atsku kirjoitti:
Juuri tämän takia laitoinkin maininnan. Kun SaiPalaiset puhuivat että olivat pelillisesti parempia, Hifkin kannattajat leimasivat tuon itkemiseksi sun muuksi ämmäilyksi. Nyt Hifk tekee itse samaa, joten.. Hyvää kesälomaa vaan Stadiin!!!
Ei näin, vaan HPK voitti meidät kolme kertaa-> oli meitä parempi.
Me voitettiin teidät neljä kertaa-> oltiin teitä parempia.
A) ketään ei kiinnosta, olitteko te meitä pelillisesti parempia tai kauniimpia, vain voitot lasketaan näissä peleissä. Me oltiin teitä parempia ja sillä sipuli.
B) HPK meni finaaliin ja ote järkyttävästä itkemisestä voidaan lukea Hirson esittämänä. En tiedä mitä Mälkiä on itkenyt tai jättänyt itkemättä, mutta vastustajan ollessa parempi, on säälittävää ruikuttaa jälkikäteen jostakin hyvistä paikoista tai ansaituista voitoista. Voittoja ei näissä peleissä ansaita, ne otetaan.
C) kummallista tulla otteluketjuun HIFK-HPK kuittailemaan jostakin HIFK-Saipa-sarjan asioista. Ihan tällä sun omalla logiikallasi, te hävisitte paremmalle, joten miksi ihmeessä kiukuttelet vielä täällä joillekin HIFK-faneille? Varsinkin kun suuri enemmistö on myöntänyt ja tunnustanut HPK:n paremmuuden.
D) jännittääkö jo tulevat nön nön nöö MM-kisat noin paljon?
Lopuksi, en eilistä peliä nähnyt (tenttiin lukeminen esti) mutta siitä huolimatta onnittelut HPK:lle finaalipaikasta, ansaitsitte sen ottamalla vierasvoiton pahasta paikasta. HIFK:lle suuri kiitos koko kaudesta ja eilisestä taistelusta, olen helvetin ylpeä tästä joukkueesta ja sen tämän kauden esityksistä. Tää on mun HIFK.