Mä uskoin pitkään että Shedden on mies paikallaan, mutta väärässä olin ja pahasti. Kuinka oikeassa Sihvonen olikaan. Saautukset tuleet rapakon takaa mutasarjoista, joissa voi tälläsellä kohelluksella pärjätä. Joo, tiedän, että IFK:lla on paska materiaali ja ei sillä kukaan ihmeitä saa aikaiseksi. Ei, kyllä se mies peluutta niin paskaa kiekkoa, että pahaa tekee mun silmissä. Kyllä pelissä pitäisi näkyä edes joku idea, mitä valmentaja ajaa takaa. Nyt sitä ei vaan ole. Pelkällä tyhmällä yrittämisellä ei pärjää kuin rapakon takaisissa mutasarjoissa, ei edes nyky SM-liigassa.
Mutta jos joku mulle kertoisi jotain positiivita Penasta? Mä ihan oikeasti haluan kuulla, kuka vielä haluaa että Pena jatkaa tj:nä? Ihan aikuisen oikeesti, kuka? Kelatkaa nyt tätä tilannetta. Penalle on hallitus antanut SM-liigan parhaan budjetin. Ainut yllätys lähtijä joukkueesta oli Ahonen. Kaikki muut tiedettin jo ajat sitten. Siis miksi Jypin viime kauden 3-4 sentteri johtaa ykkösketjua? Miksi Vihko, Hirso jne. jatkavat joukkueessa? Jos pelaajabudjetista on käyttämättä vain kaksi hyökkääjää, miten voi tää nyky jengi maksaa noin vit... paljon??? Miksi Pena ei tehnyt mitään jo keväällä/talvella? Silloin muut hankkivat korvaajat lähtijöiden tilalle.
Pena on nähty, tehkää se adressi joku ja pian. Viime kevään hankinnat eivät häneltä paljon vaatineet. Oli saanut paljon rahaa hallitukselta ja kysyi lukemattomista halukkaista ketä haluaa tulla. Kuka tahansa täälläkin olevista olisi saanut saman nipun kasaan. Lopulta sekin tuotti musta pekan.
Nyt odotan positiivisia kommentteja muilta. Mä en niitä löydä ...