Paikkoja oli. Fiilistä on vaikea kuvailla. Tuntuu, että jotenkin kirottu nämä minun suosikkijoukkueeni jääkiekossa, vaikkei niitä ole seuratasolla muita kuin IFK. IFK on gloryhunterin painajainen, kuten JHag joskus osuvasti sanoi. Toivottavasti vielä tulee se meidän hetkemme.
Kerholle onnittelut, ei mitään 3 voittoa tarvitaan finaalipaikkaan ja Kerho ne poimi. Valmentajan toiminta oli välillä kyseenalaista, mutta loppupeleissä ei siinä mitään itselleni hampaankoloon kummemmin jäänyt. Jotkut fanit jaksoivat itkeä sarjan aikana, mutta on niitä Kerholla fiksujakin faneja. Loppujen lopuksi ihan hyvä sarja ja odotettu lopputulos jos peilataan viime vuosiin. Pettynyt olen, mutta en mitenkään katkera. Matsista voisi jossitella vaikka kesän yli, mutta lopputulos ei mihinkään enää muutu. Pelit on pelattu ja HPK jatkaa finaaleihin. Tsemppiä ja onnea HPK:lle, sekä faneille. Muistetaan, että pitää osata hävitä, mutta pitää osata myöskin voittaa. Täällä en ole kommentteja lukenut, mutta paikan päällä oli kerhon faneja, jotka olivat hyviä voittajia.
Kiitokset sarjasta ja kuulemiin. Kesäloma alkaa faneilla ja pelaajilla, kiitoksia IFK:lle mukavista hetkistä.
EDIT: Niin joo, onhan siellä se pronssipeli, mutta itse ainakin koen kauden olevan paketissa. Ainakaan parin vuoden takainen pronssi ei tunnu vieläkään sen kummemmalta kuin viime vuoden 5. tila