Hifk 2002-2003

  • 1 300 700
  • 10 974
Tila
Viestiketju on suljettu.

KIME 44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk, Barca, ManUtd
Olisit kertonut aikasemmin ongelmastasi
niin Aigarsnaattorin paita olis ollu hyvä:D :D
Nyt sun täytyy varmaan hankkii P.Saarinen
ei se enää narrilaan takas lähde.
 

Carlos

Jäsen
Paidoista

Ongelma on ilmeinen, mutta itse löysin siihen ratkaisun (tai oikeastaan naiseni löysi) jo aikaa sitten. Eli joskus 90-luvun alussa halusin tehdä pitkän tähtäimen suunnitelman ja paitaa ostaessani ajattelin että "juu, toi Teppo Kivelä on meillä kauan". Noo, Kivelä lähti sitten heti seuraavan kauden jälkeen. Ei väliä, pidin samaa paitaa vuosikaudet, kunnes syksyllä -99 naiseni sitten teki yllärit ja oli ostanut minulle punaisen petopaidan, jossa selkään on kirjailtu #77 ja oma sukunimi! Vähän mautonta ehkä, mutta tuntuu kyllä hienolta kun saa kantaa tuota kunniakasta paitaa päällään, vielä omalla nimellä. Kaiken lisäksi kyselyjäkin tulee aika paljon varsinkin alkukaudesta hallin käytävillä "onks toi joku uus...?" Ja varsinkin talvisaikaan ulkojäillä kurvaillessa sitä on kiva kantaa päällään, erityisesti täällä Raumalla :D

Jos tämä ratkaisu ei kiinnosta, luulen että Vihko, Hirs..., tai Häbä voisivat olla aika turvallisia vaihtoehtoja. Tulevat pelaamaan meillä vielä kauan, paitsi ehkä Vihko, joka lähtee ottamaan P. Kariyan saappaat itselleen ;)
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos muuten kävisi niin uskomattomasti että 40-pisteen NHL-pakki Lubomir Visnovsky siirtyisi HPK-paitaan niin taitaisi käydä niin ettei Marek enää olisi liigan ykköspakki...tosin Visnovskyn Suomeen tulo ei voi toteutua...?? HPK silti yrittää kovia nimiä, hienoa touhua!


MACK
 

#76

Jäsen
Paidoista

Fanipaitani oma nimi selässä toimii myös minulla, ei ainekaan siirry toiseen jengiin. Aidon pelipaidan selässä lukeekin Hyvönen #68, joka heti seuraavan kautena siirtyikin ulkomaille. No, puoli kautta kerkesi katsomassa heilua, kun paidan edellinen omistaja liikkui jäällä. Ehkä vielä joskus Hullu-Hannes pelaa seuraan.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Re: Paidoista

Viestin lähetti #76
Fanipaitani oma nimi selässä toimii myös minulla, ei ainekaan siirry toiseen jengiin. Aidon pelipaidan selässä lukeekin Hyvönen #68, joka heti seuraavan kautena siirtyikin ulkomaille. No, puoli kautta kerkesi katsomassa heilua, kun paidan edellinen omistaja liikkui jäällä. Ehkä vielä joskus Hullu-Hannes pelaa seuraan.

nopeammin kuin arvaatkaan ...........................
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Onkohan tällä viikolla tiedotustilaisuutta uusista pelaajista.

NHL:ssä on enää 4 joukkuetta jatkossa. Detroit, Colorado, Carolina ja Toronto. Näistä organisaatioista ei kai ole meille tulossa ketään, edes huhujen tasolla.

Äskettäin pudonneissa joukkueissa on sen sijaan oikein hymyilyttäviä nimiä tai ainakin yksi hyvä nimi.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Johannes
Tarkoitatko hymyilevää Hannesta? Jos Hannes tuleee, meillä on power-forward ja JHag voi lopettaa Nielikäis-addressiin nimien keruun. Ei ole enää ikävä edes McVävyä, jos Hannes hymyilee meillä. Kova tarvittaessa ja mies osaa pelata! Toivottavasti totta!
 

bigZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Duoble H

Nyt kun SJ:ltä loppui kausi niin onko sellaista mahdollisuutta, että Duoble H palaisi petopaitaan ens kaudella?

Toivottaisin Hanneksen erittäin tervetulleeksi..
Vai onko Hannes menossa Bluesiin, niin kuin on huhuiltu.
Kertokaas joku ketä tietää...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kempes: Funtsi, Hannes ja Pasi samassa ketjussa! Aijai!:D
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
qwrtzzz (tai sinne päin)


Osta nyt etukäteen petopaita ja numero 8. Selkään nimi Selänne, kun ei koskaan tiedä....
Elämä on pelkkää yllätystä.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
?

Viestin lähetti Svante
qwrtzzz (tai sinne päin)


Osta nyt etukäteen petopaita ja numero 8. Selkään nimi Selänne, kun ei koskaan tiedä....
Elämä on pelkkää yllätystä.

Vai Salmelainen?;) #8

(ps: sori tälläinen maratonviesti, josta tuskin jaksaa lukea kuin alun!)
 

karalahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Re: pähkinäni

Viestin lähetti qwertzzz
Nuorena poikana sain joulupukilta odotetun lahjan.Komea IFKn paita jonka selkäpuolta somisti teksti PELTONEN 16 .Ylpeänä yläastelaisena pidin aina IFKn voittojen jälkeen koulussa paitaa päällä, monesti jopa nyrkin ja seinän välissä todella ISOJEN yhdeksäs luokkalaisten narrimiesten ahdistamana.Mutta kyllä minun myöhemmin kelpasi...Den glider in soi taustalla ja selkään taputtelioita riitti.Tätä tähtirinnus paitaa en ikinä vaihtaisi toiseen.

Nuori poika kuitenkin kasvoi kasvamistaan...Pituutta tuli lisää, kädet kasvoivat ulos paidasta ja logokin oli jo vaihtunut punaiseen petoon.Oli aika siirtää tähtipaita syrjään ja vaihtaa paitaa.

"Turusta on tää kait tullut...Aika kova vääntäjä ja tämmöstä"kerrottiin ja sehän riitti minulle. SIHVONEN 24 luki ensimmäisessä petopaidassani.Enpä silloin ennen maajoukkuekutsuja, Veikkaajan ylistyksiä ja koko median kehuja arvannut pitäväni tulevan IFKn kapteenin paitaa päälläni.Ensin sanottiin "Kuka Vitun Sihvonen?",mutta muutaman vuoden kuluttua jo "Vitun Sihvonen" kuului halleista ympäri maata, kun Soossi voitti vääntökiekon IFKlle kerta toisensa jälkeen.Kyllä minun taas kelpasi maailmalla mennä porskuttaa kova nimi selässä.

Nuorena miehenä kesätyörahoillani päätin ostaa Valkoisen petopaidan.Vieraspeleissä tuli käytyä kokoajan useammin ja tuntui hienolta pitää samaa paita katsomossa, kun Rakas joukkue kentällä.Mieleen juolahti heti HULLU mies...Keskialueen kypärätön voltinheittäjä ja kummalinen Jokerikaataja.Tämä Mika Saukkosen sekoittajan nimi oli selvä valinta paitani toisen puolen koristukseksi.

HEISKANEN 36 komisti tällä kertaa selkääni.Ei Santerista sen enempää.Kukaan ei miehestä pitänyt, paitsi minä.Mies joka jaksoi raahata itsensä kerta toisensa jälkeen penkin päästä jäälle vain kärsiäkseen joukkuerangaistusta ja silti iloita 4 sekunnin jääajasta, mikä kului luistellessa jäähyaitiosta takaisin vaihtoaitioon.Minä pidin Santerista.Ja kyllä minun kait taas kelpasi.

Nyt on jälleen edessä paidan osto ja kuten huomaatte valinta on HYVIN tärkeä.Millään kun en tahtoisi esim. Vihkoa nähdä Nivalassa pyörimässä...Saati sitten Marekia.
Jos jollain on kiroukseeni ratkaisu, niin sen saa kertoa...

Olen kokenut samanlaisia hetkiä hankkiessani aikoinaan Viltosen Pellen paidan. Paita on sittemmin tosin poltettu(paloi muuten yllättävän nopeasti). Tämän jälkeen tein patentti ratkaisun ja ostin J. Karalahden paidan ja voitte kuvitella että olen hankintaani tyytyväinen!

Voisi ehdottaa fanimyymälään, että kiinnittää nimet ja numerot vaihdettavilla tarroilla, ettei tarvii koko paitaa polttaa:D
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti JHag
Kempes: Funtsi, Hannes ja Pasi samassa ketjussa! Aijai!:D

Kuka on Funtsi????;)
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Fani-tuotteista

IFK on tietojeni mukaan tehnyt yksinmyyntisopimuksen KSB-Sportin kanssa koskien kaikkia fani-tuotteita. Sopimuspituudesta ei tietoa. Eikö näissä fani-tuote sopimuksissa ollut aikoinaan jotakin ongelmia ? (HD-Center, Stockmann....)

Tietämättä sopparin sisällöstä niin tuntuu aika omituiselta mikäli KSB-Sportilla on yksinmyyntioikeus. Pienen pieni myymälä jäähallin vieressä. Hm......?
 

fullkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli mieleen vaan semmonen juttu että...

Miten tulevan kauden odotus eroaa viime kauden odotuksista?

Mietin siis näitä hankintoja. Pärssinen on nimi, joka viime kaudella oli Peltonen. Peltonen päätyi narreihin IFK-johdon kämmäiltyä. Kiitos Penalle että tällä kaudella tätä kovaa nimeä ei sössitty.

Simicek on tavallaan viime kauden Podkonicky. Podko floppasi aika totaalisesti, miksei Simicek voisi tehdä samaa? Simicekistä on tosin positiivisia kokemuksia aikaisemmilta vuosilta, mutta kyllähän Podkokin vaikutti lupaavalta hankinnalta...

Salmelainen on viime kauden hankinnoista kuin Salminen. Pieni ja nopea, saapui maakunnasta. Salmelainen omaa IFK-taustan, siksi kaveria hehkutettiin enemmän...

Edelleen on hankinnassa kova luu puolustukseen. Viime kaudella tämä "kova luu" oli Junkka. Täysi floppi koko jätkä. Kenetköhän Pena löytää pakistoon floppaamaan ensi kaudeksi?

Draperin hankinnassa mua harmittaa se, että jos Thomas olisi jäänyt ostamassa, niin meillä olisi mahdollisesti Shayne Toporowsky. Kova kanukkihyökkääjä olisi ollut miellyttävä nimi IFK:ssa...

Valmennusportaassa Mälkiällä oli viime kaudella kovat odotukset, meillä piti olla kova valmentaja. Nyt meillä on taas kova nimi valmentajana. Toivottavasti ensi kaudella ei tarvitse taas todeta että tämän puolen PITI olla kunnossa.

Junnut on onneksi taas ensi kaudella kovempia sanoja, mutta mä tässä taas maalailen mielessäni kauhukuvia siitä kuinka me flopataan taas totaalisesti ensi kaudella...
 

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
JOTAIN HYVÄÄ?

Sihvosen pelioikeudet suomessa IFK:lla. Nyt narreissa.
Saiko IFK jotain hyvitystä narreilta? Vai onko Saarinen
ollut jo etumaksua? Kovasti on hyökkäyskalusto
yhdestä pelaajasta riippuvainen. Pärssisen pelatessa
meillä hyökkäyskalustomme on hyvä, jos taas ei pelaa
on homma vähän niin ja näin.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Funtsi!

Etteks te tunne AHL:n isointa ja kovinta pelaajaa Andy Fuckfacea, jota myös Funtsiksi kutsutaan? 195/117, viime kausi Boston Killersissä: 35, 2+1=3, PIM 666 min. Tuo ketjuun taitoa ja pelisilmää Hanneksen ja Pasin ryminän sekaan. Voitettiin niukasti miehen perässä myös olleet TPS ja Pelicans, lähinnä Apen aktiivisuuden ansiosta!
 

#76

Jäsen
Hyvönen ja Ylönen ovat nyt vapaasti julkistettavaa riistaa, Pena kiltti saako toivoa, saako?

Ensi kauden floppaus on mahdollista, harva uskoi sellaiseen mahalaskuun kuin viime vuonna.

Toisinkuin Peltonen Pärssinen tuli meille. Simicek on kysymysmerkki polviensa takia. Simicek toisinkin Podko on SM-liigassa kykynsä näyttänyt, joten ei ihan yhtä iso kysymysmerkki kuin Podko. Draper tuo maalille uskottavuutta ja junnut ovat vuoden viisaampia, joten potentiaalia on sijoille 3-5.
 

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
Viestin lähetti #76
, joten potentiaalia on sijoille 3-5.

Tämä on realismia. Turha tulla puhumaan meikäläiselle
mestaruudesta vielä tällä kokoonpanolla. Joukkueet
tulevat muuttumaan vielä paljon ennen kauden alkua ja
täytyykin toivoa IFK:n muuttuvan parempaan
suuntaan. NHL voisi viedä pahimmilta kilpailijoilta
muutaman kotimaisen avainpelaajan ja näin tasoittavan
IFK:n matkaa kohti menestystä. Hillokuningas on
onneksi vauhdissa ja klaaraa homman tänä vuonna.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Meille hankittiin 97-98 pelikauden aikana 4 pelaajaa: Halkidis, Thomas, Jokinen ja Miika Elomo. Ei joukkueen tarvitse olla vielä valmis.

Lopullista muotoa voi hakea 31.1.2003 saakka. Tilanne on nyt niin hyvä kuin voi olla tässä vaiheessa kevättä. Ne 2-3 vahvistusta kun saadaan ilmoille ennen juhannusta, niin no hätä.

Kauden aikana paikataan loput aukot ja keväällä taistellaan paikasta 4:n joukkoon, vähintään.
 

fullkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Johannes
Meille hankittiin 97-98 pelikauden aikana 4 pelaajaa: Halkidis, Thomas, Jokinen ja Miika Elomo. Ei joukkueen tarvitse olla vielä valmis.

Tämä olikin Sir Keklun aikoihin. Viime vuonna kauden aikana hankitut vahvistukset olivat... hmm... Repe Lehtonen, Tero Paappanen, Sandy Moger, Roman Vopat...

Noista ainoastaan Romaani vakuutti...

Nyt kun Ottawa on ulkona niin voisko Keklun kanssa aloittaa neuvottelut jos se vaikka palais meille... :cool:
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös