Hifk 2002-2003

  • 1 300 162
  • 10 974
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
H.I.F.K.
Edit: Blues for_jotain

POKS PAM Osu ja Uppos tänne on turha tulla Pennaa solvaamaan siitä tulee vaan nenä kipeeks KELE. varo tai päästän Felixin irti.

Sa...na Porkkis:mad:
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Näin on blöösforevö.....Olet kaiken lisäksi väärässä jakaessasi krediittiä pelaajahankinnoista.

Kysyn näin päin: Olisiko halli täyttynyt kevääseen asti kohtuullisesti, jos viihde olisi ollut aivan shittiä? Kausareita myytiin ehkä noin 3.000 kpl ja ka. oli yli 6.000, vai mitä tilastonikkarit? En minä menisi paskaa katsomaan, vaikka olisinkin ostanut lipun sinne. Ainakaan 30 kertaa peräkkäin.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Re: Re: lippujen hinnoista

Viestin lähetti Senior


Katsoit sitten tarpeelliseksi tuoda kätevän mielipiteesi tänne. Mutta. Sovitaan niin. Ympäristö ei ole kondiksessa. Lisää kukkia! Mitkä helvetin muut asiat? Voi hyvä sylvi! Miksi sinua huolestuttaa ylipäätään IFK:n lippujen hinnat ja hinta-laatusuhteet? Auuuh! Outoa meininkiä.

Älä nyt ota sitä noin vakavasti. Kai täällä vähän saa esittää omia mielipiteitä ja kritiikkiä.

Ympäristö = kovat penkit, hallin rumuus, kulunut videotaulu(joka onneksi vaihtuu)

muut asiat = esim. hodarit ja ruokavalikoima,

Miksi minua kiinnostaa koko asia? Vastaus: jääkiekon yleinen hyvinvointi ja suosio on tärkeää ja se, että ostan lipun HIFK.n kotimatseihin ainakin neljä kertaa kaudessa. (HIFK-Jokerit)

Kai tämä mielipide :rolleyes: kätevyydestään:rolleyes: huolimatta tänne kuuluu.

Minun puolestani saat ihan vapaasti kirjoittaa Jokerit 2002-2003 ketjuunasiallisia kommentteja jos haluat.
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Re: Re: Re: lippujen hinnoista

Viestin lähetti kolmastoista pakki
hallin rumuus, kulunut videotaulu
Ei millään pahalla, mutta Helsingin Jäähallin arkkitehtooninen design ulkopuolelta ja rakennuksen arvo on teidän Jaffa- hallinne vastaavaa n. 1000x suurempi. Ja se siellä ylhäällä on/oli valotaulu, eikä mikään muu.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: lippujen hinnoista

Viestin lähetti kolmastoista pakki



Miksi minua kiinnostaa koko asia? Vastaus: jääkiekon yleinen hyvinvointi ja suosio on tärkeää ja se, että ostan lipun HIFK.n kotimatseihin ainakin neljä kertaa kaudessa. (HIFK-Jokerit)

Kai tämä mielipide :rolleyes: kätevyydestään:rolleyes: huolimatta tänne kuuluu.

Minun puolestani saat ihan vapaasti kirjoittaa Jokerit 2002-2003 ketjuunasiallisia kommentteja jos haluat.

Okei, no jos se tuli jääkiekon yleisen hyvinvoinnin takia, niin sitten;) !!!

Sori vaan, pakki, minusta kommenttisi oli huono, väärään aikaan ja väärässä paikassa. Taisit saada muutaman muunkin palautteen. Tosin vähän asiallisemman.

Saatan käydä jatkossa teidänkin ketjussa kommenteillani, mutta yritän tehdä viestini kieli keskellä. Kyllä täällä saa, ja pitääkin, mielipiteitään tuoda esille, ei siinä mitään.

;)
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Re: Re: Re: Re: lippujen hinnoista

Viestin lähetti Janos
Ei millään pahalla, mutta Helsingin Jäähallin arkkitehtooninen design ulkopuolelta ja rakennuksen arvo on teidän Jaffa- hallinne vastaavaa n. 1000x suurempi. Ja se siellä ylhäällä on/oli valotaulu, eikä mikään muu.

Okei, jatka vaan pilkun viilaamista, tarkoitinkyllä lähinnä sisustusta. Anteeksi olet oikeassa se on VALOTAULU

KOETTAKAA NYT YMMÄRTÄÄ JO ETTÄ EN MINÄ TEITÄ FANEJA KRITISOI...VAAN PENAA JA MUITA BRÄNDI-IHMISIÄ(hups:D )
 

karalahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
mielenkiintoista

Eräs kaverini, joka työskentelee mailatehtaalla näytte minulle kopiota tilauksesta, joka oli tullut muuan punaisiin paitoihin(ja joskus vieraissa myös valkeisiin) sommistautuvalta joukkueelta.

Tilauksessa oli mielenkiintoisia nimiä, joille mailoja tilattiin tässä muutama: Zidlicky(jatkaako siis???), Kortelainen(eikö lähdekään), Mäkkäri(mites mc beast), Söderholm(tai joku Söder... kuka lie?), Kuvaja(Kuka?), Pärssinen(tietysti),Simicek(tietysti), Kuhta(Jatkaako siis?), Luttinen(nouseeko siis junnuista?). Kommentoikaa...
 

bull

Jäsen
Re: mielenkiintoista

Viestin lähetti karalahti
Eräs kaverini, joka työskentelee mailatehtaalla näytte minulle kopiota tilauksesta, joka oli tullut muuan punaisiin paitoihin(ja joskus vieraissa myös valkeisiin) sommistautuvalta joukkueelta.

Tilauksessa oli mielenkiintoisia nimiä, joille mailoja tilattiin tässä muutama: Zidlicky(jatkaako siis???), Kortelainen(eikö lähdekään), Mäkkäri(mites mc beast), Söderholm(tai joku Söder... kuka lie?), Kuvaja(Kuka?), Pärssinen(tietysti),Simicek(tietysti), Kuhta(Jatkaako siis?), Luttinen(nouseeko siis junnuista?). Kommentoikaa...

Söderholmeja löytyi jokunen, mut voisko olla ex-oma junnu joka on pelannut viime vuodet NCAA-sarjassa UMass-Amherst joukkueessa. On -78 syntynyt pakki, koko löytyy 187cm & 77kg joten ei mikään jättiläinen. Kuvajasta ei läytynyt mitään mistään...
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Ns?

Viestin lähetti bull


Siis ketkä?!?!?!??? Nimiä kehiin, please! :)

Tsori bull, mä en tiedä nimiä, mutta (pelkät) huhut kertoo, että kovia jannuja SAATTAA tulla, joten omat tietoni ovat kovin ohuita. Saattaa täällä joku tietää? Puristellaan munia vaan ja odotetaan. Eiköhän ne pian selviä.;)
 

Carlos

Jäsen
Pehmeistä penkeistä

Periaatteessa siis pehmeät penkit ovat ihan jees, hyvät istua ja näyttävät hyvältä tyhjänäkin. Mutta mikä minua huolestuttaa, on kaikupohjan väheneminen. Ettei vaan meilläkin tulisi Hjaffala-ilmiötä, eli tunnelma vähenee kun kaiku vähenee. Jos uusien penkkien materiaali on akustisesti parempaa kuin naapurilla, niin sitten en vastusta niitä yhtään. Videotaulu on sen sijaan mielestäni jees, sillä se vie hiukan "DDR-leimaa" hallistamme.

Mutta katsotaan nyt ensin ennenkuin hutkitaan, varmasti äijät parhaansa siellä yrittävät.
 

bull

Jäsen
Re: Re: Re: Ns?

Viestin lähetti Senior


Tsori bull, mä en tiedä nimiä, mutta (pelkät) huhut kertoo, että kovia jannuja SAATTAA tulla, joten omat tietoni ovat kovin ohuita. Saattaa täällä joku tietää? Puristellaan munia vaan ja odotetaan. Eiköhän ne pian selviä.;)

Vaikka säännöt kieltävät huhujen levittelyn, niin kerro nyt ees joku nimi, vaikkakin olis kuin ohutta tietoa... Sehän on vaan huhua... :D

Make my day! ;)
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Re: Ns?

