Antti Raanta on tällä hetkellä aika huimassa vireessä. Jos stadin valot eivät sekoita ensi kaudella kaverin päätä, niin IFK:lla ei homma ainakaan maalivahtiin kaadu.
Surullinen aloitus= Juha Pitkämäki! Sen jälkeen, kun Nybari hiffasi ettei Pitkämäestä, Niemisestä tai Jannesta ole IFKn ykkösmaalivahdiksi, on jälki ollut todella hyvää.Jäikö joku ykkönen välistä?
Surullinen aloitus= Juha Pitkämäki! Sen jälkeen, kun Nybari hiffasi ettei Pitkämäestä, Niemisestä tai Jannesta ole IFKn ykkösmaalivahdiksi, on jälki ollut todella hyvää.
Antti Raanta on tällä hetkellä aika huimassa vireessä. Jos stadin valot eivät sekoita ensi kaudella kaverin päätä, niin IFK:lla ei homma ainakaan maalivahtiin kaadu.
Jos tämä Raanta-huhu pitää paikkansa eikä mies löysäile kesää, niin täytyy kehaista Nybaa edes jostain. Maalivahtihankinnat ovat olleet erinomaisia.
Mites olisi Juuso Ikonen? Tämä ihmiskääpiö, jolla on jumalalliset taidot ja pelikäsitys ei ole tehnyt ainakaan vielä Bluesin kanssa sopimusta ilmeisen korkean palkka pyynnön vuoksi. Voitaisiin pitkästä aikaan hommata pikkuveljeltä, joku pelaaja sillä niitähän meillä ei vielä hirveästi ole. Lisäksi kaveri on todella taitava eikä pienestä koostaan huolimatta jää pahemmin jalkoihin.
Jos tällainen kauppa tapahtuisi, niin varmasti kyllä herättäisi melkoisen älämölön espoon suunnalta. Ikonen on yksi kovista Blues organisaation kasvateista, eikä Blues luovu lupauksistaan ja ykkössenttereistään mistään hinnasta, ei kun venaas... mites se menikään..Jos Bluesissa yhtään sitä kiekkokulttuuria on tai sitä ollaan rakentamassa, niin tämä pelaaja ei HIFK:hon siirry. Onko Bluesin ensimmäinen toisen polven liigakiekkoilija?
Lisäksi mielenkiinnolla odottelen mitä HIFK tekee Ville Peltosen lopettasessa hänestä vapautuvalla palkkabudjettiin tulevalla -310 000 rahalla. Tämä mielestäni mahdollistaa aika lailla uutta verta ja hyviä pidempiä sopimiuksia joukkueen kantaville nimille.
Olisikohan Tony Salmelainen ensi kaudella HIFK:n mies? Sopimus päättyy ja hän on jo nyt ajautunut Sveitsin divariin lainalle.
Voi olla, että Peltosen palkka putoaa, mutta eiköhän kaveri vielä ensi kaudella pelaa.
Toivoisin että se 300 000 euroa käytettäisiin ykkössentteriin, mutta ei TPS:n malliin, vaan pomminvarmaan euroopassa tasonsa näyttäneeseen sentteriin.
Minusta ensi kauden ykkössentterin tontin voisi antaa MaG:lle. Tuskin tarvitsee ihan 300.000 euroa kaudesta maksaa ja odotusarvoltaan nuorempi Granlund on ensi kaudella liigan parhaita senttereitä.
Pikkaisen tarvitsee lihasta ja liikettä ensi kautta varten, mutta minä uskaltaisin luottaa Markus Granlundin ensi kauden ykkössentterinä. Käytetään se säästynyt raha sitten viisaasti ja sorvataan jatko Hannulalle.
Hyväksyn jos saadaan pidettyä Raato/KJ palaa.
Raanta on huhujen mukaan tulossa, mv-puoli check. Raadosta/KJ:sta on ollut puhetta, äärivarovainen positiivisuus-check. MaG jatkaa, 1/2 check. Jne.
Kommentoidaan aidan toiselta puolelta sen verran että eikös Nokka ole kieltäytynyt niin IFK:n kuin kiekkoliiton tarjouksista. Näin aikanakin Veikkaaja antoi ymmärtää viime viiikon numerossaan.
Minusta ensi kauden ykkössentterin tontin voisi antaa MaG:lle. Tuskin tarvitsee ihan 300.000 euroa kaudesta maksaa ja odotusarvoltaan nuorempi Granlund on ensi kaudella liigan parhaita senttereitä.
Mä haistan tässä uuden Miikka Tuomaisen. Olen erittäin mielelläni väärässä.Ei ole mitenkään tärkein mahdollinen pelaaja tässä tilanteessa, mutta mikä nyt on Jonne Virtasen kohtalo?
Jonne Virtasen julkistin tässä jo syksymmällä. Tapahtui niin, että kuljin joskus lokakuun puolella Manskua pohjoiseen. Saavuin Nordiksen risteykseen ja pian ylitin Nordista asiallisesti suojatiellä liikkuen, kun yllättäen minusta katsoen oikealta ajaa törkeästi punaisia päin Sopimuspaperi. Tapahtuu väistämätön törmäys ja Sopimuspaperi osuu otsaani. Ohikulkija on valppaana ja soittaa ambulanssin. Sen keltaisia valoja katsellessani huomaan nostaa rypistyneen paperin silmieni eteen ja siinä lukee, luoja nähköön: Sopimus, Jonne Virtanen 2 kautta. Tai sitten se oli 1+1. Myöhemmin Sopimuspaperi sai sakot ja itse selvisin pikku naarmuilla.
Jos uuden Tuomaisen HIFK Virtasesta saa, niin täytyy ihmetellä. Siis Tuomainenhan tunnetaan pelaajana joka ei uskalla kokoaan hyväksi käyttää. Jonne on kokoaan aina käyttänyt hyväkseen, ongelmana Jonnella ollut sitten liike, mikä on kausi kaudelta parantunut. Erittäin pidetty pelaaja jyskälän suunnalla, harmi kun lähtee mutta ei voine mitään... Omaisi potentiaali SM-liigassakin 20-30pisteen kausiin, mutta rooli IFK:ssa lienee neloskentässä ja alivoimassa? pisteetä jäänevät noin kymmeneen jopa alle.Mä haistan tässä uuden Miikka Tuomaisen. Olen erittäin mielelläni väärässä.