Hifk 2002-2003

  • 1 303 406
  • 10 974
Tila
Viestiketju on suljettu.

Isokissa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Onhan Vopat hieno pelaaja...

Viestin lähetti Eldritch
...mutta ei minun mielestäni mikään pidetään-hinnalla-millä-hyvänsä -tapaus. Edelleen on tärkeintä saada petopaitaan ainakin kaksi todellista maalintekijää tyyliin Bednar, Nemirovsky, Machulda, Chlubna... Vopat on hieno ja HIFK-profiilin mukainen tyyppi, mutta ei mikään todellinen pistenikkari. Jos tällaisia pistehirmuja ei saada, ensi kausi on ihan yhtä nihkeätä puurtamista kuin tämäkin, oli Vopat meillä tai ei.

Jos Vopatin palkkaaminen joko ulkomaalaiskiintiö- tai taloudellisesta syistä vaarantaa maalintekijäjahdin, Romanin tilanteen kanssa kannattaa olla maltillinen.

Täysin samaa mieltä, MUTTA jos Vopatin palkkaamisen ainoa este on Aigars niin kertokaa jo se tili mihin voi kerätä AC:n erorahaa, laitan roposis niin itseni kuin pikkukundinikin puolesta kolehtiin.

Nythän on Z, Kantor ja AC ja etsitään kahta todellista maalintekijää , niin kerätään perkele se kolehti ja saadaan AC pois ja Vopat sisään
 

Eldritch

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Matti & Teppo

Niin, tuohan olisi se ihanneratkaisu. Mutta pelkään Ciprussin tulleen jäädäkseen Mäkiahon tyyliin. Heistä kummastakaan ei pääse eroon ennen kuin jompi kumpi kuolee vanhuuteen jäällä, ellei sitten itse kuukahda katsomossa sitä ennen. Jotkut asiat vain pysyy mutta ei parane.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Re: Tommy kun...

Viestin lähetti Brewer
hunajata , hunajata pärähtää soimaan kahdeksannen kerran , toteat , että olisi ollut kiva jäädä Nordenskiöldinkadulle syömään nakkeja .

ps. minä ei ole tyhmä , minä ei yhtän ymmärtä

Kerta riittää Hunajata -biisiä.
Sen jälkeen tulee koti-ikävä.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
No mutta eihän se Aigarsnaattori ole Teille (enää) edes jäämässä. Onneksenne. On kuulemma pyytänyt itse eron :D
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Hallelujaa.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti cobol
No mutta eihän se Aigarsnaattori ole Teille (enää) edes jäämässä. Onneksenne. On kuulemma pyytänyt itse eron :D

Kun se nyt tänne tuli niin vahvistetaan, ettei tarvi enää kenenkään kärsiä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Cobol:
No mutta eihän se Aigarsnaattori ole Teille (enää) edes jäämässä. Onneksenne. On kuulemma pyytänyt itse eron

Jos näin on niin ymmärrän miksi tänään on ollut niin kaunis päivä :). Ettet vaan Cobol yritä vedättää meitä raukkoja tällaisilla ilouutisilla? Jos tuo on totta niin minä alan laulamaan (toisaalta sitten ei olisi kellään kivaa, joten taidanpa jättää väliin)...

Edit: Jaahans näköjään Isaksson vahvistaa myös kyseisen asian. Kylläpä ihmiset nyt mua kattelee. Ei kai mun lauluääni noin huono ole? Hei tulkaa takaisin, mä lopetan laulamisen!!
 
Viimeksi muokattu:

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Loistava uutinen. Kiitos vahvistuksesta Isaksson ja co. Tämä antaa lisää uskoa, että odotellaan rauhassa. Hyviä uutisia tulossa lisää, uskoisin....
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Nonnih, minä kun luulin että olisin saanut sunnuntaina pelin jälkeen kertoa tämän ilouutisen. Ilonpilaajat. Tai no, onpahan huomenna hyvä mieli kun peliä katsellessa tiedämme että aloituksia voittaa ensi kaudella joku muu.

Pikkuisen kyllä hävettää omasta ja teidän muidenkin puolesta tämä käyttäytyminen ja Ekin ulos savustaminen. Mutta vain hyvin vähän.
 

punainenpeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NYR
Ei yllättävä uutinen

Fanien (sinänsä perusteltu) käyttäytyminen Citruunaa kohtaan ei voinut johtaa muuhun kuin tällaiseen lopputulokseen. Viime himamatsissa Kärppiä vastaan miehelle suunnilleen buuattiin joka kerta, kun hän koski kiekkoon.

Tämä on kaikkien kannalta paras ratkaisu. Nyt Vopatille diili ja äkkiä!
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos.......

Jumala on sittenkin olemassa.Kohotan sinulle Sitruuna maljan,lopultakin tulit järkiisi ja jätit meidät.Iloisin mielin "miitinkiin"huomenissa,missä kohotan maljoja tälle "unohtumattomalle"sankarille,joka itseään säästämättä voitti meille lukuisia,strategisesti tärkeitä aloituksia.Vielä kun hoidetaan Vopatin diili,niin olen hetken tyytyväinen.

Pena/Ape/Frank/Kuka vaan:Nyt hommia vaikka kellon ympäri,ja kunnon vahvistuksia jengiin.Ensi kaudella haluan euroilleni vastinetta!!!!!:mad:
 

Q

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC (kutsuttu kunniajäsen)
Ciprus good bye and good luck. Emme jää kaipaamaan.

Tommy ja Playmaker, myös good bye ja good luck, jos alatte huorittelemaan miestä, joka on joutunut työnsä takia sairaalaan, niin olette aikalailla pihalla ja voisitte poistua kiekko-espoon ja jokerien teinityttö chatteihin. Teitäkään ei jäädä kaipaamaan. Bye bye.
 
Viimeksi muokattu:

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Re: Roman Vopatille sopimus...

Viestin lähetti Pate 00
..JA HETI !!! :D

Keräämme adressia Vopatin jatkosopimuksen puolesta, osallistu aktiivisesti kirjoittamalla nimesi listaan
B2-Fanipisteessä IFK-HPK-ottelun erätauoilla.

Sanamuotona on, että allekirjoittaneet toivovat näkevänsä Vopatin IFK:n liigajoukkueessa ensi kaudellakin. Eli kyseessä ei ole mikään negatiivisen painostava mielenilmaisu. Kaikki mukaan! :p


Erittäin hyvä idea, allekirjoitus tulossa.

PS: Kerätäänkö siellä myös adressia Aigarsin jatkon puolesta???;)
 

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Ei yllättävä uutinen

Viestin lähetti punainenpeto
Fanien (sinänsä perusteltu) käyttäytyminen Citruunaa kohtaan ei voinut johtaa muuhun kuin tällaiseen lopputulokseen. Viime himamatsissa Kärppiä vastaan miehelle suunnilleen buuattiin joka kerta, kun hän koski kiekkoon.

(terveisiä piiiiiiiitkältä lomalta!)

Ei HIFK-fanin buuaamista omalle pelaajalleen voi millään lailla perustella. Tää on taas tätä 'mullehetikaikkkinyt'-asennetta joka perustuu siihen että alkukaudesta itketään ettei jengi koostu vaan omista tai 'omista' kasvateista, parin kierroksen kuluttua huhutaan Karalahden etc. paluuta ja ennen joulua huudetaan TJ:n eroa. Täällä oli vuodenvaihteen tietämillä keskustelua tästä HIFK:n mafiamaisesta perhe-käsitteestä ja tästä haluaisinkin muistuttaa. Mustat lampaatkin ovat osa perhettä ja vain raukkamaiset gloryhuntterit haluavat/voivat ne ohittaa.

Jos kaveri heitetään väärään rooliin ja saa rinnalleen kisulin ja tämän kauden mäkkärin/köllin niin mitä voi odottaa?! Eki kuitenkin +/-:ssa kuivilla ja sitäpaitsi tehoissa jengin toiseksi paras. Kieltämättä on varmaan noloa hävitä pakille, mutta...

Aloitukset eivät kieltämättä ole Ekin vahvuus, mutta eikö ammattitaitoinen valmentaja ole peluuttamisen aaajaooo? Ei sentterin hyvyyttä voida mitata (edes HIFK:ssa) vain avojään pommeilla, tehoilla ja aloitusvoitoilla.

No. goodbye vaan, kuitenkin. En jää itkemään.
Se ensikauden osoite on kuitenkin ilmeisesti myös näiltä sisäpiirin tietäjiltä piilossa?!
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Tapaus Cipruss

Aigars Cipruss ei missään vaiheessa kautta näyttänyt oikein sisäistävän IFK:n pelityyliä, ei siis sopeutunut siihen ganska mycket. Tehoja hän napautteli kyllä, mutta ei tarpeeksi. Sitäpaitsi noin kallista jätkää ei voida peluuttaa nelosketjussa.

Aloituksissa Aigarshan ainakin vielä Lukko-aikoinaan näytti olevan ihan iskukykyinen, muistaakseni. Mihinköhän tuokin taito katosi?

Cipruss on kaikesta huolimatta, taidokas pelimanni. Mutta ei joka organisaatioon/pelipaikkaan. Täten se on mielestäni hiukkasen typerää mennä potkimaan jo ruumista, buuaamaan tietyn (OMAN!) pelaajan koskiessa kiekkoon. Onneksi näytti sentään ainakin pienet närhen munat faneille tekemällä hienon maalin Kärppämatsissa.

Läpiajosta Cipruss saa aina sisään.
 

pXi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, EPS
"Tuohan vaan todistaisi, jos Vopat pelaisi IFK:ssa ensi kaudella, että Pentti on fanien huora tai alternatiivisesti tossun alla."

Tätä kohtaa en ymmärrä.Sopimusneuvotteluissa luullakseni painottuvat ensisijaisesti "hieman" toiset asiat kuin fanien mielipide?Varmasti tosin Vopatin mieltä lämmittää kotikatsomon tuki,mutta hänen mahdollinen jääminen ei totta tosiaankaan todista tuon taivaallista "tossun alla" elämisestä.Ei tämä adressi ole mikään painostuskeino,vaan yksinkertaisesti sen allekirjoittaneiden ihmisten mielipide.On todella hienoa,että tällaiseen toimintaan löytyy halukkuutta,eikä hiljaa hyssytellä nurkassa vain koska Calounin paluu epäonnistui Jotakin ihmeellistä on siinä,että tapaus Caloun edelleen kummittelee ihmisten mielissä.
Syntipukit floppaamiseen löydettiin ajat sitten,joten eipä siitä sen enempää.Tosiasiassa oli kyse yksittäisestä tapauksesta,josta ei voi tehdä ennakkotapausta Vopatia ajatellen,koska jo pelkkä Vopatin lähtötilanne poikkeaa Calounin vastaavasta.Caloun tuli kesken kauden "sekoittamaan pakkaa",Vopatin varaan ollaan mahdollisesti vasta rakentamassa osaa ensi kauden hyökkäystä.En malta olla lisäämättä,että minun joukkueeseni mahtuisivat molemmat em.herroista

Toiselta kantilta katsottuna en katso tulleeni kusetetuksi,jos Vopat lähtee.Siinä tapauksessa kyse on ennemmin herran omasta halukkuudesta poistua kuvioista (mahdollisesti P-Amerikkaan hyvän tarjouksen perässä) kuin mistään täälläkin mainitusta "Penan kostosta".Uskokaa hyvät ihmiset,että HIFK tai sen kannattajat eivät ole oravanpyörässä.Elämä on tällaista,joskus asiat menevät pahasti metsään,joskus osuu napakymppiin.Itse en usko,että siltoja seurajohdon ja fanien välillä on lopullisesti poltettu yhden mönkään menneen operaation takia.Totta kai johdon puolelta painotetaan,ettei olla fanien kokonaan vietävissä,mutta ei se sitä tarkoita etteikö minkäänlainen vuoropuhelu olisi mahdollista.

Antaa palaa vaan.Mitään ei voi voittaa,jos ei yhtään yritä.
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Aigars

Eiköhän se Aigars, ole se tämän kauden HIFK:lainen jonka Blues 'kaappaa' :)

onhan sielä Markku Hurme & co. jo, niin mikseikös Aigars sinne mahtuisi, kun Vallukin on kuullemma lopettelemassa.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Voi hyvät hyssykät. Nyt ei sitten saisi olla tyytyväinen Aigarsinkaan poislähtemisestä. Cipruksen hintalappu on v.2000 verotietojen mukaan n. 150.000€/kausi. Itse luulin alkukaudesta, että mies pelaa jollain 60-80.000€/kausi sopimuksella ja en ollut Ciprukseen ihan niin tyytymätön. Kun kuulin herran sopimuksen oikean hinnan, olin todella hämmästynyt ja aloin ymmärtää latvialaista kohtaan esitetyn kritiikin paremmin.

Nykyään tämä hintalappu/peliesitys ratkaisee suhtautumisen pelaajaan aika pitkälle, samoin viekö pelaaja arvokkaan ulkolaispaikan. Muistakaa nyt vielä sekin, että meillä on aika pajon tungosta sentterin paikalle ensi kaudeksi. Herrat Hirso, Häppölä ja Viitaluoma taistelisivat samasta peliajasta Cipruksen kanssa.

Eiköhän heitetä taas uutta matoa koukkuun ja toivoteta "latvianekille" onnea uralleen jossain muualla.
 
Joukkue A:ta koskeviin ketjuihin joukkue B:n kannattajan provosoiva kirjoittelu on palstan säännöissä kielletty. Tämä olkoon muistutuksena Tommylle. Seuraavasta kerrasta ei enää muistuteta.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Pate 00

Idea on hyvä,pitää vaan muotoilla aluksi siihen"adressiin"sopivat sanat,jolla tuomme mielipiteemme esille.Ei pidä lähteä enää millekään"vaatimis-linjalle".Olkoon se sinun kontollasi,sillä uskon ulosantisi riittävän vallan mainiosti siihen.Allekirjoitukseni mätkähtää aivan varmasti papruun,eri asia on saako kukaan siitä selvää,sillä nämä "kokoukset"tuppaavat olemaan sen verran rankkoja,että tunne-elämäni on yleensä melko sekaisin niitten jälkeen.:D

Muistakaamme kannustaa joukkuettamme alusta loppuun,sillä tämä on viimeinen matsi,jonka tällä kaudella näemme.Annamme sitä kautta itsellemme,joukkueelle ja medialle selvän viestin,missä ne parhaat fanit oikein luuraa.

-LETS PLAY HOCKEY-
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Reds1897....Oletkos hankkinut jo lipun??? heitä YV.
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
tämä on viesti #998

muistakaa #1000 varattu Tikille
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Itseänikin hieman hämäsi tuo buuaus Aigarsille Kärpät-ottelussa. Vaikka ei aivan pelaajasta ja hänen esityksistään pitäisi, niin omia ei ruveta julkisesti "dissaamaan" (uusi hieno nuorison käyttämä sana sisäistetty). Tekihän Ciprus kyseisessä matsissa hienon läpiajomaalin. Niin kauan kuin on punanuttu päällä, niin jätetään oman pelaajan dissaus (!) näille keskustelupalstoille, joohan?

Edit: viesti nro 999, näköjään. Tiki10 !!???
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös