Viestin lähetti #76
Fanipaitani oma nimi selässä toimii myös minulla, ei ainekaan siirry toiseen jengiin. Aidon pelipaidan selässä lukeekin Hyvönen #68, joka heti seuraavan kautena siirtyikin ulkomaille. No, puoli kautta kerkesi katsomassa heilua, kun paidan edellinen omistaja liikkui jäällä. Ehkä vielä joskus Hullu-Hannes pelaa seuraan.
Viestin lähetti JHag
Kempes: Funtsi, Hannes ja Pasi samassa ketjussa! Aijai!:D
Viestin lähetti Svante
qwrtzzz (tai sinne päin)
Osta nyt etukäteen petopaita ja numero 8. Selkään nimi Selänne, kun ei koskaan tiedä....
Elämä on pelkkää yllätystä.
Viestin lähetti qwertzzz
Nuorena poikana sain joulupukilta odotetun lahjan.Komea IFKn paita jonka selkäpuolta somisti teksti PELTONEN 16 .Ylpeänä yläastelaisena pidin aina IFKn voittojen jälkeen koulussa paitaa päällä, monesti jopa nyrkin ja seinän välissä todella ISOJEN yhdeksäs luokkalaisten narrimiesten ahdistamana.Mutta kyllä minun myöhemmin kelpasi...Den glider in soi taustalla ja selkään taputtelioita riitti.Tätä tähtirinnus paitaa en ikinä vaihtaisi toiseen.
Nuori poika kuitenkin kasvoi kasvamistaan...Pituutta tuli lisää, kädet kasvoivat ulos paidasta ja logokin oli jo vaihtunut punaiseen petoon.Oli aika siirtää tähtipaita syrjään ja vaihtaa paitaa.
"Turusta on tää kait tullut...Aika kova vääntäjä ja tämmöstä"kerrottiin ja sehän riitti minulle. SIHVONEN 24 luki ensimmäisessä petopaidassani.Enpä silloin ennen maajoukkuekutsuja, Veikkaajan ylistyksiä ja koko median kehuja arvannut pitäväni tulevan IFKn kapteenin paitaa päälläni.Ensin sanottiin "Kuka Vitun Sihvonen?",mutta muutaman vuoden kuluttua jo "Vitun Sihvonen" kuului halleista ympäri maata, kun Soossi voitti vääntökiekon IFKlle kerta toisensa jälkeen.Kyllä minun taas kelpasi maailmalla mennä porskuttaa kova nimi selässä.
Nuorena miehenä kesätyörahoillani päätin ostaa Valkoisen petopaidan.Vieraspeleissä tuli käytyä kokoajan useammin ja tuntui hienolta pitää samaa paita katsomossa, kun Rakas joukkue kentällä.Mieleen juolahti heti HULLU mies...Keskialueen kypärätön voltinheittäjä ja kummalinen Jokerikaataja.Tämä Mika Saukkosen sekoittajan nimi oli selvä valinta paitani toisen puolen koristukseksi.
HEISKANEN 36 komisti tällä kertaa selkääni.Ei Santerista sen enempää.Kukaan ei miehestä pitänyt, paitsi minä.Mies joka jaksoi raahata itsensä kerta toisensa jälkeen penkin päästä jäälle vain kärsiäkseen joukkuerangaistusta ja silti iloita 4 sekunnin jääajasta, mikä kului luistellessa jäähyaitiosta takaisin vaihtoaitioon.Minä pidin Santerista.Ja kyllä minun kait taas kelpasi.
Nyt on jälleen edessä paidan osto ja kuten huomaatte valinta on HYVIN tärkeä.Millään kun en tahtoisi esim. Vihkoa nähdä Nivalassa pyörimässä...Saati sitten Marekia.
Jos jollain on kiroukseeni ratkaisu, niin sen saa kertoa...
Viestin lähetti JHag
Kempes: Funtsi, Hannes ja Pasi samassa ketjussa! Aijai!:D
Viestin lähetti Korak
Kuka on Funtsi????;)
Viestin lähetti #76
, joten potentiaalia on sijoille 3-5.
Viestin lähetti Johannes
Meille hankittiin 97-98 pelikauden aikana 4 pelaajaa: Halkidis, Thomas, Jokinen ja Miika Elomo. Ei joukkueen tarvitse olla vielä valmis.
Viestin lähetti #76
Draper tuo maalille uskottavuutta