Viestin lähetti Senior
En aina ymmärrä tätä vastakkainasettelua hevikannattajien ja bisnesmiesten välillä. Molempia tarvitaan ja tilanne varmasti tiedostetaan myös toimistolla.
---
Eiköhän optimaalinen katsojarakenne ole tietynlainen paketti, jossa on vähän kaikentyyppisiä katsojia: hevikannattajia, bisnesmiehiä, satunnaiskatsojia, yhteistyökumppaneiden vapaalippulaisia ja ripaus muita hörhöjä. Kyllä sinne kaikki sopii ja mahtuu.
Erittäin hyvä ja osuva analyysi. Välillä tuntuu käynnissä olevan kilpailu siitä, että kuka fani on eniten HC, ja jos ei esimerkiksi omista kausikorttia, joutuu sitä monesti selittelemään. Itse tulen hallille aina kun pääsen (irtolipulla), katson peliä leukaani hieroen, välillä taputan rytmikkäästi ja maaleille hurraan seisten. Olen varmaan aika keskimääräinen fani siis. Kaikkia tarvitaan, mutta minä en muuta B2:een enkä myöskään klubituoleille.
Illan pelistä se, että nyt tulee kerrankin reilu voitto, vaikka Jyp ikävä vastustaja yleensä onkin ollut. Maaleista vastaavat ainakin T. Järvinen, K. Kuhta sekä J. Vihko. Jengiä on melko vähän ja maalaisten rummut (toivottavasti ei) herättävät närää.