HIFK kaudella 2005-2006

  • 973 540
  • 4 189
Tila
Viestiketju on suljettu.

ville71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niinpä niin..varmasti ihan ok homma tuo Rollen pesti toki on,mutta kyllä tässä malttamattomana odottaa ihan muita"pommeja" ja vahvistuksia rosteriin,päävalkku ja edes pari ykköskentän pelimiestä olisi pikkuhiljaa toivottavaa saada sopimuksiin..toivottavasti ensiviikolla olisi jotain tiedotettavaa?Vai odottaako Pena,että jokerit julkistavat tämän hankkimansa sentterin ensin ja sitten on Hifkin vuoro "räjäyttää pankki"?
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pelikaaniveljet spekuloivat osiossaan omaksi fyysiseksi pakikseen Heleniusta tai Miliisi Honkasta. Ihmiskuula Losted oli kolmas yrittäjä. Jokavuotinen kevään merkkihän on myös Ihmiskuulan mahdollinen pesti punapaitoihin, joten 'gentlemen, start lobbing'.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti tant gredulin
Pelikaaniveljet spekuloivat osiossaan omaksi fyysiseksi pakikseen Heleniusta tai Miliisi Honkasta. Ihmiskuula Losted oli kolmas yrittäjä. Jokavuotinen kevään merkkihän on myös Ihmiskuulan mahdollinen pesti punapaitoihin, joten 'gentlemen, start lobbing'.
Mutta missä on Kaikkonen ? Mä maksaisin jotakin jos näkisin tuon kaikkien Bambien kuninkaan Hifk:ssa.

Sitten kysymys ja aidosti ilman mitään provoa. Katsoin Hifk:n pelaajalistan Jatkoajan liigaosiosta. Nyt kun teillä lienee "back to root beer" linja, niin kuka ihmeessä tätä linjaa esim. teidän hyökkäyksessä edustaa ? Mä edelleen korostan, että mitään provo-tarkoitusta mulla EI ole, mutta kun kopsaan tuon listan hyökkääjistä tähän, niin huh huh;

hyökkääjät
4 Kim Hirschovits (kh)184 cm / 83 kg
12 Joonas Vihko (olh) 176 cm / 80 kg
13 Toni Häppölä (kh) 187 cm / 93 kg
18 Juha Fagerstedt (h)183 cm / 84
19 Turo Järvinen (vlh)182 cm / 88 kg
29 Arttu Luttinen (lh)181 cm / 89 kg
32 Lennart Petrell (h191 cm / 90 kg /
37 Eetu Holma (kh)191 cm / 102 kg
Janne Hauhtonen191 cm / 94 kg
Tony Salmelainen ????

Nyt ne teille tulevat kanukit ovat varmasti yli satakiloisia lihasmyllyjä, mutta tuosta pohjasta minä en saa millään fyysistä joukkuetta. Ottaen vielä huomioon Lennartin "tilastokasvun" ja Holman massan koostumuksen.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Viestin lähetti bozik


Sitten kysymys ja aidosti ilman mitään provoa. Katsoin Hifk:n pelaajalistan Jatkoajan liigaosiosta. Nyt kun teillä lienee "back to root beer" linja, niin kuka ihmeessä tätä linjaa esim. teidän hyökkäyksessä edustaa ?

No tietysti ne neljä ulkomaalaista jotka ovat vielä hakusessa.
Ne tekevät pisteet,taklaa,tappelee ja yleensä kaiken mikä on kiinnostavaa.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti mixu
No tietysti ne neljä ulkomaalaista jotka ovat vielä hakusessa.
Ne tekevät pisteet,taklaa,tappelee ja yleensä kaiken mikä on kiinnostavaa.
Pakko näiltä osin jakaa mixun käsitys. On siinä duunia tehdä tuosta joukkueesta fyysinen ja agressiivista kiekkoa pelaava joukkue.

Tämä itse asiassa tuli mieleeni siitä, kun aloitte spekuloimaan sillä uudella koutsilla ja joku jopa jaksoi etsiä lainauksia ukon aikaisemmista kommenteista. Näistähän minulle amatöörikoutsina paistoi läpi legendaarinen jargoni, pelataan niin kuin resurssit antaa myöten. Tuttu juttu, Hifk palaa juurilleen ja pelaa kovaa aktiivista kiekkoa missä katsojat viihtyy. Koutsi on kivenkova kanukki (siellähän lätkä keksittiin) ja jokainen liigajengi suorastaan pelkää pelata nordiksella. Mä olen ihan varma, että esim. Jokerit on ripulilla koko kesän, syksyllä joutuu pelaamaan Hirsoa, Vihkoa, Häbää ja kaikkia noita vastaan, pelottaa. Ja tää oli provo.

Veljeni Jaroslavin Hagman. Vaikka omalla ansiokkaalla tavallasi saat jopa Hitlerin provopäällikön kääntymään haudassa, millä helvetillä tuosta Hifk:sta saadaan aktiivinen ja fyysinen ? Vai voiko koutsi muuttaa kaiken, paljonko se muuten pelaa ?
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Viestin lähetti bozik

Nyt ne teille tulevat kanukit ovat varmasti yli satakiloisia lihasmyllyjä, mutta tuosta pohjasta minä en saa millään fyysistä joukkuetta. Ottaen vielä huomioon Lennartin "tilastokasvun" ja Holman massan koostumuksen.

Pikaisesti vilkaistuna joukkue on jatkoajan pelaajalistojen mukaan keskimitaltaan toiseksi pisin ja keskipainoltaan painavin liigassa. Toisaalta sentteihin ja kiloihin on turha liian tarkasti tuijottaa, pelityylillähän on paljon merkitystä.

Hyökkääjistössä oikeastaan yksi "mikkihiiri", Vihko. Salmelainenkin on pienikokoinen, mutta en silti "mikkihiiri" -sarjaan laskisi.

Hyökkääjiä tullee muitakin kuin ne muutama ulkolainen, joskohan jostain löytyisi sitä lihaosastoakin.
 

Kapo

Jäsen
Eiköhän noin 425 kiloa kanukkia, I.Pikkarainen ja T.Pihlman auta tota asiaa aika lailla. Vielä Helenius/Honkanen Karalahden ja Saarisen seuraksi niin kyllä taklaus- ja kaksinkamppailuvoimaa riittää yllin kyllin.

edit. noi Jatkoajan pelaajalistojen pituudet ja erityisesti painot on kyllä ihan pystymetästä revittyjä..
ei kai kukaan oikeasti väitä, että esim Nicce olisi painanut vain 68 kiloa. Sen verranhan Niccellä oli pelkkää lihasmassaa
 
Viimeksi muokattu:

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Jaa eipä mitään uutta, valmentaja puuttuu ja kasattu joukkue näyttää tällä hetkellä krhmm...No ei se mitään, organisaatio toimii, Pentti tyrii, eiku...ja kulisseissa jyrää 80-luvun Muppet&Moppet Show, eipä muuta kuin Go Go.
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Brewer
Sami Helenius meni Pelicansiin. Huh!

Joo, ja tämä uutinen jälleen vahvisti käsitystä täällä liikkuvan tiedon luotettavuudesta. Joku urpo heittää "tietona" "Helenius tulossa ifkiin", niin 100 muuta urpoa peesaa perässä "joo mäkin oon kuullut saman jutun". Kai siitäkin joku saa kiksinsä, kun yrittää päteä täällä.

Mutta onneksi (ja odotetusti) Helenius ei tänne tullut, ei olisi ollut mitään käyttöä.
 

MaV

Jäsen
Viestin lähetti bozik
Sitten kysymys ja aidosti ilman mitään provoa. Katsoin Hifk:n pelaajalistan Jatkoajan liigaosiosta. Nyt kun teillä lienee "back to root beer" linja, niin kuka ihmeessä tätä linjaa esim. teidän hyökkäyksessä edustaa ? Mä edelleen korostan, että mitään provo-tarkoitusta mulla EI ole, mutta kun kopsaan tuon listan hyökkääjistä tähän, niin huh huh;

Ei kai tuo IFK:n mainostama linja nyt mitään rautakorpikiekkoa tarkoitakkaan. Aktiivinen ja taklaava peli vaatii jalkoja ja uskallusta mennä tilanteisiin. Fagerstedt, Petrell, Järvinen, Luttinen taklaavat kunhan saavat paikat ja ohjeistukset. Vihko ja Salmelainen eivät todellakaan vältä kontaktia ja ehtivätkit tilanteisiin mukaan. Ok, Häppölä ja Holma kiertävät kulmat kaukaa, ja lisäksi Hirson olisi parempi pysyä poissa tilanteista, kun taklaukset menevät yleensä epäpuhtaiksi. Hauhtonen taitaa olla enemmän vääntäjä? Tähän mennessä ei mitenkään huono lista siis, tietysti hankinnat merkitsevät paljon joukkueen kokonaisuuden kannalta, he kun varmaankin pelaavat myös paljon.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Ai jaa, Helenius ei sitten muka edes ollut edes harkinnassa. : ) Jos kaikki pelaajat, joita harkitaan tulisivat meille, niin sopimuksia olisi jo varmaan 40-50 kpl. Ei kannata tuskastua, jos kuulee jonkun pelaajan olevan mahdollisesti tulossa meille ja sitten pelaaja X ei tulekaan meille.

Jos ei kestä tietoja epävarmoista pelaajasopimuksista, kannattaa keskittyä lukemaan "Pravdan" uutisia eli HIFK:n omia nettisivuja.

En oikeastaan itse koskaan toivonut Heleniusta HIFKiin, mutta kyllä hän meidän 7. puolustajan paikan olisi täyttänyt ja jonkun pitää osata tapellakin ensi kauden rosterissa.

Onnittelut Pelicansille Heleniuksen hankinnasta.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niinnoh. Se, että tekee diilin Kaanien kanssa ei sulje pois sitä vaihtoehtoa, etteikö olisi neuvotellut hyvinkin tiiviisti IFK:n kanssa, vai? Ehkä päätös kääntyi näin aivan muista kuin pelillisistä syistä.

Joka tapauksessa Kaanien rosteri ei näytä ollenkaan pahalta verrattuna vaikkapa - öhhh - omaamme juuri nyt.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Helgen tapauksessa on mielenkiintoista se että on annettu ymmärtää että rahasta väännetään ja sitten kaveri meneekin Lahteen.Maksaako Pelicans siis paremmin.

Mielenkiintoiseksi alkaa menee tuo joukkueen kokoaminen.
Suomalaisia pitäisi palkata vielä ainakin viisi-kuusi mutta ketä on vapaana?
Näitä Ahl-hemmoja on joitakin mutta taas mennään aika riskillä jos heitä aletaan palkkaamaan Nhl-pykälällä.

Joukkueen ainoa kova hyökkääjä eli Salmelainen on jo tälläinen "pykälä" kaveri joten aika vaikealta tuntuu.

Ja niille jotka sanovat että katsotaan sitten joukkuetta syksyllä tai tammikuussa niin olisi kiva jos heittäisitte niiden vapaana oelvien Suomalaisten nimiä.
 
Viimeksi muokattu:

sixtus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Barcelona
Viestin lähetti mixu
Helgen tapauksessa on mielenkiintoista se että on annettu ymmärtää että rahasta väännetään ja sitten kaveri meneekin Lahteen.Maksaako Pelicans siis paremmin.

Niin tai sit Pena on kertonu Samille että ilmaseks saat tulla pelaamaan, mitään massia et tuu saamaan. Ei kai Heleniuksen tasoselle jätkälle voi mitään maksaa, vai voiko?
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Johannes
Ai jaa, Helenius ei sitten muka edes ollut edes harkinnassa. : ) Jos kaikki pelaajat, joita harkitaan tulisivat meille, niin sopimuksia olisi jo varmaan 40-50 kpl. Ei kannata tuskastua, jos kuulee jonkun pelaajan olevan mahdollisesti tulossa meille ja sitten pelaaja X ei tulekaan meille.

Jos ei kestä tietoja epävarmoista pelaajasopimuksista, kannattaa keskittyä lukemaan "Pravdan" uutisia eli HIFK:n omia nettisivuja.

