Kyllä se vaan tuntuu niin hienolta pistää HIFK kesälomalle. Ei tämmöistä herkkua pääse usein maistamaan... Kiitokset myös HIFK:lle näistä noin 20 vuodesta jona olen jääkiekkoa seurannut, että se on juuri HIFK; arrogantti ja värikäs joukkue jota myös minä olen oppinut rakastamaan vihata (kuten täällä jo niin mainiosti sanottiin...) pienestä pitäen kun minut kastettiin jokeriksi. Ilman HIFK:ta tämä liiga olisi niin paljon tylsempi. Ei minkään muun joukkueen lyöminen voi tuntua näin hyvältä. Kyllä tämä revanssista käy vuodelle -83. Suoraan neljässä lomille kelpaa.
Kiitokset toki Jokereille että suovat näinkin paatuneelle jokerifanille tällaisen ilon päivän. Täytyy myöntää, että perhosia oli vatsassa aivan kolmannen erän loppupuolelle asti. Vasta HIFK:n jäähyillessä saattoi alkaa ajattelemaan, että taitaa se sittenkin olla siinä... Onhan sitä ennenkin noustu kolmen pelin tappioasemasta ja jääkiekossa on kuitenkin paljon todella pienestä kiinni, vaikka jälkikäteen homma näyttää selvältä. Erityiskiitokset menevät Summaselle, joka todella näyttää tietävän mitä tekee (vaikka kokonaan ei saakkaan anteeksi runkosarjan värittömyyttä) ja Lehtoselle, joka liittyi kunniakkaaseen jokerivahtikerhoon, jotka tuntevat pomppukiekkojen salat. Lisätietoja voi kysyä ainakin Markus Kettereriltä ja Rauli Sohlmanilta. Ja lisäksi vielä ainakin Peltoselle, joka näinä parin vuoden aikana Jokereissa on näyttänyt olevansa todella hyvä pelaaja, joka myös osaa laukoa. Häpeäkseni tunnustan, etten aiemmin pitänyt häntä kovinkaan kummoisena vaan melko pehmeänä narukätenä... Mutta Viltoseltahan löytyy komea lämäri, josta tänään jälleen upeana esimerkkinä voittomaali. Listaa voisi jatkaa lisäksi Valtosella, Pakaslahdella, Hentusella, Ruudulla, Sihvosella, Järventiellä, Jalkasella, Malmivaaralla, Kankaanperällä, Voutilaisella jne. Voitte jo nyt olla he...tin ylpeitä suorituksestanne koko jengi.
Ensi viikolla jatkuu sitten välierät, jotka ei itse asiassa henk.koht. tässä vaiheessa hirveästi kiinnosta. Mun kohdalla playoffit vois loppua vaikka tähän, mutta ehkäpä se innostus sieltä taas kohta löytyy...
Kiitos Jokerit!