Janos, tähän on tultu:
Sakke maaliin minun puolestani, en protestoi. Vaikka toivoisinkin Juuson pelaavan syistä, jotka esitin voittavia veskareita käsittelevässä ketjussa (=tulevaisuus). Mutta jotain täytyy tehdä Jokerit-matsin jälkeen ja odotan niin ikään Vauhkosta ja Viitaluomaa kentälle. Cipruss voisi myydä nakkeja tai olla parkkipaikalla vahtina.
Minäkin olen sen verran hullu, että katson tilanteen loppuun, vaikka järki sanookin pleijaripaikan jo menneen. Joo, se Jyväskylän tasuri - todella yllättävää;) Mutta ei auta valittaa, itse olisi pitänyt itsensä hoitaa niin ylös, että jotkut Jypin matsit eivät pahemmin vaikuta.
Ipan olin pudottamassa pleijareista, kunnes näin Jokerit - Ipa -matsin. Joukkue vaikuttaa juuri nyt tasapainoiselta ja rauhalliselta (?) eli itsevarmalta. Suunta on ylöspäin ja ennustan Ipan paitsi menevän pleijareihin, myös pärjäävän siellä. Musta hevonen...? Uskokaa mua, samaa sanoin Kärpistä viime keväänä;) Blues menee Ipan kaverina pleijareihin, me ja Jyppi pudotetaan rukkaset 17.3.
On vertahyytävän totta, mitä matti, teppo &seppo sanoi HIFKin tilanteesta, jos ihme siivittäisi meidät sijalle 8. ja saisimme vaikka jopa yhden otteluvoiton Tapparalta ja 3 muuta hävittäisiin maalin erolla. Tapparasta tulisi mestari ja Pentti toteaisi, että pistimme tasavahvasti kampoihin tulevalle mestarille ja paremmalla onnella olisimme olleet neljän joukossa ---> mitäs tässä muuttelemaan hyvää konseptia. Muistakaa, mitä tapahtui keväällä -00! Tappara nurin pleijareissa ja Kuulapäälle hetken huumassa jatkoa.......
Toivon mukaan HIFK palkitsee meidät ääliöt, jotka tälläkin kaudella olemme olleet mukana edes hyvällä asenteella ja rouhealla pelillä. Jos joku sanoo taas ennen ottelua, että matsia ei jäähyboxista voiteta, niin mä ammun sen. HIFKin peruuttelu ja nysväys eivät ole KOSKAAN tuoneet tulosta, emme ole taitoluistelujoukkue. HIFK voittaa otteluita nimenomaan raa'alla fysiikalla ja voimalla, ei voi mitään, jos siinä sivussa joutuu istumaan boxissa. Se on pelitavan sanelema juttu ja turha ostella Vopatteja, Mogereita, Lehtosia, Vauhkosia...ynnä muita isoja jätkiä, jos niiden tarkoitus on leikkiä hippaa jäällä.
Ipallakin on hyvät isot jätkät, Smithiä olen aina haikaillut meille, ota Pentti kaveri puhutteluun. Raipelle on pakko antaa aplodit, vaikka se rollaattorivireessä varmaan SLC:n jälkeen onkin.
HIFK vie 4-3, mutta pleijareissa pelaa Ipa.