HIFK 2006-2007

  • 1 081 470
  • 3 584
Tila
Viestiketju on suljettu.

Krisu-74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hauhtonen

Pentin pitää todella paljon taistella että saisi jotenkin pidettyä Hauhtosen vielä tulevan kauden Hifkissä. Sen lsäksi T.Ruudusta pitäisi maksaa kunnon rahat ja saada äijä Hifkiin sitten vielä se ulkomaalainen niin rupeaa näyttämään todella hyvältä..
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Krisu-74 kirjoitti:
Pentin pitää todella paljon taistella että saisi jotenkin pidettyä Hauhtosen vielä tulevan kauden Hifkissä. Sen lsäksi T.Ruudusta pitäisi maksaa kunnon rahat ja saada äijä Hifkiin sitten vielä se ulkomaalainen niin rupeaa näyttämään todella hyvältä..

Joo... Aattelin et ulkkariks kävis joku Thornton tai Sakic. Ei Ruutuu ku se kuiteski loukkaantuu! Ostetaan ennemmin OJ:n sopimus ulos!

Pientä rajaa vaatimuksiin... Vai pitäis Hauhtonen pitää väkisin (mikä on ilmeisesti jo mahdotonta) ja sen lisäksi hankkia Tuomo Ruutu ja tämän jälkeen ulkkari. Hei haloo...

Edit: Totakai jos Ruutu on eurooppaan tulossa niin hänestä pitää taistella kynsin ja hampain. Haba on mennyttä. Realistisin arvio lienee että saadaan ulkkari ykkössena ja mestis mies 4 tai 5 sentteriksi
 

HIFK-Mania

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,San Jose Sharks,ManU
Itse uskoisin että kauden alkuun mennessä jengiin tulee yksi ulkomaalainen sentteri eikä muita...Näin olisi 3 sentteriä ja neloseen joku laituri sentteriksi (esim Fagerstedt).
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Epäilen, että ennen kauden alkua hankitaan neljäs ulkomainen pelaaja, joka on sentteri, mutta eihän sitä tiedä, jos taas aloitetaan kikkailu verorajojen kanssa. 5. finaalipeli on 16.4.07, joten 17.10.06 on halvempaa hankkia ulkolaisia kuin ennen sitä päivämäärää. Säästö veroissa on huomattava, jos tehdään niin. Jos sentteritilanne on ihan epäbalansissa, niin lokakuun puolivälin jälkeen saatetaan ulkoistaa joku nyt rosterissa oleva ulkomainen pelaaja ja hankkia vielä yksi uusi sentteri siinä vaiheessa. Olihan meillä viime kauden alussakin ainakin Benysek lokakuun alkuun saakka yhtenä vahvistuksena ja sitten hän lähti Ruotsiin. Tämä on ihan puhdsta spekulaatiota, enkä tiedä mitä HIFK oikeasti suunnittelee tekevänsä, mutta ei meidän kh-osasto ainakaan loukkaantumisia kestä, vaikka sinne tulisikin yksi uusi vahvistus ennen kauden alkua.
 

IFK_Helsinki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, SaPKo ja Raine Hartus
Pientä rajaa vaatimuksiin... Vai pitäis Hauhtonen pitää väkisin (mikä on ilmeisesti jo mahdotonta) ja sen lisäksi hankkia Tuomo Ruutu ja tämän jälkeen ulkkari. Hei haloo...

Eipä tosiaan kannata NHL:ään haluavaa miestä pitää väkipakolla! Siinä menee vaan välit seuran ja pelaajan välillä poikki. (tässä tapauksessa ovat kai menneet jo)

Jos T. Ruutu on suomeen tulossa niin hänestä pitää tietenkin taistella tosissaan, Tuomoa ei saa missään tapauksessa kämmätä naapuriin! HIFK:lla lienee nyt tarpeeksi rahaa ja sen pitää myös jossain näkyäkin. V. Peltonen sössittiin viimeksi naapuriin kun annettiin ihan liian pieni tarjous...

Sukanvarsi auki, Pena!
 

joey77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HIFK
Krisu-74 kirjoitti:
Sen lsäksi T.Ruudusta pitäisi maksaa kunnon rahat ja saada äijä Hifkiin

Siis tarkoitatko tässä nyt sitä että Tuomo pitää houkutella rahalla suomeen? Eli siis tehdä tarjous joka ylittää NHL:n houkutukset´? No kai Ifkillä nyt aina on joku 4 miljoonaa/kausi heittää peliin (Suomen verotuksella saadaan tehdä Todella iso tarjous että netto vaikutus Ruudun tilillä on suurempi kuin rapakon takana)

Oikeesti jotain järkeä näihin juttuihin, jos Tuomo eurooppaan jää niin raha taitaa olla viimeinen motivaattori, sitä saisi Ameriikoissa joka tapauksessa enemmän.
 

Niko_R

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokrut
IFK_Helsinki kirjoitti:
Tuomoa ei saa missään tapauksessa kämmätä naapuriin!

Sukanvarsi auki, Pena!

Eipä tarvitse pelätä että tuo tapahtuisi masahan juuri ilmoitti että Jokerit eivät hanki enään pelaajia..
 

McJugi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hevonen kirjoitti:
Legenda Lappeenrannassa kertoo Tuomon vastanneen "tule SaiPaan"-huutoon RMJ:ssä kommentein "sori,mulla on jo soppari!".

Legenda Amerikasta kertoo Penan vastanneen "mä haluaisin teille pelaamaan" - pyyntöön faxillaan kommentein "sori, sä oot liian hyvä meille" hymiö.

Elämme niitä mielenkiintoisia aikoja, joihin tuskin tulee vielä kuukauteen selvyyttä. Toivottavasti olen väärässä.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voisiko joku asioista perillä oleva taho nyt vielä kertoa että onko HIFKin ja Mäkiahon välillä enää neuvotteluja. Ehdottomasti vielä yksi fyysinen pelaaja joka on nyrkkitalkoissakin liigan eliittiä mahtuu rosteriin. Mites tuo aina niin luotettaville Nyrkkiä leukaperiin sivustolla aprikoitu Kiel McLeod?

Renegade? Isaksson?
 

ville71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mäkkärihän oli urheilukanavan chätissä alkuviikolla vieraana,mutta itse en tuota lähetystä muistanut katsoa..jostain vaan tuli lukaistua,että Mäkkäri haluaisi vielä Hifkissä pelata,mutta Matikainen ei hänen palveluksistaan olisi kiinnostunut?
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
ville71 kirjoitti:
Mäkkärihän oli urheilukanavan chätissä alkuviikolla vieraana,mutta itse en tuota lähetystä muistanut katsoa..jostain vaan tuli lukaistua,että Mäkkäri haluaisi vielä Hifkissä pelata,mutta Matikainen ei hänen palveluksistaan olisi kiinnostunut?

Jos näin on niin nyt Pena olisi syytä olla kiinnostunut. Itse olen kyllä kuullut että kiinnostusta rajoittaa korkea hintapyyntö mutta tiedä häntä... Kyllä Mäkkärille on kysyntää mun HIFK:ssa.
 

botto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Niin kyllähän mäkkäri on ollut joskus hintava pelaaja ,mutta ei kai enää. Jos HPK pystyy kilpailemaan mäkkäristä niin miksi ei myös HIFK. Itse en ole kuitenkaan vakuuttunut että joukkue tarvitsee mäkkäriä. Kyllä tällä hetkellä tarvitaan enemmänkin kovaa sentteriä ja maalintekijää. Tietenkin mäkkäri sopisi tähän penan juurille palautus ohjelmaan. Itse uskon kuitenkin mäkkärin vaikuttavan ensi kaudella hämeenlinnassa.
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
botto kirjoitti:
Niin kyllähän mäkkäri on ollut joskus hintava pelaaja ,mutta ei kai enää. Jos HPK pystyy kilpailemaan mäkkäristä niin miksi ei myös HIFK. Itse en ole kuitenkaan vakuuttunut että joukkue tarvitsee mäkkäriä. Kyllä tällä hetkellä tarvitaan enemmänkin kovaa sentteriä ja maalintekijää. Tietenkin mäkkäri sopisi tähän penan juurille palautus ohjelmaan. Itse uskon kuitenkin mäkkärin vaikuttavan ensi kaudella hämeenlinnassa.

Mäkkäri taisi sanoa että ensin katotaan ulkomaiden suuntaan, että ennättäähän Suomessa pelata myöhemminkin. HPK oli sitten IFK:ta enemmän mielessä.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nähty!!!

Tom Coolen on nähty nousevan HIFK:n Merssedekseen ja ihanpa itse ajavankin sitä!Eli kyllä meillä ens kaudella on ainakin yksi kanukki penkin takana,jos käy niin kuin jotkut ovat epäilleet,ettei Bobbaria täällä näy.

Vois kyllä tässäkin asiassa IFK:n nettisivut suoltaa jotain infoa.Itseäni ainakin kiinnostais lukea heti ensitunnelmia,kun herroja Suomeen saapuu.

Onkos muilla tietoa muista "puuttuvista osista" eli Francisista,Murphysta ja Guollasta?Ovatko jo täällä?Schnabbihan on täällä jo valmiina ollutkin.
 

Bloogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ny Rangers.Chelsea&Man City.
Tämä Guolla vaikuttaa kyllä todella hyvältä kun miehen tehoja katselin ja näyttäisi osaavan vielä maalejakin tehdä eli ei varmaan syötä kun on tyhjä maali edessä kuten Harkins :D.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Palstalla kun lienee henkilöitä, jotka tuntevat jopa henkilökohtaisesti HIFK.n pelaajia niin kysäisen.

Miten kesätreenit ovat sujuneet, ovatko jätkät olleet tyytyväisiä treeniin?
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Beagle Boy kirjoitti:
Palstalla kun lienee henkilöitä, jotka tuntevat jopa henkilökohtaisesti HIFK.n pelaajia niin kysäisen.

Miten kesätreenit ovat sujuneet, ovatko jätkät olleet tyytyväisiä treeniin?

En tunne ketään pelaajia teiltä, mutta veikkaan että kommentit ovat luokkaa "ikinä ei ole harjoiteltu näin kovaa, henki on todella mahtava, uudet kaverit ovat sopeutuneet joukkueeseen hyvin, valmentajat ovat vaativia mutta mukavia" jne.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Master Chief kirjoitti:
En tunne ketään pelaajia teiltä, mutta veikkaan että kommentit ovat luokkaa "ikinä ei ole harjoiteltu näin kovaa, henki on todella mahtava, uudet kaverit ovat sopeutuneet joukkueeseen hyvin, valmentajat ovat vaativia mutta mukavia" jne.

Niin no,jos valmentajat ovat saapuneet maahan tämän viikonlopun aikana ja kun käsittääkseni aikaa menee myös "taloksi asettumiseen" ja ihan käytännön asioihinkin,niin voisin kuvitella,että yksikään pelaaja ei tällaisia kommentteja tule jakamaan.Siis vielä.Muutaman viikon kuluttua em. jargonia voi olla luvassa.Tähän mennessähän ollaan lähinnä lomailtu ja Saken (ja Hirvosen) valvonnassa treenattu.
 

KEKE

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ruutuakin ollaan jo moneen otteeseen oltu viemässä milloin mihinkin. Yhden huhun mukaan hyökkääjä olisi jäämässä kotoiseen SM-liigaan ja Jokereihin parantelemaan vammojaan.

- Noita huhuja on taas liikkunut kesän aikana ihan tolkuttomasti. Kaverini soitteli vastikään viime viikolla ja onnitteli kauheasti, että olen tehnyt sopimuksen HIFK:n kanssa, Ruutu naureskelee hänen mukaansa perättömille huhuille.

Näin MTV 3 nettisivuilla
 

McJugi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
KEKE kirjoitti:
Ruutuakin ollaan jo moneen otteeseen oltu viemässä milloin mihinkin. Yhden huhun mukaan hyökkääjä olisi jäämässä kotoiseen SM-liigaan ja Jokereihin parantelemaan vammojaan.

Näin MTV 3 nettisivuilla

Eikä välttämättä ole pikään täysin pielessä oleva "huhu".. Ilmalan tiedotustilaisuutta odotellessa..
 

Bigreds.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ei lajil' väliä
edit: too slow. Vaihdetaan sisältöä. Sama narrihuhu on myös tänään iltalehdessä. Tuomo ainakin kuittaa, huhut perättömiksi.

edit edit: narripuolelta
[cobol kirjoitti:
Jokerit on tosiaan tehnyt Tuomolle Suomen oloissa erittäin kovan tarjouksen. Hjallis maksaa, Virmanen hoitaa neuvottelut, mutta tarjouksen isä taustalla on Shedden. Hän ymmärtää hyvin TRuudun pelillisen arvon ja on valmis räätälöimään TRuudulle täysin yksilöllisen roolin ja harjoitteluolosuhteet. Jos Virmanen ei onnistu neuvottelutaidoillaan tätä casea sotkemaan, TRuutu pelaa Jokereissa Suomessa pelatessaan. Uskon kuitenkin edelleen TRuudun jatkavan ulkomailla, todennäköisimmin Pohjois-Amerikassa.

Jippii
 
Viimeksi muokattu:

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Bigreds. kirjoitti:
edit: too slow. Vaihdetaan sisältöä. Sama narrihuhu on myös tänään iltalehdessä. Tuomo ainakin kuittaa, huhut perättömiksi.

edit edit: narripuolelta

Jippii


Nyt Pena sinun on PAKKO vastata kunnolla tähän narritarjoukseen. Ei mitään "näitä etuja et muualta saa" tarjousta vaan kunnon rahasumma peliin. Kyllä meitä on kyykytetty todella kovasti sinä päivänä kun Tuomo pelaa taas Jokereissa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös