Tästä on hyvä jatkaa sm-liiga kautta!
Olin paikanpäällä todistamassa kyseistä HIFK:n loistavaa esitystä ja täytyy myöntää, että ottelun alussa jännitti todella paljon miten HIFK tänään pelaa eli miten ottelu lähtee etenemään, mutta alkuhetkistä lähtien näki, että HIFK todella haluaa tänään voittaa sen näki joka pelaajasta katsomosta käsin, että HIFK on tänään valmis voittamaan vihdoinkin Jokerijoukkueen. Ensimmäinen erässä ei tapahtunut kauheasti eli jotenkin sellainen jännittynyt tunnelma oli itselläni vaikka HIFK minun mielestä hallitsi osittain ekaa erää muutamilla maukkailla maalipaikoilla.. Toisessa erässä sitten jännitys helpotti, kun HIFK teki 1 - 0 johtomaalin, joka oli täysin ansaittu pelitapahtumiin nähden. Tämän jälkeen HIFK loi hyviä maalipaikkoja, mutta niitä maaleja ei lisää toisessa erässä saatu aikaiseksi. Kolmas erä oli kerrankin HIFK:lla hyvä erä, kun katselee aikaisempia HIFK:n esityksiä, niin HIFK ei oikeen ole pystynyt 60 minuuttia eli koko ottelua pelaamaan todella hyvin ja nyt se onnistui eli kolmannessa erässä vielä kaksi maalia, joista toinen tyhjiin lopussa, jonka Pasi Saarinen teki loistavalla tavalla omasta puolustuspäästä korkealla vippauksella Jokereiden tyhjään maaliin.
Näin HIFK fanin näkökulmasta voin sanoa, että HIFK:lla toimi joka osa-alue tänään ja kaiken kruununa Dave Stathosin nollapeli, joka todistaa myös epäilijöille, että hän on todella kovan luokan pelimies, jonka takia hän sai ottelun jälkeen myös sopimuksen HIFK:n kanssa, jonka hän oli täysin ansainnut peliesityksillään.
Hallissa oli todella hyvä tunnelma ja vaikkakin olen monia HIFK:n otteluita HIFK:n kotihallissa nähnyt niin, jotenkin tuntui siltä, että hallissa oli yksi parhaista tunnelmista moniin vuosiin, unohtamatta kuitenkaan loistavaa mestaruustunnelmaa vuonna 1998.
Kaikki kiitos kuuluu tottakai kaikille HIFK kannattajille, jotka jaksoivat olla paikanpäällä todistamassa HIFK:n voittoa omassa kotihallissaan tänään Jokereita vastaan vaikkakin viimekierroksilla HIFK:n peli ei ole kulkenut iloisella sävelellä, mutta tämä osoittaa sen, että hyvä fani ei hylkää joukkuetta vaikkakin välillä tulisi tappioita ja vastoinkäymisiä, HYVÄ NÄIN!
Toivottavasti HIFK jatkaa tällä samalla loistavalla pelillä seuraavissa sm-liiga peleissä, niin tulee todella hyvää tulosta.
HIFK FAN FOREVER =D