HIFK - Ilves Su 3.3.02 (Yhdistetty otsikko)

  • 14 326
  • 163

trivekku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, IFK
Re: Re: Kuhta ja Kalto

Viestin lähetti kamraterna


Deal!

Me laitetaan vielä Sitrus kaupantekijäisiksi niin laittakaa te se Chlubna tänne päin.. ;)

Taitaisi olla loistava kauppa JYpille, Chlubna saadaan tuskin jatkamaan muutenkaan ja meillä olisi sitten 1-sentteri ja maalintekijälaituri, Kuhdassa on potentiaalia 20 maaliin kaudessa, Sitrus n. 40 pisteen mies.

OK, DEAL! Mitäköhän Pena ja Tomi Hassinen tuumaa, kun tehdään niitten selän takana kauppoja?
 

Siniviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, sympatiat JYP
Tulinpa lukemaan viimeiset kommentit otsikon mukaisesta ottelusta. Eipä tunnu viimeiset viestit koskevan ko matsia. Koettakaan nyt arvon HIFK:läiset ja muutkin päättää mihin ketjuun nuo pelaajapaupat ja föönijutut menevät.....
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti Siniviiva
Tulinpa lukemaan viimeiset kommentit otsikon mukaisesta ottelusta. Eipä tunnu viimeiset viestit koskevan ko matsia. Koettakaan nyt arvon HIFK:läiset ja muutkin päättää mihin ketjuun nuo pelaajapaupat ja föönijutut menevät.....

Niinpä niin. Onhan se nyt vaikeaa päättää kun tällä hetkellä näyttäs olevan viisi ketjua jotka koskevat ifkiä, kuusi jos stadin herruus ketju lasketaan :)
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti Helinkopteri


Niinpä niin. Onhan se nyt vaikeaa päättää kun tällä hetkellä näyttäs olevan viisi ketjua jotka koskevat ifkiä, kuusi jos stadin herruus ketju lasketaan :)

ja kolme Ilveksen ketjua, viittä HIFK:n vastaan. Tosin yhden HIFK-ketjun on aloittanut toisen joukkueen kannataja, ja nyt en tarkoita matsi-ketjua. Joten HIFK 4 - Ilves 3, joten ero ei ole kauhean suuri???
 

HÄI

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ottakaa ihan rauhassa Citrus. Saatte potentiaalisen nelosketjun sentterin, joka tekee pisteen pari silloin tällöin. Kuhta jättäkää rauhaan. Olen tässä asiassa edelleen hieman oppositiossa, eli näen että Kuhdalle pitää antaa vielä yksi mahdollisuus todistaa kykynsä ( ensi kausi ). Kuhta on kuitenkin perus-Hifkiläinen ja mielestäni on väärin että yhden perseelleen menneen kauden jälkeen lyötäisiin bootsin kuva perseeseen. Minä annan Kuhdalle vielä ensi kauden aikaa, jos ei silloin pelaaminen kiinnosta niin menemään vaan. Cipruss sen sijaan on ollut yksi surkeimmista ulkomaalaisista mitä HIFK:ssa on koskaan nähty. Ihmettelen miksi miehestä ei ole yritetty päästä eroon. Tänään ei ilmeisesti ollut onneksi kokoonpanossa.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti Korak


ja kolme Ilveksen ketjua, viittä HIFK:n vastaan. Tosin yhden HIFK-ketjun on aloittanut toisen joukkueen kannataja, ja nyt en tarkoita matsi-ketjua. Joten HIFK 4 - Ilves 3, joten ero ei ole kauhean suuri???

Ilveksen kolme ketjua: Ilves-Ässät, HIFK-Ilves,Ilves 2002-2003
IFKIN vastaavat:IFK-Ilves,IFK ulkona playoffeista,mitäjäi käteen fööni?,Hifk 2002-2003. Tarkoitus oli vihjaista että ottelu ketjussa olisi otteluun liittyviä juttuja ja noissa fööniketjuissa purkkapuhetta. KUN EI KAIKKIA KIINNOSTA!
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti Helinkopteri


Ilveksen kolme ketjua: Ilves-Ässät, HIFK-Ilves,Ilves 2002-2003
IFKIN vastaavat:IFK-Ilves,IFK ulkona playoffeista,mitäjäi käteen fööni?,Hifk 2002-2003. Tarkoitus oli vihjaista että ottelu ketjussa olisi otteluun liittyviä juttuja ja noissa fööniketjuissa purkkapuhetta. KUN EI KAIKKIA KIINNOSTA!

No se mitä olen seuranut muita ketjujakin, niin ei nää meidän ketjut ole ainoita, jossa mennään off-topic. Itse en kyllä mene sinne, että "voi hemmetti taas yksi ketju Raipen nopeudesta...olympiavalinnoista...jne";)
 

Lalli68

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Hai
Olen tässä asiassa edelleen hieman oppositiossa, eli näen että Kuhdalle pitää antaa vielä yksi mahdollisuus todistaa kykynsä ( ensi kausi ). Kuhta on kuitenkin perus-Hifkiläinen ja mielestäni on väärin että yhden perseelleen menneen kauden jälkeen lyötäisiin bootsin kuva perseeseen. Minä annan Kuhdalle vielä ensi kauden aikaa, jos ei silloin pelaaminen kiinnosta niin menemään vaan.

Täysin samaa mieltä Kuhdasta. Taidot ja valmiudet eivät häviä mihinkään vaikka yksi kausi olisi huono. Hänet istutettiin liian isoon rooliin väärään aikaan. Hänestä eikä kenestäkään muusta ollut tällä kaudella liideriksi tai vastuunkantajaksi. Se ei silti muuta sitä faktaa että kyseessä on hyvien ketjukaverien kanssa hyvin pelaava ja maaleja tekevä sniper. Niitäkään ei kasva joka puun oksalla. Surffaava Kuhta on kuitenkin ollut ihan eri asia kuin surffaava mäkkäri. Jälkimmäisessä on ollut aistittavissa löysyyttä, ensinmainitussa lähinnä kipsiä.

Kenenkään ura ei ole eikä voi olla jatkuvaa noususuhdannetta hokkarit-naulaan hetkeen asti. Jos takana on monta hyvää kautta IFK:ssa ei osallisuus kollektiiviseen lamaan kriisikaudella ole lemppauksen perusteena hyvä.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti Korak


No se mitä olen seuranut muita ketjujakin, niin ei nää meidän ketjut ole ainoita, jossa mennään off-topic. Itse en kyllä mene sinne, että "voi hemmetti taas yksi ketju Raipen nopeudesta...olympiavalinnoista...jne";)

Mitä ihmettä! Mää luulin että Raipe kiinnostaa kaikkia :confused:
Avaanpa kohta itse ketjun jonka nimeän ytimekkäästi "Kimmo Kuhta & Pentti Matikainen ja IFKin tulevaisuus".
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kertokaa, milloin Kuhdalla on ollut kokonainen hyvä kausi IFK:ssa? Silloin, kun IFK menestyi, olli Kibe se, joka ei sopinut pelaavaan kokoonpanoon pleijareissa. Muina kausina Kibellä on ollut yksi-kaksi tehokuukautta, muutoin näkymätön. Blyys, ottakaa Kibe sinne teidän kaatopaikallenne tai pelaajien hautausmaalle...
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti Helinkopteri


Mitä ihmettä! Mää luulin että Raipe kiinnostaa kaikkia :confused:
Avaanpa kohta itse ketjun jonka nimeän ytimekkäästi "Kimmo Kuhta & Pentti Matikainen ja IFKin tulevaisuus".

No niin, tuosta aiheestahan voisi jutella enemmänkin, kun niitä on vain ohimennen sivuutettu täällä jossain. Ja sitten voisi myös avata ketjun "HIFKn tulevaisuus & Pentti Matikainen ja Kimmo Kuhta":D . Molempiin saataisiin aivan varmasti yli 1000 viestiä.;)
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kuhdalle kenkää

...kansanliikkeen johtaja täällä, päivää kansalaiset. Perustelut olen esittänyt ainakin kahteen kertaan, joten ei enää pitkää jupinaa. Mutta muistakaa nyt hyvät puolustajat, että kyseessä on kapteeni, jolle annettiin ainutlaatuinen tilaisuus, jonka hän sössi.

Yksi hyvä mittari pelaajan jatkodiilille/diilittömyydelle on sen pohtiminen, onko pelaaja helposti vai vaikeasti KORVATTAVISSA.

Siksi Hirso, Häbä, Ville, Capo & co ansaitsevat diilin, lupaavia nuoria pelaajia ei kasva puissa.

Sen sijaan K.Kuhta on erinomainen esimerkki täysin korvattavissa olevasta pelaajasta. Tilalle vaikka vähän vähemmän taitava, mutta sata kertaa taistelevampi ja sisukkaampi versio, kiitos.
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Jhag...älä pelkää, kyllä meidän scoutit löytää vähemmän taitavia pelaajia helpostikin.;)

Tämmöisellä emme tee mitään: Jaroslav Bednar 46ott 15 + 21 = 36p sekä joukkueen ylivoimainen +17, myös 4 voittomaalia. Viimeisessä kolmessa matsissa 4 maalia. Ja kauden aikana saanut aika nihkeästi ylivoimaa, paitsi viime aikoina.
(lähde: www.monarchshockey.com )

Eikä tällaisella:
Marko Tuomainen (2000-01) 59ott. 28 + 39 = 67p. Hemmetti kun en nähnyt mistään tämän vuoden saldoja. Olen sokea.
EDIT: löytyipäs tämäkin kausi:44 Tuomainen, Marko RW 59 10 29 39
(lähde: www.soundtigers.com )

ja tälle ei ole mitään käyttöä, en sitten millään keksi:
Hannes Hyvönen, 57ott. 22 + 18 = 40p, (118min)
(lähde: www.clevelandbarons.net )


No, pitää vilkaista noita Saksan lätkäsivuja, sieltä niitä pelimanneja nousee kuin sieniä sateella.;)
 

redcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SAFC, Denver Broncos, LA Kings, TB Rays
Kibe Kuhta

Minulle on tuottanut suurta tuskaa nähdessäni suosikkipelaajani esityksiä kuluvalla kaudella. Harjoitusmatsit ja kauden alkumetrien otteet lupailivat ihan kelpo sesonkia häneltä. Olin erityisen ilahtunut hänen valinnastaa kapteeniksi. Mutta, mutta...

Muutos, kapteeniksi ja ykköskenttään tärkeään rooliin, taisi ollakin hänelle liikaa. Tai ainakin niin, että tuo yhdistelmä ei kertakaikkiaan sovi Kibelle. Paineensietokyky ei ole ollut sittenkään sitä luokkaa, mitä vastaavanlaisessa roolissa olevalta vaaditaan. Kun vertaillaan IFKn kippareita jokusen vuoden taaksepäin, niin voidaan todeta, että kyseiset hemmot ovat olleet hieman toisenlaisempia. Soosi ei ollut mikään varsinainen maalitykki (siispä ei ykkösketjussa) mutta osasi tsempata, Chrisun saldo oli kohtalaista luokkaa (muttei hänkään loppujen lopuksi ykkösketjussa), Kölli... no jaa, hän saattoi olla lähimpänä nykyistä rooli-asetelmaa, mutta hänpä onkin hyvä puhuja, jota taitoa kipparilta vaaditaan. Kibellä on ollut kauden aikana henkinen kokovartalokipsi, jota ilmeisesti ei saada pois muulla tavoin kuin pienentämällä hänen rooliaan, ts. keventämällä taakkaa.

Kimmo Kuhta on kuitenkin sellainen perus-IFKlainen pelaaja, jonka haluan vastedeskin pelaavan IFKssa. Täällä olen ilmeisesti oppositioon kuuluvaa joukkoa, mutta siitä viis. Paineeton rooli ja sopivat ketjukaverit ensi kaudeksi, niin saamme taas iloita Kiben hienoista maaleista. Sillä potentiaalia 20-25 maalin kauteen hänellä kuitenkin on.

Tuota alla olevaa allekirjoitusta en ole kuluneen kauden aikana juurikaan laittanut viestieni loppuun, mutta nyt sen teen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös