Viestin lähetti HIFK1980
Mutta cräp at on eri juttu torstaina.Toivotaan parasta.
Viime vuosina Crap ät ei ole juuri pahemmin voittoja Hallista napannut.Perinteet velvoittavat.
CAPO RULETTAA!!
Viestin lähetti ervatsalo
Mitä tekee liigan kurinpitoelin? Asian tässä valossa sanoisin, että nyt mitataan se, onko kurinpitoelimellä pokkaa antaa ns. suurseuralle penalttia loukkaantumisen aiheuttamisesta?
Ei, mutta se on tuntunut olevan selkeä linja tässä liigassa jo useamman kauden ajan. Mutta älä ole siitä murheellinen; ei täällä kukaan ole oikeasti vaatimassa Pärssiselle pelikieltoa... kai?Viestin lähetti Carlos
Menisit nyt ervatsalo kotiin itkemään äidin helmoihin, ettei tarvitse nolata itseään täysin täällä.
Ensinnäkin, vieläkään Moberg ei anna tuomioita Hifkin peleistä, sen tekee Ilmivalta ja Jortikka.
Toisekseen, käsittääkseni sääntökirjassa ei ole kohtaa "loukkaantumisen aiheuttaminen -pelikieltoa 3 peliä".
Viestin lähetti JHag
Tilatiili: Öh...HIGK??
Viestin lähetti sopuli
P.S. Pärän taklauksesta. Mies ajettiin hieman aiemmin pelin komeimmalla taklauksella(kuka antoi pommin?) ihan pystyyn, ja Pärä melko nopeasti suuntasi vaihtoon tämän jälkeen. Olisiko ollut jo miehen seuraava vaihto, kun taklasi Sicakia? Hieman oli ryntäyksen makua, muuten en taklausta kovin tarkasti nähnyt. Oli ilmeisesti hieman näytön paikka, kun oli juuri itse ajanut pommiin.
Viestin lähetti Morrow10
Ajaudumme baariin nimeltä Viisi penniä ja sisälle tultuani mietin; "Toikin jätkä saattaa olla Jhag tai jopa riitaisa Senior?" Istumapaikkoja ei ole ja litkimme oluemme nopeasti lähteäksemme Kadankaan. Jokeripokeri vie tinat. Lähtiessämme huomaan jollain kaiffarilla Jatkoaika staff-lippiksen; "Brewer?"
Kadankassa pääsemme istumaan ja siellä joka toisella asiakkaalla on kummalinen punainen petopaita. Onkohan Venäläinen eläintarha saapunut Helsinkiin?
klo1848
Peli on niin sekavaa että alan seuraamaan cheerleaderejen perseitä ja ihailemaan jonkun kaiffarin Vopat#29-paitaa.
Paidan omistajahan nimenomaan ilmoittautui tässä samaisessa ketjussa aiemmin, mainitsi oikein tuntomerkikseen kyseisen paidan.Viestin lähetti Senior
'Vopat-paita' ilmottautukoon itse, jos sattuu lukemaan. Paita on hieno.
Viestin lähetti Senior
'Vopat-paita' ilmottautukoon itse, jos sattuu lukemaan. Paita on hieno.
Viestin lähetti Luiro
Eilinen oli allekirjoittaneelle jääkiekkofanin painajainen. Peliin lähtö viivästyi niin paljon, että jouduimme ajamaan ylinopeutta ja tietenkin ovelasti naamioituneet poliisit pääsivät antamaan ylinopeussakon. Pääsen halliin juuri sillä hetkellä kun HPK heitti ensimmäisen kaappinsa ja itse en tietenkään päässyt sitä näkemään.
Tällainen kausi tulossa tällä kertaa...