Missed the point? Ei kai kukaan ole tuskastunut kun Hele ei tullutkaan? Ja jos joku on tuskastunut, on se sellainen, joka on uskonut näitä Helenius-puheita (huom: se, että agentti on tarjonnut pelaajaa IFK:iin ei kerro IFK:n kiinnostuksesta mitään. Ja voin sanoa, että allekirjoittanut on seurannut keskustelua ja "varmoja tietoja" lähinnä huvittuneena, en ole päivääkään uskonut IFK:n olevan kiinnostunut. Ja hyvä ettei tullut, ei olisi ollut mitään käyttöä. Vaikka täälläkin on kerrottu, kuinka Helge on ollut Jäkessä juhlimassa sopparia meille. Mutta kukin päteköön tavallaan.

Ja kuten sanoit, tunnusteluja tapahtuu varmasti kymmenien pelaajien kanssa, siksi täällä tapahtunut koko kevään kestänyt jauhaminen yhdestä jämäpakista on ollut jotain naurettavan ja säälittävän rajamailla.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Viestin lähetti Jermu
Ja hyvä ettei tullut, ei olisi ollut mitään käyttöä. Vaikka täälläkin on kerrottu, kuinka Helge on ollut Jäkessä juhlimassa sopparia meille. Mutta kukin päteköön tavallaan.

Kerroppa jermu kuka vapaana oleva Suomalainen pakki sinulle kelpaisi?
 

Jake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Viestin lähetti Jermu
Missed the point? Ei kai kukaan ole tuskastunut kun Hele ei tullutkaan? Ja jos joku on tuskastunut, on se sellainen, joka on uskonut näitä Helenius-puheita (huom: se, että agentti on tarjonnut pelaajaa IFK:iin ei kerro IFK:n kiinnostuksesta mitään.
I think You missed the point. Eihän Johannes tarkoittanutkaan, että sinä tai kukaan muukaan tuskastuisi juuri Heleniuksen tulemattomuudesta vaan ylipäätään täällä spekuloidun pelaajan tulemattomuudesta. Eli tämä on keskustelupalsta, jossa voi varsinkin tämän ketjun alla heitellä mahdollisia ensi kauden pelaajien nimiä. Jos täällä viestikaupalla spekuloidaan jollain nimellä, ei se todellakaan tarkoita, että mies tulee pelaamaan IFK:hon. Sitä ei todellakaan kannata odottaa.

Siitä olen lähes varma, että keskusteluja on käyty IFK:n johdon ja Heleniuksen agentin välillä.

Muuten olen samaa mieltä Heleniuksesta kuin Johanneskin eli 7. puolustajaksi sopiva kundi, mutta olisiko hinta/laatu-suhde ollut kohdillaan?
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Viestin lähetti mixu
Kerroppa jermu kuka vapaana oleva Suomalainen pakki sinulle kelpaisi?

Mutta miksi puolustajia pitää hankkia tässä vaiheessa kautta? Onko HIFK:n tyydyttävä heleniuksiin yms. tusinapelaajiin sen takia että Pentiltä on mennyt muut puolustajat sivu suun (Eskelinen, Haakana, Pettinen, Loponen, Mäntylä).. ja sitten vielä jotkut puhuvat ettei tuleva kausi ole HIFK:lle välikausi.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tommy
.. ja sitten vielä jotkut puhuvat ettei tuleva kausi ole HIFK:lle välikausi.

Tottakai tuleva kausi on välikausi. Mutta vaikka meillä on välikausi ja te satsaatte kaikkenne, ollaan me teidän edellä kauden päätyttyä.

Ja miksi vitussa Penan pitäisi ylihintaa eskelisistä ja haakanoista maksaa?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Jermulle tiedoksi: Allekirjoittanut on seurannut Heleniuksen tilannetta taatusti lähempää. Lähteenäni on ollut varmastikin asioista pihalla itse oleva Sami Helenius, joka vielä eilen Kaanien kanssa jäälle viikonlopuksi lähtiessään ei ollut saanut heiltä minkäänlaista tarjousta. Tästä sovimme vaitiolon, siis ylipäätään siitä, että Kaanien kanssa keskustelu jatkuu jälleen. Kaanitkin oli ollut ennen tätä hiljaa 2 viikkoa Samin suuntaan. Asiaa puitiin pitkin eilistä iltaa ja tätä aamua ja nyt on valitettavasti niin, että lähinnä ulkokiekkoilullisista syistä HIFK ja Helenius eivät päässeet sopimukseen. On päivänselvää, että raha ei enää ratkaise, jos pelaajan osoite on Pelicans. Kannattaa seurata kiekkomediaa lähipäivinä, kun asianosainen itse avautuu suunnitelmistaan jatkouransa suhteen. Ihan jo ensi viikolla. Naurettavaa saivarrella asioista, joista ei selvästikään ole hevonperseen verran tietoa. Se, että agentti on tarjonnut pelaajaa HIFKiin ei kerro HIFKin kiinnostuksesta mitään? Tämä pitää paikkansa. Mutta tässä tapauksessa HIFK pyysi agentilta tarjousta kyseisestä pelaajasta ihan itse. Ainoana kotimaisena joukkueena ennen Kaaneja. Tämä tapahtui Kingin lyhyeksi jääneellä valtakaudella, jolloin HIFK ei hävinnyt otteluakaan. Kingin mentyä sivusuun, katosi akuutti Helenius-tilanne, koska nyt HIFKin pitää kasata koko paketti uudestaan alkaen ulkomaalaisista pelaajista. Ja sieltä on tällä hetkellä tyrkyllä (tosin hyökkäykseen) vastaaviin tehtäviin kykenevä pelaaja, joka jo sinällään teki Helen ja HIFKin tilanteen kimurantiksi. Helenius-casen suhteen olen ollut enemmän kartalla kuin esimerkiksi Veikkaaja, jonka lähtökohta oli, että "sopimushan on jo ja tarjouksia tuli muualtakin kuin HIFKistä eikös vain?" Vaikka Sami vastasi itse, että ei ole sopimusta, eikä ole tullut tarjouksia muualta, juttu kirjoitettiin liki varmana signauksena. Mitä en ole tietenkään itse tyrkyttänyt - lähellä on oltu kuitenkin, koettakaa kestää Hele-dissaajat. Toivon mukaan Hele vetää pataan Vihkoa tai vastaavaa syksyn alussa, niin saadaan lukea täältä, että miksei se tullut meille?

Olennaista on se, että Helenius ei tullut HIFKiin halustaan huolimatta = luonnollisesti haluaisi pysyä pk-seudulla ennemmin kuin suhata Lahden väliä. Äläkä ole niin huolissasi HIFKistä, hyvä Tommy. Kyllä meille tulee joukkue ja kyllä me ollaan Bluesia edellä, kun kevät -06 on kiekkoiltu loppuun. Katsojaluvuissa ollaan edellä selkeästi ja melkeinpä veikkaan, että ollaan sarjasijoituksessakin. Vedon paikka?
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti mixu
Kerroppa jermu kuka vapaana oleva Suomalainen pakki sinulle kelpaisi?

Heleniuksen paikan täyttäisi jo esim. AP Lamberg.Eli Heleniuksen meneminen muualla ei ole millään tavoin IFK:lta pois, sen sijaan Eskelisen meneminen Bluesiin oli paha takaisku. Eipä noita päteviä kotimaisia pakkeja taida juuri olla tarjolla, mutta eiköhän nyt ensisijaisesti hyökkäys kaipaa täydennystä, 1-2 ketjut ovat vielä aika tyhjillään... (sen sijaan 1-2 kenttään tarvitaan vain 1 pakki, sekin voi olla ulkomaalainen).
 

Kapo

Jäsen
Viestin lähetti lintu

Ja miksi vitussa Penan pitäisi ylihintaa eskelisistä ja haakanoista maksaa?

Ihan offtopiccina sen verran, että eiköhän se ole se markkinahinta, mikä pitää maksaa. Ylihinta ja ylihinta, nyt vaan pitää rivipelaajillekkin maksaa kovaa liksaa jos niitä riveihinsä haluaa. Kysymykseesi vastauksena että jos niitä HIFK:iin haluaa. Ilman "ylihinnan" maksamista kenellekkään HIFK:n rosteri on tässä.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
En oikein jaksa ymmärtää ajatusta että nyt pakettia kootaan ulkomaalaisista lähtien.
Toisaalta ei kotimaisia ole juuri tarjolla joten tässä asiassa ollaan pahasti myöhässä.

Hifkiltä puuttuu tällä hetkellä vähintään 3 puolustajaa ja jos 3 tulisi olisi koossa vasta 8 pakkia joista yksi olisi Kurvinen joka ei tervettä päivää ole juuri nähnyt eli ei ole käytettävissä kuin 10-20 pelissä.(miksi muuten häntä roikotetaan mukana kaudesta toiseen?).
Eli neljällekin pakille olisi vielä käyttöä.
Yksi voisi olla Laakso ja yksi ulkomaalainen mutta keitä olisi ne kaksi puuttuvaa Suomalaista?

Hyökkäyksestä puuttuu minimissään ykkössentteri ja 3-4 laituria.

Eli jonkinlainen kokoonpano voisi olla:

Jere-Pikkarainen
X-Saarinen
Laakso-X
Turunen-X
Kurvinen

Salmelainen-X-X
Luttinen-Hirso-X
Vihko-Hauhtonen-Järvinen
Holma-Häppölä-Fagerstedt-lennu
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Haaste...

No, en mä jaksais taas aloittaa sitä Jatkoajan tyyppistä tarkastelua koskien joukkueen kovuutta. Jatkoajassahan käsitellään jääkiekkojoukkueita samaan tapaan kuin tenavat käsittelevät heitä Pleikkarissa: toi on ton kokoinen, toi on tollainen ja jos mä haluun kovan joukkueen, niin mä laitan nää kaikki samaan! Sittenhän on kovuutta, jee! Eihän se noin mene, valmennuksen ja pelityylin osuus on täysin avainasemassa. Oliko Helenius kova pelatessaan Jortikan käsilaukkujokereissa? Ei ollut. Onko hän siitäkin huolimatta kova? On.

Karu fakta liigapelaajista kertoo, että sentit ovat luokkaa 182-185 ja kilot 90-95 materiaalin ollessa suhteellisen tasalaatuista. HIFKin kovuuden takeena on aina omissa junnuissa ollut se, että kontaktipeli kuuluu HIFKin junnukouluun kuin nenä päähän vaikkapa Jokereihin verrattuna. Maltan tuskin odottaa kun joku tamperelainen asiantuntija kumoaa tämän. Mäkin tiedän vitusti kuopiolaisesta mäkihyppykulttuurista. Eniveis, HIFK on kaikkialla muualla paitsi 100 aktiivinickin Jatkoajassa, tunnettu omasta pelityylistään oikeiden pelaajien ja oikeiden valmentajien keskuudessa. Siis diletanttien. Joten HIFKin tapana on, ja tulee pohjoisamerikkalaiseen tyyliin olemaan, suoraviivainen kontakteja sisältävä pelityyli. Ja siinä täytyy todella pienikokoisen Petrellin, joka oli kiltti jo junnuna, pysyä myöskin mukana. Samoin Järvisen Turon, joka ei ole koskaan elämässään pelannut kontaktipeliä. Sama koskee Saarisen Pasia, Jereä ja Pirjetän Lassea, joka pelasi ällistyttävän pehmeästi viime kaudella. 100-kiloinen jätkää ajaa täysillä päin, eikä saa ketään kumoon.

Nämä erot ovat katsojien silmissä ja suotakoon se heille. Itse odotan sitä, mitä pohjoisamerikkalainen valmentaja saa aikaan ja lupaan bozikillekin, että esimerkiksi Hesus Lainetta tulette inhoamaan pomminvarmasti. Katsellaan joukkue ja meno jäällä ja palataan sitten? Ei jaksais pelata koko kautta etukäteen jo nyt. Ja jos joukkueen kovuus olisi helposti luettavissa pelaajien nimistä ja kiloista/senteistä, olisi esimerkiksi bändien perustaminen helppoa: otetaan vain hyviä soittajia. Ja kappas: virittämisen yhä tarpeettomana kokeva Keith Richards jäi juuri ilman bändiä. Sillä nuottikorvalla ei pääsisi edes Yölintuun. Mutta joku siinäkin sällissä on, joka tekee Rollareista The Paketin. Oisko se karisma, särmä? Emmä tiedä, otetaan Björnisen Juha siihen tilalle, sillä pysyy vire.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös