Mikkihiiret liukkaalla jäällä
En olisi koskaan uskonut näkeväni noin neitimäistä Hifk:ta jäällä.Eilinen "peli" oli pelkkää ringetteä,jossa vuoronperään tehtiin maaleja.Onko tämä se oikea suunta,jota me Hifk-fanit todella haluamme?Jäähyjen välttämisessä mentiin välillä jo naurettavuuksiin,tai minä en todellakaan nauranut,vaan kirosin katkerasti tätä "uutta tyyliämme".
En ole koskaan ollut mikään gooni-fani,mutta tietyt asiat EIVÄT saa unohtua KOSKAAN,kun kyseessä on Hifk.Helvetti,nyt ollaan todellakin menty jo siihen,että käännetään toinen poski(Turkulaisille!!!) ja hissukseen mennään vaihtoon.Todella munatonta touhua,joka tulee iskemään vielä omaan nilkkaan.Tarkoitan tällä lähinnä sitä,että Hifk:n fanit ovat tottuneet näkemään jäällä joukkueen,joka välillä vaikka ylilyöntien avulla yrittää saada vastustajan pasmat sekaisin.
Tälläista tyyliä ei enää hyväksytä valmennuksen puolelta,ja osittain ehkä sen myös ymmärrän.Sitä en kuitenkaan ymmärrä,että tyyli muutetaan kokonaisuudessaan joksikin saatanan Veli hyvä-kiekoksi,jossa järisyttävimmät hetket ovat pikku-Hedbergin toilailut.Alpo Suhonen on hyvä valmentaja,mutta minun mielestäni tämän miehen ei pitäisi valmentaa Hifk:ta.Mikäli nämä jutut Vopatista pitävät paikkansa,että hän haluaisi siirtoa,niin ehkäpä teidän muidenkin olisi jo aika herätä.
Luulen todellakin että joukkueen sisältä löytyy vielä muitakin pelaajia,jotka eivät ole tyytyväisiä vallitsevaan tilanteeseen.En ole mikään "sisäpiiriläinen",mutta tälläinen kutina mulla vaan on päällä.Minä tiedän edelleen,että ajat muuttuu ja pelityylit niiden mukana,mutta nyt ollaan kyllä menty jo harhateille.
PERKELE!!!!!!