HIFK - Jokerit 24.2.2004 @ Helsingin jäähalli klo 18.30

  • 61 137
  • 533

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti JHag
Kuinkas aistinkaan pienen pientä provonpoikasta tuossa cobolin heitossa :) joten totean perään velton kerkeästi, että eipä ole tuota Karalahden poikaakaan pelikiellot eivätkä jäähyt painaneet tällä kaudella. Molemmissa tilastoissa liigan ykkönen. Hyvänä assistenttinaan Roman Vopat, 148 + 118 min näillä yhteensä.

Juuri näin - pientä provontynkää pitää aina laittaa -:) Ja tuossa yllä on minun suosikkipelaajani HIFK:ssa. Värikkäitä ruutiveijareita, jotka myös ratkaisevat otteluita. Ja vetävät väkeä katsomoihin. Myös maakunnissa.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
cobol: Tämä on huolestuttavaa, olemme löytämässä yhteisen sävelen :). Maakunnissa ei tosiaankaan ole katsojista puutetta, kun sinne vie yhdenkin arvaamattoman kortin. Olit muuten Vopatista puheenollen oikeassa, kun totesit joulukuussa, että minun skenaarioni Vopatin ulostamisesta kesken kauden olisi typerää kevättäkin ajatellen. Joskus tuppaa unohtumaan, että vieraspelit ovat puoli ruokaa talvellakin. Oletko vilkaissut Tomekin tilastoja sillä silmällä? Mulla on perstuntuma, että hänkin on ollut parhaimmillaan nimenomaan vierasmatseissa.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti JHag
Oletko vilkaissut Tomekin tilastoja sillä silmällä? Mulla on perstuntuma, että hänkin on ollut parhaimmillaan nimenomaan vierasmatseissa.

Jos joku Jokereista pitäisi vierasmatseista mainita, niin Tomek. Maali lähes kaikissa viime vierasotteluissa, SaiPaa vastaan vielä jatkoajalla. Tomekin bravuuri on onetimer maalivahdista katsottuna oikean b-pisteen kulmalta. Tomek totesi itse, että hän on tällainen Jokereiden mies ja sen hän on näyttänytkin tällä kaudella. Jos muu joukkue oli taistelutahdoltaan edes puolet siitä mitä Valtonen, Jokerit kisailisi ihan muista sijoista kuin säälipleijareista (nimitys, joka ei tosin tee oikeutta runkosarjan seitsemännelle ja kahdeksannelle).
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti cobol
Jos joku Jokereista pitäisi vierasmatseista mainita, niin Tomek.

säälipleijareista (nimitys, joka ei tosin tee oikeutta runkosarjan seitsemännelle ja kahdeksannelle).
Viime aikaisista matseista voi ihan huoletta sanoa, että jos koti- tai vieraspeleistä joku pitäisi mainita niin Tomek.

Toi säälipleijari sanonta on kyllä aika syvältä. Jos/kun jäädään sarjassa sijalle 7, niin toki vanha systeemi olisi 7 ja 8 sijoille parempi. Pääsisi suoraan yhden vaiheen yli ja pudottamaan joko Tepsiä tai Kärppiä !
 

Ilmala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Vielä halailusta. Täsmennetään vielä, että "Tomehawk" yritti sytyttää joukkuetta pelaamaan.

Kuuluu sarjaan puhelimesta kuultua:

"Oltiin ihan paskoja, hifki johti 3-0 ja jotain oli tehtävä. Yritin sytyttää joukkuetta."

Dumari Levosesta: "Arvostan edelleen. Virheitä sattuu, sellasta se on."
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Ilmala
Dumari Levosesta: "Arvostan edelleen. Virheitä sattuu, sellasta se on."

Mäkin tykkään jostain syystä Japasta kaikesta huolimatta, kaverissa on äijämeininkiä ja jotenkin hän osaa ottaa mokansakin vastaan aika miehekkäästi.
 

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti #12
...Tuskin se tuossa ottelussa vielä ratkeaa, vaikka kylläkin noiden joukkueiden välillä. En tiedä kuinka perehtynyt arvon turkulainen ystäväni on pistelaskujärjestelmään, mutta minun veikkaukseni on että vasta viimeisen kierroksen jälkeen tiedetään kuka joutuu piikkipaikalle....

Ohessa itse itseäni lainaten nostan hieman häntääni ja lisäksi totean niin kovin surullisena, että farmijoukkue taisi joutua säälipleikkareihin. Voi voi.

EDIT: Tästä voi tutustua aiheeseen liittyvään keskustelunpätkään kokonaisuudessaan. Tässä ketjussa se kuitenkin oli, hyvä gepardi, ja kyllähän tuo osittain liittyy tähän ketjuunkin.....vai pitäiskö mennä tuonne Helsingin herruus-ketjuun? ;)
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös