Re: Re: Re: Paremmalta näyttää
Viestin lähetti matti&teppo
Niin vahvasti HIFK ilmoitti pitkin kevättä, kesää ja syksyä joukkueen pärjäävän vertailussa kenen kotimaisen kanssa tahansa, että aika moni kausikorttilainen uskoi sitä. Miten sinä olet voinut tietää jotain mitä muille ei edes kerrottu? Oliko sinulla jotain sisäpiirin tietoa tosiasioista? Vai olitko kenties itse mukana sepittämässä noita tarinoita?
Siten sen tiesi, että järjellä katseli pelaajalistaa. Edellytyksiä ei kovin suuriin saavutuksiin ollut. Eli minkä helvetin takia lähteä uskomaan muiden selityksiä, jos voi omin silmin todeta asian olevan toisin. Pelkästään omalla jääkiekon tuntemuksella pääsee pitkälle.
En tiedä mistä kaikki Pentin kertomat tarinat on luettu, Hesarista tai jostain yhtä pätevästä lehdestä vai? Ilmeisesti hyvä, että mulle ei kesällä/alkusyksystä lehteä tullut. Ikävää, että jotkut ovat menneet retkuun, mutta minä lähdin realistisesti maksamaan IFK:lle kausikorttiani siinä tiedossa, että se on sijoitus rakastamani joukkueen tulevaisuuteen. Junkan, Cipruksen ym. totaalista tipahtamistahan ei voitu ennustaa. Se, että keväällä puhuttiin stunteista, on voinut jotain hämätä, mutta kausikortit maksetaan IFK:ssa vasta syksyllä, joten kyllä siinä vaiheessa on jo voinut ihan omalla päättelyllä tutkailla kestääkö IFK vertailun esim. narreihin.
Viestin lähetti matti&teppo
Viime kausi meni niin perseelleen ettei sitä unohdeta ihan heti vaikkakin niin toivot. Työsi puolestako? Jotkut eivät unohda noin rankkaa paskanjauhantaa koskaan.
Enhän minä sitä väittänytkään, ettei olisi mennyt perseelleen. Eikä varmasti unohdeta, totesin vain, että jos nakit paistuu keväällä kattilassa, niin kumpia on enemmän, ulospotkijoita vai selkääntaputtajia?
Minun työlläni, joka on opiskelu, ei ole mitään tekemistä jääkiekon, IFK:n eikä mihinkään IFK:hon liittyvän kanssa.
Toivottavasti ne, jotka eivät unohda ikinä, ovat sitten kohdistaneet sen vihansa Penttiin, eikä IFK:hon. Valitettava tapahtuma, jos nuo "iki-IFK:t" eivät enää halliin palaa.
Onneksi suurin osa meistä osaa jatkaa elämäänsä eteenpäin, eikä jää sutimaan paikalleen. En minäkään Pentti-fanclubia ole perustamassa, päinvastoin. Olisin vahvasti erottamisen kannalla, jos ei elettäisi näin tiukkoja aikoja pelaajamarkkinoilla.
EDIT: Svante on siinä oikeassa, että aavisti ja tiesi tarkoittavat aika samaa mun tekstissä.