HIFK 2013–2014 – joukkueen rakennus

  • 3 480 825
  • 7 163

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ei juma, mua harmittaisi ihan hemmetisti Pikku-Hakin pelaaminen narreissa! Jeren kohdalla oli ihan se ja sama, mutta ei Hagmania narreihin :(.
 

Lalli68

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuten monet ovat tainneet jo aiemminkin tällä foorumilla hekumoida: peltonen-hagman-salmelainen -ketju olisi niin mannaa! Vaikka kaikki laitureita olisivatkin, silti. Siinäpä olisi historiaa ja salamavalot katsomossa välkkyisivät. Löytyykö pakkipuolelle ketään next generationia?
 

Carlos

Jäsen
Ei juma, mua harmittaisi ihan hemmetisti Pikku-Hakin pelaaminen narreissa! Jeren kohdalla oli ihan se ja sama, mutta ei Hagmania narreihin :(.

Tähän erittäin vahva sama. Hakilla on paljon vähemmän pelejä Hifkissä kuin Jerellä, mutta on sentään hiukan eri luokan urheilijoita. Ja perinteitä löytyy Hakin puolelta ehkä "karvan verran" enemmän.

Jos pitäisi valita Salmelaisesta ja Hagmanista, niin ottaisin kyllä jälkimmäisen. Mutta molemmatkin käy. 8D
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mielummin molemmat Hakki ja Tony, mutta jos näistä kahdesta pitää valita, niin ehdottomasti Tony. Mies jolla on IFK:n muotoinen sydän, toisin kuin Hagmanilla joka jo kertaalleen sanoi, että hänellä ei ole mitään yhtä seuraa liigassa ja IFK ei merkkaa samalla tavalla kuin isänsä kohdalla.
 

Maigeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK❤️ The Habs, Everton FC, Joe Finley
Nybari ei kait ole virallisesti ilmoittanut Puustisen, joidenkin muiden HIFK:n pelaajien soppareiden pituuksia, mutta tälläista löysin, kun katsoin jatkoajasta HIFK:n pelaajia.

MAALIVAHDIT

# PELAAJA PP IKÄ MAA CM KG KÄTISYYS SOPIMUS
32 ANTTI ORE MV 33 FI 187 85 VASEN 2014
34 VILLE HUSSO MV 18 FI 187 83 VASEN 2016
X BRAD THIESSEN MV 27 CA 183 81 VASEN 2014

PUOLUSTAJAT

# PELAAJA PP IKÄ MAA CM KG KÄTISYYS SOPIMUS
X OSCAR EKLUND P 24 SE 181 86 VASEN 2014
X JASON DESANTIS P 27 US 180 84 OIKEA 2014
15 MIKKO KURVINEN P 34 FI 187 90 VASEN 2014
26 TONI SÖDERHOLM P 35 FI 186 84 VASEN 2014
27 MIKKO JOKELA P 33 FI 185 97 OIKEA 2013
47 JUUSO SALMI P 21 FI 187 87 VASEN 2014
X MIIHKALI TEPPO P 20 FI 186 81 VASEN 2014
25 JULIUS NYQVIST P 20 FI 180 83 OIKEA 2014
X BRADEN BIRCH P 23 CA 193 93 VASEN 2014

HYÖKKÄÄJÄT

# PELAAJA PP IKÄ MAA CM KG KÄTISYYS SOPIMUS
X JÁNOS HÁRI VLH 21 HU 175 72 VASEN 2014
X AUSTIN BLOCK KH 23 US 180 82 OIKEA 2014
19 ROOPE TALAJA LH 24 FI 182 88 VASEN 2014
22 MATTI KUPARINEN KH 28 FI 181 91 OIKEA 2014 (2015)
25 MIKA PARTANEN LH 20 FI 188 92 VASEN 2014
26 AKI KIVELÄ LH 21 FI 180 82 OIKEA 2015
29 TONI LEINONEN LH 21 FI 172 70 VASEN 2015
33 EERO SOMERVUORI LH 34 FI 178 81 OIKEA 2014
39 ARTTU LUTTINEN LH 29 FI 184 89 VASEN 2014
46 THOMAS NYKOPP OLH 20 FI 191 86 VASEN 2014
57 NIKO PIIPARINEN KH 23 FI 188 88 VASEN 2013
79 PETR STLOUKAL LH 20 CZ 185 84 VASEN TRY-OUT
81 IIRO PAKARINEN LH 21 FI 185 88 OIKEA 2014
93 COREY ELKINS KH 28 US 191 98 VASEN 2014
X JUUSO PUUSTINEN LH 25 FI 188 85 OIKEA 2014
X RICO FATA LH 33 CA 180 91 VASEN 2014
X KALLE TORNIAINEN LH 19 FI 179 82 OIKEA 2014
X JANNE ÖFVERSTRÖM LH 22 FI 189 90 VASEN 2014

Tässä on perustiedot HIFK:n pelaajista ja se tärkein asia eli pahvien pituudet, jos joku haluaa tietää niitä niin tuosta voisi sitten katsoa.

Mitä luulette ottaako Puustinen ton tutun 71 numeron, itse epäilen että ottaa ja Fatalle laittaisin Kuhdalta vapautuvan numeron 9. Jason Desantikselle olisi hyvä numero 58. Eklundille olisi ihan hyvä numero 8.
 
Viimeksi muokattu:

Jo

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mitä luulette ottaako Puustinen ton tutun 71 numeron, itse epäilen että ottaa ja Fatalle laittaisin Kuhdalta vapautuvan numeron 9. Jason Desantikselle olisi hyvä numero 58 ja Kupariselle varmaankin se 22. Eklundille olisi ihan hyvä numero 8.

Luulen että, Kuparinen jättää Kortelaisen 22 ottamatta, kun tuskin sitä sulatetaan hallinkatosta käyttöön. Myös Kuhdan 9 on syytä jättää rauhaan.
Noi ulkkarit yleensä ottaa mitä vapaana on ja annetaan.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
... Fatalle laittaisin Kuhdalta vapautuvan numeron 9.

Tätä toivottavasti ei tule tapahtumaan.

Eiköhän nyt pidetä hyvä maku mukana, kun annetaan uusille pelaajille numeroita. # 9 ei ole vapaa. Jos tiedätte, mitä tarkoitan.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
...
Mitä luulette ottaako Puustinen ton tutun 71 numeron, itse epäilen että ottaa ja Fatalle laittaisin Kuhdalta vapautuvan numeron 9. Jason Desantikselle olisi hyvä numero 58. Eklundille olisi ihan hyvä numero 8.

Vähän luulen, että Kuhdan numero ei vapaudu enää ikinä koskaan kenellekään.

e. niin ellei Kiben jälkikasvu joku päivä pelaa IFK:ssa ja halua numeron käyttöönsä.
 
Suosikkijoukkue
IFK
Kiben ysi kuuluu kattoon.

Tuli muuten tosta listasta mieleen, että jengi näyttää kerrankin hyvältä myös kätisyyksien osalta! Ei ole tilastofaktaa, mutta tuntuu että alkavan kauden rosterissa poikkeuksellisen paljon rightin pelaajia, mikä on hyvä!
 

Iso Paha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go IFK
Vähän luulen, että Kuhdan numero ei vapaudu enää ikinä koskaan kenellekään.

e. niin ellei Kiben jälkikasvu joku päivä pelaa IFK:ssa ja halua numeron käyttöönsä.
Mikä on tilanne universaalisti/Suomessa/HIFK:ssa jos poika pelaa, voiko pelata isänsä jäädytetyllänumerolla? Onko esimerkkejä puoleen tai toiseen?
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mikä on tilanne universaalisti/Suomessa/HIFK:ssa jos poika pelaa, voiko pelata isänsä jäädytetyllänumerolla? Onko esimerkkejä puoleen tai toiseen?

Eikö Numppa ainakin pelaa faijan numerolla? Edit, tai pelasiko vain maajoukkueessa poika kolmosella?

Eiköhän nuo pelinumerot muutenkin kulje mukana jostain nuoruusvuosilta ja jos joku on vakiinnuttanut jonkun numeron niin ei sitä helpolla vaihdeta, edes faijan numeroon.

Ja toivon todellakin että #9 ei nähdä enää kenenkään muun pelaajan yllä.
 
Viimeksi muokattu:

Viivapelote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nybari ei kait ole virallisesti ilmoittanut Puustisen, joidenkin muiden HIFK:n pelaajien soppareiden pituuksia, mutta tälläista löysin, kun katsoin jatkoajasta HIFK:n pelaajia.

Listasta tuli mieleen, että joukkueen rakennus alkaa taas seuraavalle kaudelle nollasta. Leinonen ainoa hyökkääjä jolla sopimus 2015 asti. Tokihan jatkopahveja voi vääntää, mutta esim. Puustinen onnistuessaan tuskin jää vaan suuntaa itään.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Eikö Numppa ainakin pelaa faijan numerolla? Edit, tai pelasiko vain maajoukkueessa poika kolmosella?

Kyllähän tuo paidanluovutusseremonia järjestettiin viime syksynä kyynelten ja paskapuheiden kera miten on ainoa paita mitä SM-liigassa pidetään päällä.. just ennen kuin tehtiin rahakas soppari Lukkoon :-) Mutta siis kyllä, #3 on jäädytetty Nakkiareenan kattoon ja käyttöoikeus on Petulla.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En mene ihan 100% takuuseen, mutta käsittääkseni Puustisen diili on ainakin mallia 1+1v, tai sitten suoraan 2v paperi.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kuparisen soppari on 1+1 mallinen kanssa.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Mikä on tilanne universaalisti/Suomessa/HIFK:ssa jos poika pelaa, voiko pelata isänsä jäädytetyllänumerolla? Onko esimerkkejä puoleen tai toiseen?

Minun ymmärtääkseni Nikellä oli mahdollisuus pelata numerolla 20 kun nousi edareihin, mutta jätti mahdollisuuden käyttämättä. Elän myös siinä käsityksessä, että Niklas ei myöskään ole suuri pikku-Hakki lempinimen ystävä.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vähän luulen, että Kuhdan numero ei vapaudu enää ikinä koskaan kenellekään.

Pelkästään jo se, että Peter Whiten annettiin kantaa yhden kauden kyseistä paitaa, oli ala-arvoista. Jollekin Rico Fatalle ei varmaan kuitenkaan se numero siellä selässä hirveästi meinaa, pääasia kun nimi on kirjoitettu oikein.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Mikä on tilanne universaalisti/Suomessa/HIFK:ssa jos poika pelaa, voiko pelata isänsä jäädytetyllänumerolla? Onko esimerkkejä puoleen tai toiseen?

Aleksander Barkov pelasi samalla numerolla kuin faijansa. Minun Tapparan tuntemus ei tosin riitä niin pitkälle, että on 16 ollut käyttökiellossa pappa-Barkovin lopetettua.
Ysiä ei saa antaa kenellekään, se luulisi olevan toimistollakin selvää.
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Elän myös siinä käsityksessä, että Niklas ei myöskään ole suuri pikku-Hakki lempinimen ystävä.

Ikävä kyllä näitä lempinimiä ei useinkaan saa itse valita ja niistä on kyllä vaikea päästä eroon kun on suuri yleisö kerran ne omaksunut.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна

Maigeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK❤️ The Habs, Everton FC, Joe Finley
Vais niin. No sinne sitten vaan ja onnea matkaan. Kukaan ei tietenkään tätä usko, kun sanon mutta mieluummin Hagman-Salmelainen-kaksikosta ottaisin Tonyn meille. Vaikka Hagmanilla onkin vakuuttavampi ura takanaan.

Sitä paitsi Tony on kaksi vuotta Nikkeä nuorempi. :)

Joo, jos Tonysta ja Hagmanista pitäisi valita niin ottaisin kyllä Tonyn meille. Uskoisin, että Tonysta olisi meille paljon enemmän hyötyä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös