Blågula kirjoitti:Ei saanut. Ja sitä en oikein ymmärrä sillä kyllä Semir on eri tason kaveri kuin Finell.
Oisko se kuume sitten vielä vaivannut? Varmaan lauantaina tositoimissa.
Blågula kirjoitti:Ei saanut. Ja sitä en oikein ymmärrä sillä kyllä Semir on eri tason kaveri kuin Finell.
Tommy kirjoitti:HIFK:n otan kyllä mielellään playoffeissa vastaan, kiitos.
Senior kirjoitti:Melko Sinulle epäominaista "leijumista". Krhm. Tottahan Blues tuon tuostakin IFKta Nordiksella alistaa. Pääskää nyt ensin sääläreistä eteenpäin, niin irvistellään sitten.
Senior kirjoitti:Blues pelasi itselleen sarjataulukossa vähän happea. Loppukauden taistelupari vihoviimeistestä säälipleijari-paikasta näyttää olevan Jokerit ja TPS. Niin. Kuka olisi uskonut, puhumattakaan vedonlyönnistä, kauden alkaessa? Silloinhan Blues-rosteri oli paras ikinä missään, IFK pohjasakkaa ja Jokerit nyt ainakin ainoa, joka saattaisi millään tavalla haastaa Kärppiä. Tulee muuten vielä mielenkiintoinen loppukausi pleijareineen.
Joo joo, Hifk haisee. Mä oon aina sanonut tätä, koko lailla kusipäinen naapuri. Turussa häviätte takuulla, jos kerran himassa onnistutte häviämään Espoolle. Ja arvaa miksi. Hyi yäk.Arttu#29 kirjoitti:Lauantaina sitten Turkuun porukalla ja TPSn kaatoon!!
bozik kirjoitti:Joo joo, Hifk haisee. Mä oon aina sanonut tätä, koko lailla kusipäinen naapuri. Turussa häviätte takuulla, jos kerran himassa onnistutte häviämään Espoolle. Ja arvaa miksi. Hyi yäk.
Tommy kirjoitti:Jos ihan rehellisiä ollaan ja kuvitellaan tilanne keväällä että molemmat joukkueet pelaavat omalla tasollaan niin eihän tuossa sarjassa olisi mitään jakoa, DDR-kammokin unohtuisi helposti Bluesin rökittäessä 12-1 numeroita taululle.
Senior kirjoitti:- - -
Kumpikaan ei esittänyt jälkipoville kerrottavaa, mutta Blues oli lopputuloksen verran viisaampi.
- - -
scholl kirjoitti:Itse nostaisin ongelmaksi Salmelaisen tehottomuuden. Nyt voisi alkaa katsoa joulutauon jälkeisiä tilastoja. Toivottavasti tässä on vain roymakaay-henkinen suvantovaihe. Muussa tapauksessa huoli keväällä on iso.
Tämä oli joskus ainaski sata vuotta sitten. Nykyään ifki on ihan mulkku.Senior kirjoitti:Oles nyt Sinä hiljaa. Sinä olet osapuilleen ainoa, joka on jaksanut Penaa kiittää ja naapuria kehua rediksi kaiffariksi Maalivahdistanne, joten annas nyt olla lipsumatta tavoiltasi.
bozik kirjoitti:Tämä oli joskus ainaski sata vuotta sitten. Nykyään ifki on ihan mulkku.
Ette sitten tosiaan voineet Espoota hoitaa. Tästä Pärssonista jaksaa ihmiset kirjoitella, nappasi aloituksia, syötteli hyvin jne. Ei tälle amerikan swedulle tullut mieleen, että maalejakin saa tehdä.
bozik kirjoitti:Tämä oli joskus ainaski sata vuotta sitten. Nykyään ifki on ihan mulkku.
bozik kirjoitti:Ette sitten tosiaan voineet Espoota hoitaa.
bozik kirjoitti:Tästä Pärssonista jaksaa ihmiset kirjoitella, nappasi aloituksia, syötteli hyvin jne. Ei tälle amerikan swedulle tullut mieleen, että maalejakin saa tehdä.
bozik kirjoitti:Miten muuten Lundell pelasi ? Jos on veskariongelmia, me voidaan hyvällä rahalla myydä yksi vähän käytetty haamumokke. On tosin ulkomaalainen, mutta nopeampi kuin White.
bizkit78 kirjoitti:Aivan hirveetä kuraa! Jos häviää Bluesille ja vielä kotona ni se kertoo jo pelin tasosta aika paljon. Blues oli huono ja Hifk oli vieläkin paskempi. Tolla pelillä ei pitkälle mennä. Huolestuttavaa tässä on vielä noi ns. vahvistukset..ettei taas kävisi köpelösti. Ei voi vaan käsittää vieläkään miten voi pelaa niin paskasti, että häviää Espoolaisille.
Tommy kirjoitti:Tämä voitto omistetaan Metro FM punaniskajunttipuupää-selostajalle jonka ylimielinen asenne ja uskomattoman tyhmät ajatukset ennen ottelua saivat tästä voitosta hienon.
Kannattaa yliarvioida oma paperilla heikko joukkue ja aliarvioida paperilla vahva joukkue. Ja vielä sillä junttislangilla.