Metukka kirjoitti:En kyllä ymmärrä Nielikäisen hankintaa. Pilannut joukkuehengen useammassa seurassa. Ja miksi ensi kaudelle? Pasinhan olisi varmasti saanut jo tällä kaudella kun Ässistä lähti.
Voitko tarkentaa missä seuroissa?
Metukka kirjoitti:En kyllä ymmärrä Nielikäisen hankintaa. Pilannut joukkuehengen useammassa seurassa. Ja miksi ensi kaudelle? Pasinhan olisi varmasti saanut jo tällä kaudella kun Ässistä lähti.
Ihan varmaan vaan ilopissat se Mälkiä päästeli Pasin kamoihin, kun Hifkistä lähti.newyork kirjoitti:Voitko tarkentaa missä seuroissa?
Metukka kirjoitti:Ja kai sekin jotain kertoo että pelaaja vaihtaa seuraa yhtenään.
Tommy kirjoitti:Pasi on HIFK:n näköinen pelaaja.
Pärde kirjoitti:Lisätään tähän vielä se, että Pasi on koko ajan halunnut takaisin HIFK:iin. Tervetuloa Pasille, eiköhän ensi kaudella ole taas peleissä Viihdettä.
"Pasi kehiin!"
tiki10 kirjoitti:Voisiko joku selittää, miksi Hirso haluaisi siirtyä neppailemaan Pasilaan? Pidemmät kesälomat? Aika outo tapa Hirsolla kiittää HIFK:ta luottamuksesta. Vihkot ja Viitaluomat heitettiin hemmettiin ja Hirso pidettiin. Mitä tekee Hirso? Lähteekö Pasilaan? Ei ymmärrä....
Aika harvalla kaverilla kestää proppu Sean Averyn kanssa :D, ja sitten kun vielä Jesse Wallin tuli 3 osapuolena tökkimään, niin en nyt menisi laittamaan Pasin piikkiin näitä tappeluita.Tommy kirjoitti:Pasihan oli Bluesissa try-outilla, mikäs siinä. Päätti sitten alkaa tappelemaan harjoituksissa täällä vieraana olleiden NHL/AHL-pelaajien kanssa.
tiki10 kirjoitti:Voisiko joku selittää, miksi Hirso haluaisi siirtyä neppailemaan Pasilaan? Pidemmät kesälomat? Aika outo tapa Hirsolla kiittää HIFK:ta luottamuksesta. Vihkot ja Viitaluomat heitettiin hemmettiin ja Hirso pidettiin. Mitä tekee Hirso? Lähteekö Pasilaan? Ei ymmärrä....
allu/iiro/bob/pate kirjoitti:Todelliset ja pitkään IFK:ta kannattaneet ja seuranneet toivottavat Pasin takaisin rajuin kunnianosoituksin.
ps. Ne jotka eivät Pasia halua eivät olisi varmaan halunneet aikanaan myöskään Lallia, Allua, Vepua ja Arto Jokista saatika Doylea tai Patea, tosin olivat varmaan alle kouluikäisiä kun kolme ensimmäistä meillä taisteli.
Terveisin a/i/b/p ja pasi
allu/iiro/bob/pate kirjoitti:Kun menetimme Jarkko Ruudun NHL:ään tuli pieni mies Oulusta ja tarjosi meille stunttia Jarkolle, eli Reksa Ruotsalainen ehdotti Pasia IFK:lle. Muistan tuolloin käytetyn sellaista sanamuotoa, että "kyllä tää entisen #25:n korvaa" ja näin tapahtuikin, ainakin viihdearvossa.
Jos joku IFK:n kannattajaksi itseään väittävä on sitä mieltä että The Pasi ei mahdu meidän jengiin voi tämä kannattaja siirtyä vaikka ilmalaan seuraamaan ns. väkivallatonta eurokiekkoa!
Todelliset ja pitkään IFK:ta kannattaneet ja seuranneet toivottavat Pasin takaisin rajuin kunnianosoituksin.
ps. Ne jotka eivät Pasia halua eivät olisi varmaan halunneet aikanaan myöskään Lallia, Allua, Vepua ja Arto Jokista saatika Doylea tai Patea, tosin olivat varmaan alle kouluikäisiä kun kolme ensimmäistä meillä taisteli.
Terveisin a/i/b/p ja pasi
Parahin allu/iiro/yms. Annan sinulle vinkin: Jos sulla on vähänkään IFK-verta suonissasi, älä ikinä erehdy vertaamaan toisiinsa sellaista IFK-ikonia, kuin Lalli Partinen ja tätä nivalalaista ,"this town ain't big enough for my ego", "saatana kun Helenius tuli mun päälle kun olin väsynyt" keskivertokiekkoilijaa toisiinsa.allu/iiro/bob/pate kirjoitti:ps. Ne jotka eivät Pasia halua eivät olisi varmaan halunneet aikanaan myöskään Lallia, Allua, Vepua ja Arto Jokista saatika Doylea tai Patea, tosin olivat varmaan alle kouluikäisiä kun kolme ensimmäistä meillä taisteli.
Nuorempi Nelson kirjoitti:Aijaa, kiva tietää että en ole IFK:ta pitkään kannattanut. Ihmettelen vain kuka antoi sinulle oikeuden määritellä kuka kannattaa oikein?
Stigu kirjoitti:Parahin allu/iiro/yms. Annan sinulle vinkin: Jos sulla on vähänkään IFK-verta suonissasi, älä ikinä erehdy vertaamaan toisiinsa sellaista IFK-ikonia, kuin Lalli Partinen ja tätä nivalalaista ,"this town ain't big enough for my ego", "saatana kun Helenius tuli mun päälle kun olin väsynyt" keskivertokiekkoilijaa toisiinsa.
Bigreds. kirjoitti:Tämän päivän arvaajasta poimittua "varmaa", mutta sitäkin wanhempaa "tietoa":
- Kimi jokereihin
- Vili ei pelaa meillä ensi kaudella (tämän voi pitää jo varmana, kun itse Pentin kommentit olivat kyseisessä jutussa)
Bigreds. kirjoitti:Tämän päivän arvaajasta poimittua "varmaa", mutta sitäkin wanhempaa "tietoa":
- Kimi jokereihin
- Vili ei pelaa meillä ensi kaudella (tämän voi pitää jo varmana, kun itse Pentin kommentit olivat kyseisessä jutussa)
Stigu kirjoitti:Turha pelaaja, sanon ma