Viestin lähetti bull


Vaikka säännöt kieltävät huhujen levittelyn, niin kerro nyt ees joku nimi, vaikkakin olis kuin ohutta tietoa... Sehän on vaan huhua... :D

Make my day! ;)

No mutta. Enhän minä ole levitellytkään huhuja! Sanoin vaan, että jos kovia ukkoja tulee, niin dokataan kimpassa. Ja onhan tsättääminenkin kielletty?:D

Ei muuta, bull, kun seurataan lähipäivinä taas ketjua tiiviisti. Kyllä ne sieltä tulee, mitä on tullakseen.;)
 

bull

Jäsen
Re: Re: Re: Re: Re: Ns?

Viestin lähetti Senior


No mutta. Enhän minä ole levitellytkään huhuja! Sanoin vaan, että jos kovia ukkoja tulee, niin dokataan kimpassa. Ja onhan tsättääminenkin kielletty?:D

Ei muuta, bull, kun seurataan lähipäivinä taas ketjua tiiviisti. Kyllä ne sieltä tulee, mitä on tullakseen.;)

En tarkoittanutkaan et oisit huhuja levitellyt, tarkoitin että jos kertoisit nimet mitkä oot kuullut ni en ainakaan ois pahakseni pannut ja valittanut huhujen kertomisesta.

Mitä tulee hallin paranteluun niin itse otan penkit sekä taulun ilolla vastaan! Ottelutapahtuman mukavuuttahan ne nostavat, ja kun peli paranee ens kaudelle niin mukavuus senkun kohoaa... :)

Tosiaan oon samaa mieltä joidenkin kanssa jotka ovat ruokia arvostelleet, hodari on p*****stä ja se wok ei oo wokkia nähnytkään. Ois tosiaan kiva mennä joskus aiemmin hallille ja syödä RUOKAA, mut ei nykyisistä ruuista viitsi pyydettäviä hintoja maksaa... :(
 

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Pehmeistä penkeistä

Viestin lähetti Carlos
Periaatteessa siis pehmeät penkit ovat ihan jees, hyvät istua ja näyttävät hyvältä tyhjänäkin. Mutta mikä minua huolestuttaa, on kaikupohjan väheneminen. Ettei vaan meilläkin tulisi Hjaffala-ilmiötä, eli tunnelma vähenee kun kaiku vähenee. Jos uusien penkkien materiaali on akustisesti parempaa kuin naapurilla, niin sitten en vastusta niitä yhtään. Videotaulu on sen sijaan mielestäni jees, sillä se vie hiukan "DDR-leimaa" hallistamme.

Mutta katsotaan nyt ensin ennenkuin hutkitaan, varmasti äijät parhaansa siellä yrittävät.
Mutta eihän ne penkit olekaan tyhjinä kuten Halliksen Hjallissa. Eli se on aivan sama mitä materiaalia siellä perseen alla on, ei se kaikua vie pois. Noin niinkuin akustisesti.

Videotaulu. Niin, toivottavasti se näkyy, ne katosta roikkuvat vaijerit on aikas perseestä ja blokkaa joissain paikoissa aika huolella.

Ikuisesti Sininen- mies heitti jotain asiaankuulumatonta kommenttia männeestä kaudesta. Osa voitosta, (oikeastiko kokonaisuudessaan 1 milj €ooh?), kuittaantuu varmasti nimimiesten puutteella. Mutta saatu voitto häviää samantein brändin pelaajamäärään ja "ylimääräisiin" palkkakuluihin. Pelaajia oli messissä reilusti yli 30 (ja pari ylimääräistä vielä muissa joukkueissa?) J-P Sepon ollessa kuitenkin ykkössentteri. Ja kuitenkin hulluja oli katsomossa. Mitäs sitten kun kaikki natsaa myös pelaajapuolella? Neljä halpaa ja paskaa pelaajaa vie saman liksan kuin yksi kallis ja hyvä. Eikä tehoja saatikaan jengin menestymistä tarvitse edes yrittää verrata eri variaatioissa toisiinsa.

Ensi kaudeksi näyttäisi pelaajien lukumäärä pienenevän ja muuten melko messevästi. Jos käytetään sama fyrkka, ellei jopa enemmänkin, saadaan suhteessa kalliimmat pelaajat. Ja brändi paranee ja hullut ovat hallissa ja fyrkkaa tulee kirstuun jne... Nythän olisi myös urheilullinen menestys mukana.

Älkää nyt vaan muuttako pelillisiä perinteitä kuitenkaan liikaa. Nokkapokka silloin tällöin viilaa fiiliksen huippuunsa ja sitähän se HIFK on. Se on fiilisjuttu eikä siitä muuksi muutu.
 

marek

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ns?

Viestin lähetti bull


En tarkoittanutkaan et oisit huhuja levitellyt, tarkoitin että jos kertoisit nimet mitkä oot kuullut ni en ainakaan ois pahakseni pannut ja valittanut huhujen kertomisesta.

Mitä tulee hallin paranteluun niin itse otan penkit sekä taulun ilolla vastaan! Ottelutapahtuman mukavuuttahan ne nostavat, ja kun peli paranee ens kaudelle niin mukavuus senkun kohoaa... :)

Tosiaan oon samaa mieltä joidenkin kanssa jotka ovat ruokia arvostelleet, hodari on p*****stä ja se wok ei oo wokkia nähnytkään. Ois tosiaan kiva mennä joskus aiemmin hallille ja syödä RUOKAA, mut ei nykyisistä ruuista viitsi pyydettäviä hintoja maksaa... :(

Höpö höpö-paras hodari löytyy meijän hallista ehdottomasti! Ainakin ne jotka ovat ostaneet hodarit Siquilla kojuista tietävät tämän vertaa sitä hodaria johonkin jaffahallin hodariin saat jonkun kuivan nakin ja vielä kuivemman sämpylän ja siihen vielä tilkka ketsuppia...YÖK
 

heki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pilkunviilausta

Viestin lähetti Q


Meille mahtuu 8000 katsojaa, Ilmalaan 13665 eli halli ei ole puolet pienempi :mad:


Eikös puolet 8000 ole 4000, joten DDR on tässä suhteessa yli puolet pienempi kuin Jaffa (jos verrataan DDR:n suhteen), 12000 vs. 13665. Ei pidä sekoittaa tarmejä kaksi kertaa pienempi ja puolet pienempi. Anteeksi pilkunviilaus, mutta tähän oli pakko tarttua...
 

bull

Jäsen
Meidän tiedotustilaisuus???

Tietääkö kukaan et milloin kuullaan uusista hankinnoista? Ku kerran Blues & Jokerit tiedottelee lähipäivinä (kuulemma) ni ois kiva saada kuulla omista hankinnoista.

Muistaakseni joku täällä mainitsi et hifk ois saamassa lakijutun ku julkaistiin Simin sopimus liian aikaisin, pitääkö paikkaansa?
 

em4mapson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Pilkunviilausta

Tapahtui aikaisemmissa jaksoissa:

Viestin lähetti reds1897
Meillä(Hifk)on puolet pienempi halli kuin Jokereilla,millä tavoin sinä yrittäisit pysyä heidän perässään kilpailullisesti
Viestin lähetti Q
Meille mahtuu 8000 katsojaa, Ilmalaan 13665 eli halli ei ole puolet pienempi
Viestin lähetti heki

Eikös puolet 8000 ole 4000, joten DDR on tässä suhteessa yli puolet pienempi kuin Jaffa (jos verrataan DDR:n suhteen), 12000 vs. 13665. Ei pidä sekoittaa tarmejä kaksi kertaa pienempi ja puolet pienempi. Anteeksi pilkunviilaus, mutta tähän oli pakko tarttua...
krhömm...
2 kertaa suurempi kuin 8= 2*8 =16
puolet suurempi kuin 8=8+ 1/2*8 =12
puolet pienempi kuin 14=14 -1/2*14 =7
kerran pienempi kuin 14 = 14- 1*14=0 :eek:
kaksi kertaa pienempi kuin 14 = 14 -2*14=-14 :confused:
En käyttänyt tuhansia, kun ei laskupää riitä!

Kansanomainen sanonta "kerran/kaksi kertaa pienempi kuin jotain" ei siis ole kovin oikein sanottu, mutta minä ainakin kuvittelen ymmärtäväni mitä sillä tarkoitetaan...

hekille: Ei pidä sekoittaa termejä puolet suurempi ja puolet pienempi. Jaffa on puolet suurempi kuin DDR, MUTTA DDR ei ole puolet pienempi kuin Jaffa!
Anteeksi pilkunviilauksen viilaus, mutta tähän oli AIVAN pakko tarttua... :D

reds1897:n "puolustukseksi" on sanottava, että minusta voi ihan hyvin sanoa DDR:n olevan puolet pienempi kuin Jaffa. Suuruusluokka on karkeasti oikein tai niin kuin Tami saattaisi sanoa "It's in the same football field!"

Jotta viilaus olisi täydellistä, niin lopuksi voitaneen todeta:
8000 > 13665-1/2*13665=6832,5
eli meidän halli ei siis ole puolet pienempi (kuin Jaffa), kuten Q totesikin!

Ja jatkot huuhaassa... :)
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
em4mapson

Mulla meni nuppi sekaisin,vaikka en ole edes nauttinut alkomaholia.Tulipa tuostakin "sivujuonteesta"melkoinen vääntö.;)
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Re: Pilkunviilausta

Viestin lähetti heki



Eikös puolet 8000 ole 4000, joten DDR on tässä suhteessa yli puolet pienempi kuin Jaffa (jos verrataan DDR:n suhteen), 12000 vs. 13665. Ei pidä sekoittaa tarmejä kaksi kertaa pienempi ja puolet pienempi. Anteeksi pilkunviilaus, mutta tähän oli pakko tarttua...

Hmmmm, Heki, takaisin matikan tunneille siitä. 13665:2=6832,5, joten Helsingin jäähalli ei ole puolet pienempi. Eli jos halliimme mahtuisi tuo 6832,5 henkilöä, silloin voisimme sanoa, että hallimme on puolet pienempi kuin jaffala. Tai toisella tavalla, että Jaffala on kaksi kertaa suurempi kuin meidän halli.

Monihan tekee virheen sanoessaan, että heitä oli puolet enemmän tilanteessa, (jos meitä olisi 10 ja toisia 20). Tässä tapauksessa heitä ei ole puolet enemmän, vaan kaksi kertaa enemmän. Voisi sanoa myös, meitä oli puolet vähemmän. ;)
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Pilkunviilausta

Viestin lähetti em4mapson
Tapahtui aikaisemmissa jaksoissa:

krhömm...
2 kertaa suurempi kuin 8= 2*8 =16
puolet suurempi kuin 8=8+ 1/2*8 =12
puolet pienempi kuin 14=14 -1/2*14 =7
kerran pienempi kuin 14 = 14- 1*14=0 :eek:
kaksi kertaa pienempi kuin 14 = 14 -2*14=-14 :confused:
En käyttänyt tuhansia, kun ei laskupää riitä!


Kun viilataan niin viilataan kunnolla.

Siis 2 kertaa suurempi kuin 8 ei ole 16 vaan 8+2x8=24!
Kaksi kertaa niin suuri kuin 8 on siis tuo 16.

Ja sitten tähän opetukseen:
"Monihan tekee virheen sanoessaan, että heitä oli puolet enemmän tilanteessa, (jos meitä olisi 10 ja toisia 20). Tässä tapauksessa heitä ei ole puolet enemmän, vaan kaksi kertaa enemmän. Voisi sanoa myös, meitä oli puolet vähemmän."

Siis puolet enemmän kuin 10 on 15. Ja tässä tapauksessakaan (10/20) heitä ei ole kaksi kertaa enemmän (joka tekisi 30) vaan kaksi kertaa niin paljon, mikä on siis tuo 20.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Pilkunviilausta

Viestin lähetti Korak

silloin voisimme sanoa, että hallimme on puolet pienempi kuin jaffala. Tai toisella tavalla, että Jaffala on kaksi kertaa suurempi kuin meidän halli.

Ja lisää, jos jaffala olisi kaksi kertaa suurempi kuin Helsingin halli pitäisi jaffalaan mahtua 8000 + 2x8000 = 24000. Ihan noin iso ei kai jaffalakaan sentään ole. Itse asiassa jaffala on lähes puolet pienempi kuin tuo.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös