Viestin lähetti Svante
Tervetuloa takaisin "Ralli"
Kiva nähdä, että olet sittenkin tullut uudella nixillä takaisin.
Tätä olenkin odottanut. Tervetuloa.
Heh... Voisi olla Theolle melkoinen tilanne kun ei meinaa tulla toimeen "edes" NHL-tuomareiden kanssa. Naurattaa jo valmiiksi kun kuvittelee Fleuryn keskustelemassa siitä mitä tilanteessa oikein tapahtui... :DViestin lähetti Korak
Fleury-Simicek-Pärssinen, not bad at all :cool:
Viestin lähetti JHag
Älä viitsi yrittää gebir, kyllä me sut tunnistettiin heti. WELCOME BACK! Sijat 6-8 ja heti ulos 4-0, se kuulostaa siltä, että valmentajana toimii tuolloin Hannu Kapanen.
ugh!
Viestin lähetti Zilver Hawk
"Pärssinen"-Simicek-Salmelainen (jos Pärssinen on kerran niin varma)
"Vopat"-"Seppo"-Vihko (toimi päättyneellä kaudella, miksei tulevalla?)
Kuhta-Häppölä-Hirschovits (viime kauden alun jääkiekkolehden kausijulkaisussa hirso oli l.hyökkääjä)
Salminen-Viitaluoma-Pikkarainen
Zidlicky-Kantor
Lehtonen-Kurvinen
"Porkka"-Paappanen (Porkka hyvä lisä)
Levokari-Lamberg
Riksman-Strömberg
Lindfors
Loppi
Grünn
Järvinen
Kolehmainen
Ilkka
Ei Toikaan ihan surkealta näyttäisi.!!! Yksi ulkomaalais paikka viel vapaa. Sepon kokemuksella iso paino arvo. Kaksi kokenutta/2 nuorta Centeriä(Simi,Seppo/Häbä,Viitaluoma. Voimaa, taklauksia(Pikkarainen,Vopat. Nopeutta(Vihko;Salmelainen;Grünn;Salminen)
Kertokaa jos olen aivan hakoteillä.
Joo mutta tarkotinkin että olis Sepon Ketju Ihan jees kakkosena...Viestin lähetti asiantuntija
Eikös Sepon pitäny lopettaa huonon selän takia? Vopat taas on todennäköisesti poistumassa ja Zidinkin jääminen olisi onnea. Ja viime kautta parempaa tossa ei oo kuin ykkösketju ja Porkka.
Viestin lähetti mixu
Tervetuloa "Frank Neal" ja olen samaa mieltä Porkasta joka ei Suomessa pelatessakaan ollut häävi ja tuskin on Saksassa kehittynyt.
Jos saatais uusi Frank Neal jostain niin se kävis kyllä mulle,pieni taitava ja tempperamenttinen kaveri joka pelas uskomattoman pitkällä mailalla.
Älkää heittäkö yv:nä, koska täällä on muitakin kiinnostuneita... :rolleyes:Viestin lähetti Korak
asia ihan off topic, mutta mitä kuuluu Frank Nealille tänä päivänä?? missä on?? mitä tekee?? heittäkää yv:nä niin ei mene chatiksi.
Viestin lähetti Frank Neal
Mielestäni Porkka on jo aika väsynyt pelimanni ja nostaisin jopa Pasi Sormusen Porkan yläpuolelle. Kiitos ei Toni Porkalle.
Viestin lähetti Carlos
Tässä on vaan taas se vanha juttu että Pasi Iskariotia ei enää huolita meille. Ei kelvannut Hifk, piti mennä pelleihin mestaruutta hakemaan. Onnea vaan valitsemallaan tiellä. Kovasti mielellään olisin nähnyt laitojen paukkuvan meillä pidempäänkin, mutta mikäs siinä jos rahan perässä juoksee. Sikäli hyvä näin että tuo värikäs maajoukkuemies vajosi narreissa niin monen muun tavoin talviunille ja ihme että kukaan enää edes muistaa häntä. Meille jäädessään olisi saattanut nousta vaikkapa ihan NHL-pakiksi.
Asiasta kukkaruukkuun, olen 98% varma että näin sm-liigan parhaan sentterin Raumalla juuri äskettäin. Oliko vanhoja tuttuja morjenstamassa vai...?
Viestin lähetti Carlos
Tässä on vaan taas se vanha juttu että Pasi Iskariotia ei enää huolita meille. Ei kelvannut Hifk, piti mennä pelleihin mestaruutta hakemaan. Onnea vaan valitsemallaan tiellä. Kovasti mielellään olisin nähnyt laitojen paukkuvan meillä pidempäänkin, mutta mikäs siinä jos rahan perässä juoksee. Sikäli hyvä näin että tuo värikäs maajoukkuemies vajosi narreissa niin monen muun tavoin talviunille ja ihme että kukaan enää edes muistaa häntä. Meille jäädessään olisi saattanut nousta vaikkapa ihan NHL-pakiksi.
Asiasta kukkaruukkuun, olen 98% varma että näin sm-liigan parhaan sentterin Raumalla juuri äskettäin. Oliko vanhoja tuttuja morjenstamassa vai...?
Viestin lähetti Brewer
Eiköhän kyseessä ole Aigars Cipruss # 29 . Oli vaan hyvä harhautus toi " sm liigan paras " , kun kyseessä on Euroopan , ellei koko Universumin , taitavin sentteri