Mainos

HIFK boikottiin!

• 56 742
  • 356

Aiotko sinä osallistua IFK-boikottiin?

• Äänestäjiä
    269

Kane88

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Blackhawks
Nyt alkoi oma boikottini HIFK:ta kohtaan, joka jatkuu niin kauan, kun Peltonen on penkin takana. Euroakaan en laita HIFK:hon enää kiinni. Tänään oli taas kerran niin ala-arvoinen esitys ettei mitään järkeä. Täysin hengetöntä, halutonta ja pelaaminen näytti jopa vastenmieliseltä. Miksi käyttäisin omaa rahaani ja vapaailtojani enää jatkossa tällaiseen roskaan? Tällaiset ohipelit ei muutenkaan ole mikään poikkeus HIFK:ssa vaan enemmän jopa sellainen normaali perussuoritus jo neljättä vuotta putkeen. Tottakai seura tarvitsee isompaa remonttia kuin pelkän päävalmentajan vaihtamisen, etunenässä Pesosen paikalle oikean ammattilaisen. Mutta ensisijaisesti pitäisi saada pelaamiseen takaisin HIFK:n arvot. Taistelu, fyyisyys ja se että oikeasti annetaan kaikki ja pelataan logolle joka ilta. Nykyinen HIFK on pelkkä yleinen vitsi jolle nauretaan ympäri Suomea. Varmaan löysin joukkue koko sarjasta. Joku fyysinen HIFK on pelkkä kaukainen muisto. Peltosen HIFK on HMV. Se sopisi hyvin väliaikaiseksi nimeksi Peltosen jengille.

Mun ehdotus olisi, että noilta evätään HIFK logo pois käytöstä ennenkuin he sen omalla tekemisellä ansaitsevat. Tilalle logoksi sopii hyvin tekemistä kuvaava Peltosen naama tai lammas.
Jännä nähdä kuinka pitkään pysyt siellä boikotissa! Kenties yhtä kauan kun sun pikavisiitti posisiipeen.

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, LA Kings, Arsenal
Jännä nähdä kuinka pitkään pysyt siellä boikotissa! Kenties yhtä kauan kun sun pikavisiitti posisiipeen.
Boikottini koskee pääsylippuja. Normaalisti olen käynyt katsomassa Nordiksella sen 15-25 matsia per kausi eli melkein aina, kun olen kerennyt. Tällakin kaudella kymmenkunta kertaa eksynyt Nordikselle toiveikkaana hyvästä HIFK-lätkästä. Mitään fanikamaa tai vastaavaa en todellakaan osta boikotin aikana. Mulla ei ole enää ikinä mitään tarvetta käydä hallilla pilaamassa iltaani kalliin hinnan kerran, jos homma ei muutu.

Eli Nordikselle tulen vasta, kun päävalmentaja on joku muu. Jos uusi päävalmentaja on joku Kimmo Kuhta tai vastaava niin jatkan boikottiani. Pesosen suhteen seurailen tilannetta, mielestäni hän on alkukankeudesta huolimatta vielä katsomaton kortti. Hän saattaa siis tulla samoille spekseillä boikottiehtoihin kuten Peltonen.

Friedkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK
Takaisin halliin kannattaa palat vasta sitten kun IFK:lla on uusi pääomistaja jolla talous ja osaaminen samalla tasolla kun esim HJKn pääomistajalla. Nykyiseltä pääomistajalta puuttuu molemmat. Ennen sitä mikään ei tule muuttumaan.

Janikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilinen peli oli niin hirveää katsottavaa, että ymmärrän kyllä hyvin, jos jollain menee kuppi nurin ja päättää sijoittaa aikaansa johonkin muuhun. Aika on kuitenkin melko arvokasta, kun käytettävissä on yksi elämä ihmistä kohden. Eilisen ottelun viihdearvo oli ainakin HIFK-näkökulmasta kerrassaan masentavan heikko.

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Eilinen peli oli niin hirveää katsottavaa, että ymmärrän kyllä hyvin, jos jollain menee kuppi nurin ja päättää sijoittaa aikaansa johonkin muuhun. Aika on kuitenkin melko arvokasta, kun käytettävissä on yksi elämä ihmistä kohden. Eilisen ottelun viihdearvo oli ainakin HIFK-näkökulmasta kerrassaan masentavan heikko.
Totta, mä vedin 1,5 tunnin päikkärit Sportin 2-1 maalin jälkeen ja heräsin erittäin virkeänä valmiina yövuoroon. Kyllä mä silti matsia mielummin katson kun käytän sen ajan jatkiksessa synkistelyyn.

Iris

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Totta, mä vedin 1,5 tunnin päikkärit Sportin 2-1 maalin jälkeen ja heräsin erittäin virkeänä valmiina yövuoroon. Kyllä mä silti matsia mielummin katson kun käytän sen ajan jatkiksessa synkistelyyn.

Itse sain kanssa ihan mahtavaa unihiekkaa silmille jo klo 19 aikaan. Herätys 04:30 niin oli helppoa potkaista peitto kattoon ja lähteä täyttämään päivän velvoitteet.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy