eliittiä. Oli upeaa katsoa, kun HIFK laittoi lihaa peliin ja sai Kärpät jopa kumoonkin. Sitä suurempi oli ällistykseni, kun Kärpät fyysisenkin pelin osalta suorastaan käveli Jokerien yli finaaleissa. Tiesin toki että Jortikka on käsilaukkukiekon vankkumaton kannattaja ns. särmästään huolimatta. Mutta uskoin Nenä Jalosen olevan samaa maata. Ei ollut. Nenä on nostanut koutsiprofiiliaan selkeästi.
Kuki on muuten aina ollut eräs suosikkipelaajistani, täysin väärässä jengissä edelleen. Hauhtosen kiekkoilullinen etu Kukiin nähden on se, että hän pelaa kahteen suuntaan pirun notkeasti ja on kaksinkamppailuissa hyvä, liigan eliittiä. HIFKin paras kaksinkamppailupelaaja oli viime kaudella edellä mainittu Luttinen. Melko varmasti saamme nähdä hänet kokeilemassa Suomi-paitaa jossain Euro-tourissa.