Janis Sprukts (tjn) ois vapailla markkinoilla. Kelpaisko?
Olisi varmaan ihan hyvä kakkonen, potentiaalia on, mutta jokin miehessä ei kolise ainakaan mulle. Tietysti parempi kuin Nykopp tai Piiparinen.
Janis Sprukts (tjn) ois vapailla markkinoilla. Kelpaisko?
Vaikka uskonkin Brücklerin olevan uusi veskarimme
Brucksin nimen voi vetää yli. On päässyt asioista yksimielisyyteen toisen tahon kanssa ja tekee sopimuksen muualle. Miehellä oli useampiakin vaihtoehtoja / neuvotteluja menossa viime viikkoina.
Jukka
David Leggio sai lähteä Buffalon palkkalistoilta ja tuskin pääsee minkään NHL seuran luukkuvahdiks, joten jos ei AHL kiinnosta, niin lähtiskö hakemaan nostetta uralleen Euroopasta? Varmaan jonkun AHL-tason palkalla tietty.
Linkki Buffalo Newsin uutiseen.
Nythän on menossa pelaajien kesäloma, ns. omatoimijakso. Siksi ei ole mitään kiirettä esitellä uusia pelaajia, varsinkin kun on vielä NHL- ja KHL- peikot olemassa. Jos siinä vaiheessa kun pelaajat kokoontuvat yhteen heinäkuun lopulla ei ole mitään kuulunut, alkaa huolestuttaa. Pikkulinnut ovat kuitenkin viserrelleet, että se ykkössentteri ja -maalivahti olisi jo hoidettu, mutta ilmoitus tulee vasta kun nuo peikot on häädetty.
Vaikka pleijarit on Leggiolta menny viime vuosina heikosti niin mies pelasi erittäin hyvin juuri tepsin kultavuoden pleijareissa, mikä hieman nosta odostusarvoja.Kyllä tämä kaveri minulle kelpaisi, vaikka ei ole yhtään peliä ylhäällä pelannutkaan. Kaveri on pelannut tepsissä 30 matsia kaudella 2009-10 ja torjuntaprosentti oli tuolloin tasan 90 prosenttia. Tuo TPS kausi taisi mennä aikalailla kokemattomuuden piikkiin, kun ei tainnut olla tuolloin parhaassa vireessään. Hän on pelannut Rochester Americansissa ihan kelpo kausia, ottaen huomioon että Rochester Americans ei ole mikään AHL:n paras jengi. Tämä kaveri ei kyllä ole mitenkään parhaimmillaan näissä kevään peleissä, kun AHL:ssä torjuntaprossa on tippunut alle 90:n. Veikkaan, että jos kaveri nytten tulisi meille niin torjuntaprossa olisi 92,5-94, koska kaverilla on nyt enemmän kokemusta, kun TPS aikoina.
Kyllä tämä kaveri minulle kelpaisi, vaikka ei ole yhtään peliä ylhäällä pelannutkaan. Kaveri on pelannut tepsissä 30 matsia kaudella 2009-10 ja torjuntaprosentti oli tuolloin tasan 90 prosenttia. Tuo TPS kausi taisi mennä aikalailla kokemattomuuden piikkiin, kun ei tainnut olla tuolloin parhaassa vireessään.
Runkosarjassa ei mikää ihmeellinen, mutta pudotuspeleissä ihan päällikkö ja yksi isoimmista syistä Tepsin mestaruuteen Filppulan ja Sweattin ohella.
Tässä aika hyvin kiteytetty fiilikseni, enkä jaksanu kaikille kitisijöille kommentoida erikseen. Voitte toki huudella täällä mun puolesta ihan kuinka vaan, mutta ei se homma siitä miksikään muutu ja ihan samaa huhua olen kuullut että sentteri ja maalivahti on jo kiinnitetty, mutta niistä ilmoitellaan sitten myöhemmin kun on aihetta. Elokuussa kuten kirjoitin.
Nimistä ei ole hajua. Tuttu vaan totesi että löytyy jo sopparit. On ollu perillä asioista. Itse ymmärsin että Säterin kanssa oltiin pitkällä, mutta valitsi toki San Josen, kun sieltä tarjottiin jatkoa. Voisko mv olla Erik Ersberg? Eliteprospects.com - Erik Ersberg
kyllä summanen ihan persoonana on monelle niin vastenmielinen että jättää Hifk visiitin väliin tälläkertaa. Jos ramin mallia noudattaa niin leiriä vaihtaneet saavat nyrkkiä naamaan jos samaan yökerhoon raadon kans sattuu. valmennus taidot ramilla maailman huippuluokkaa, mutta ihmisenä täysin yhteistyökyvytön. Jere istuu vielä jokereiden kanssa pöydässä, viime kuulemalla nimiä ei viel ollut papereissa.
kyllä summanen ihan persoonana on monelle niin vastenmielinen että jättää Hifk visiitin väliin tälläkertaa. Jos ramin mallia noudattaa niin leiriä vaihtaneet saavat nyrkkiä naamaan jos samaan yökerhoon raadon kans sattuu. valmennus taidot ramilla maailman huippuluokkaa, mutta ihmisenä täysin yhteistyökyvytön. Jere istuu vielä jokereiden kanssa pöydässä, viime kuulemalla nimiä ei viel ollut papereissa.
Tuolla SM-liigan ketjussa joku oli tietävinään että 10.7. on takaraja NHL ja KHL siirroille sopimuksen omaavien pelaajien kohdalla. Eli jos tuo pitää paikkaansa niin viikon päästä voimme saada himottuja uutisia. Sitä ennen tuskin kuuluu mitään. Tietysti on mahdollista että toimisto lomailee nyt eikä mitään julkisteta ennen kuin palaavat.
Miten mulla on semmoinen muistikuva, että jossain olisi uutisoitu että Niemisen jatkaminen Kazanissa ei ole varmaa? No, olen varmaan väärässä ja kiitokset oikaisusta. Yksi mahdollinen, joskin epätodennäköinen nimi taas vähemmän.
Et ole väärässä. Nieminen ei ole jatkamassa Kazanissa. Muutenkin tuo viime kauden lähtö miehen osalta oli todella kummallinen, sillä lähti alunperinkin Kazaniin kakkosmaalivahdiksi ja epäonnistui siinäkin hommassa.
Mykistävä viesti. Varsinkin kieliopillisessa mielessä.
sorry lapinjulli luulin et äidinkielentunnit on jossain muualla kun täällä. Mutta kai meil jokaisella on omaruutunsa missä pystyy pätee. Ja en ylläty et se oli hifk keskustelu. Siis anteeksi jos kerroin jotain huonoilla sanoilla.
Bruckler ei tule HIFKiin. Hifki on allekirjoittanut sopimuksen Suomalaisen KHL maalivahdin kanssa. Sopimus julkaistaan lähiaikoina.
sorry lapinjulli luulin et äidinkielentunnit on jossain muualla kun täällä. Mutta kai meil jokaisella on omaruutunsa missä pystyy pätee. Ja en ylläty et se oli hifk keskustelu. Siis anteeksi jos kerroin jotain huonoilla sanoilla.