Hifk 2002-2003

  • 1 303 402
  • 10 974
Tila
Viestiketju on suljettu.

toimittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
ET

Esa Tikkanen on hyörinyt HIFK:n 'johtoportaan' matkassa...olisikohan hallilla vahtimestarin paikka vapaana?

Tosin meillähän ei ole valmentajia riittävästi, urheilutoimenjohtajasta puhumattakaan. Tämä loppu on pelkkää älytöntä spekulointia.
 

karalahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Re: Re: Re: Turussa

Viestin lähetti ruoska


Mistä sitä koskaan tietää, jos Pena vaikka Maukka Kuusiston vielä ryhmään repii mukaan. Kuuluihan Maukka Penan maajoukkueen perusvarmaan pakkikalustoon yhdessä Arto Ruotasen kanssa monta vuotta. Olen nähnyt muuten Tuomiston Peksiäkin hallilla useamman kerran. Ettei vaan Peksi tulisi ryhmään vielä mukaan?

Valmennusportaaseen kaikki vaan... 7 goutsia ensi kaureksi
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Jaa että Tiki. Mies, jonka junnupaita on Jokerihallin katossa. Vaatisi kyllä hetkisen nielemisaikaa. Sen verran ikävä maku siitä jäi.

No, jotainhan senkin jäppisen pitäisi tehdä, ettei ihan viihteelle mene. Niin tai no joo..., mutta toimittajathan tietävät kaiken. Kuten Seiskassa.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti fiftyeight
Jaa että Tiki. Mies, jonka junnupaita on Jokerihallin katossa. Vaatisi kyllä hetkisen nielemisaikaa. Sen verran ikävä maku siitä jäi.

No, jotainhan senkin jäppisen pitäisi tehdä, ettei ihan viihteelle mene. Niin tai no joo..., mutta toimittajathan tietävät kaiken. Kuten Seiskassa.

Tikillehän olis hyvä homma meidän valmennusportaassa. Ykkösvalmentaja on, samoin kakkonen ja maalivahtivalmentaja.

Tikkaselle löytyisi hieman epätyypillinen katsomovalmentajan homma. Tikkanen voisi viettää eräkatkot baarissa ryypäten ja seuraten ottelun tapahtumia kulisseissa. Erän aikana Tiki siirtyisi katsomoon, ja käyttäisi tutuksi tulleita otteitaan. ja raportoisi tuloksista välittömästi Hartsalle aitioon. Näin meidän valmennus kaukalon tasalla pysyisi hereillä ja osaisi reakoida paremmin yleisön tarpeisiin.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Minä voisin sitten lähteä Tikin apuvalmentajaksi, jos IFK maksaa juomat. Saataisiin siten pidettyä myös hyvät välit faneihin.

Reakointia.
 

Q

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC (kutsuttu kunniajäsen)
Re: ET

Viestin lähetti toimittaja
Esa Tikkanen on hyörinyt HIFK:n 'johtoportaan' matkassa...olisikohan hallilla vahtimestarin paikka vapaana?


Esa "Tiki-Talk" Tikkanen hyörii minkätahansa organisaation matkassa, jos sponsorina panimo. Älä huolestu.
 

Remo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Re: ET

Viestin lähetti Q


Esa "Tiki-Talk" Tikkanen hyörii minkätahansa organisaation matkassa, jos sponsorina panimo. Älä huolestu.

Itse asiassa kai liikkuu siinä määrin, että huolestua pitäisi oikein kunnolla.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Esa Tikkanen

Nyt ootte pojat ilkeitä.
Esa on ihan hyvä kaveri ja mennään nauttimaan sen esityksistä vielä kerran Veteraanien MM-kisoissa täällä Helsingissä. Tikihan pelaa Pietarinkadun Oilersissa, ellei se ollut jonkun tiedossa.
Kerran vielä Tiki-Talkia. Kaikki kannustamaan.
Esa on tehnyr virheitä ja niin mekin. Annetaan me anteeksi Esalle siitä Jokeri-kaudesta ja siitä maskottipaidasta.
Minulle Esa on aina IFK - ja pysyy!!

(Tää ei varsinaisesti liittynyt aiheeseen - sorry)
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Svante
Esa Tikkanen
Annetaan me anteeksi Esalle siitä Jokeri-kaudesta ja siitä maskottipaidasta.
Minulle Esa on aina IFK - ja pysyy!!

(Tää ei varsinaisesti liittynyt aiheeseen - sorry)

Ei varmasti saa anteeksi. Jos vahva IFK-taustainen pelaaja tekee jotain niin älytöntä että pelleilee paitansa pellelän kattoon, niin menköön Jälliksen maskotiksi takaisin. Ikinä en halua että Tiki on enää missään tekemisissä Hifkin kanssa, ihan yhtä lailla Pelle Viltonen. Petturit on pettureita, kerran Jokeri- ei enää ikinä pääse minun sydämeen, ei ikinä enää ole riittävän hyvä kantamaan kunniakasta punapaitaa. Mieluummin katselen vaikka näitä Kobezdoja, vaikkei siitäkään nauti. Miehellä on miehen sisu.

Jatkakoon tiki vaan itsensä nolaamista seiskassa ja Jalliksen mannekiinina, ÄLÄ IKINÄ TULE TÄNNE, ME EI HALUTA SUA!!!

"Tiki on tehnyt itsestään pellen..."
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti Svante
Esa Tikkanen
Esa on tehny virheitä ja niin mekin. Annetaan me anteeksi Esalle siitä Jokeri-kaudesta ja siitä maskottipaidasta.
Minulle Esa on aina IFK - ja pysyy!!

Maskottipaidan voin antaa anteeksi, ei kai se pieni reppana vielä silloin ymmärtänyt, MUTTA...

Jos täysissä sielun ja ruumiin voimissaan (tämä on tietty kyseenalaista) hyväksyy Jokeri-paitansa hilaamisen kattoon YHDEN kauden pelaaja-ansioilla, niin EI KIITOS!

Virheitä joo, mutta millaisia, rajansa kaikella :mad:
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuskinpa Tikkas huhuissa mitää perää on, mutta Esa teki mitä teki ja saa pysyä leirissään. Kyllä niitä suoraselkäisiäkin miehiä on, ei me Tikiä tarvita, enää.
 

Lalli68

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koff -sivuilla ystävämme UK kirjoittaa

"Reilun vuorokauden kuluttua on tämä kausi IFK:n kohdalta "pulkassa". Lomalennot eivät kuitenkaan odota, sillä parin vapaapäivän jälkeen työt jatkuvat kohti ensi syksyä."

...ja vieressä #22, takaapäin otettuna (siis kuva, ei mies).

Kun ei muutakaan spekuloitavaa tälle kaudelle enää IFK:n suhteen ole niin mahtaako tuo töiden jatkuminen liittyä ovelana vihjeenä kuvan hemmoon vai onko puhdas sattuma kyseessä?

Eikös köllin ja ifk:n sopimuksessa ole toistaiseksi lunastamaton optio käytettävissä?
 

kamraterna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Lalli68

Eikös köllin ja ifk:n sopimuksessa ole toistaiseksi lunastamaton optio käytettävissä?

Toivottavasti pysyykin käyttämättömänä, jos siis halutaan millään lailla uskottavaa jengiä kasta ensi kaudelle. Cipruss, Kuhta, Kortelainen.. huhhuh jos kaikki nämä "vääntävät" punaisessa paidassa vielä ensikin kaudella niin ei hyvin mee..
 

Pate 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Roman Vopatille sopimus...

..JA HETI !!! :D

Keräämme adressia Vopatin jatkosopimuksen puolesta, osallistu aktiivisesti kirjoittamalla nimesi listaan
B2-Fanipisteessä IFK-HPK-ottelun erätauoilla.

Sanamuotona on, että allekirjoittaneet toivovat näkevänsä Vopatin IFK:n liigajoukkueessa ensi kaudellakin. Eli kyseessä ei ole mikään negatiivisen painostava mielenilmaisu. Kaikki mukaan! :p
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Re: Roman Vopatille sopimus...

Viestin lähetti Pate 00
..JA HETI !!! :D

Keräämme adressia Vopatin jatkosopimuksen puolesta, osallistu aktiivisesti kirjoittamalla nimesi listaan
B2-Fanipisteessä IFK-HPK-ottelun erätauoilla.

Sanamuotona on, että allekirjoittaneet toivovat näkevänsä Vopatin IFK:n liigajoukkueessa ensi kaudellakin. Eli kyseessä ei ole mikään negatiivisen painostava mielenilmaisu. Kaikki mukaan! :p

Eikös tuo adressi voi jopa pahentaa tilannetta?
Penahan kiukutteli jossain MTV3:n haastattelussa että fanien painostuksesta ei ole eikä tulla tekemään päätöksiä.

Tuohan vaan todistaisi, jos Vopat pelaisi IFK:ssa ensi kaudella, että Pentti on fanien huora tai alternatiivisesti tossun alla.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Re: Re: Roman Vopatille sopimus...

Viestin lähetti Tommy


Eikös tuo adressi voi jopa pahentaa tilannetta?
Penahan kiukutteli jossain MTV3:n haastattelussa että fanien painostuksesta ei ole eikä tulla tekemään päätöksiä.

Tuohan vaan todistaisi, jos Vopat pelaisi IFK:ssa ensi kaudella, että Pentti on fanien huora tai alternatiivisesti tossun alla.

Ole hyvä Tommy ja mene B2 katsomon eteen kertomaan mielipiteesi noin niinkun face to face ! Minä järjestän sinulle otteluun sisäänpääsyn ja vielä vaikka 50 euroa " nakkirahaa "
Tervetuloa !

Kyllä on klopilla otsaa ruveta Penaa huorittelemaan ! Eikös modet voisi jo tälläiseen puuttua !?
 

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Re: Re: Re: Roman Vopatille sopimus...

Viestin lähetti Brewer


Ole hyvä Tommy ja mene B2 katsomon eteen kertomaan mielipiteesi noin niinkun face to face ! Minä järjestän sinulle otteluun sisäänpääsyn ja vielä vaikka 50 euroa " nakkirahaa "
Tervetuloa !

Kyllä on klopilla otsaa ruveta Penaa huorittelemaan ! Eikös modet voisi jo tälläiseen puuttua !?
Aika erikoinen reaktio noinkin vaatimattomaan viestiin.

Itse olen Tommyn kanssa aika lailla samaa mieltä.
Pena on ilmoittanut selvästi, että fanien mielipiteistä ei enään välitetä. Jos Pentti on tarpeeksi vittuuntunut joukkueensa faneihin, saattaa hän heidän kiusakseen kaupata Vopatin esim. Bluesiin.
Itsekkin tosin haluaisin nähdä Vopatin ensi kauden HIFK:ssa.
Ainakin tällä kaudella niistä vähäisistä viihdepätkistä jäähallissa vastasi kyseinen mies ja jos ensi kaudellakin aion kausarin hankkia, sopisi tämä mies kuvioihin vallan mainiosti.

Minä voin tulla B2 eteen kertomaan sinulle mielipiteeni. Lippua ei tarvitse kustantaa.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Hyvä pelintekijä

Eiköhän kaikki lukutaitoiset ole viime aikojen tapahtumista perillä. Siis mihin Pentin stressi / vitutus etc. on johtanut. Itse en ole b2 katsomossa , mutta ilman muuta sinne menen , jos sinä ja Tommy tulette sinne huorittelemaan. Eiköhän nyt jätetä Pentti , varsinkin muiden joukkueiden kannattajien osalta , viettämään sairaslomaa.
 

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Re: Hyvä pelintekijä

Viestin lähetti Brewer
Eiköhän kaikki lukutaitoiset ole viime aikojen tapahtumista perillä. Siis mihin Pentin stressi / vitutus etc. on johtanut. Itse en ole b2 katsomossa , mutta ilman muuta sinne menen , jos sinä ja Tommy tulette sinne huorittelemaan. Eiköhän nyt jätetä Pentti , varsinkin muiden joukkueiden kannattajien osalta , viettämään sairaslomaa.
Kukaan ei ole huoritellut Penttiä.
Tässä viitattiin lähinnä siihen, että Pentti saattaa haluta välttyä huoran maineelta.

Älä sinä minua moralisoi. En minä ole se joka Pentin sairauden aiheutti, enkä minä ole siitä vastuussa.
Olen jo osoittanut myötätuntoni ja se saa riittää omalta osaltani.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Re: Tommy

Viestin lähetti Brewer
Pari frendiä halusi myös osallistua eli " nakkiraha" potissa on nyt 150 euroa . Maistuuko ?

Vielä kun pari frendiä löydät niin voisi jo sillä summalla peruuttaa Turun reissun. Mietitään, Brewwer, mietitään.

Niin ja mainittakoon vielä että kukaan ei ole huoritellut Penttiä, yritä ymmärtää se, iso mies.

Oletko sinä tyhmä oikeasti vain pelkästään tyhmä?
 
Viimeksi muokattu:

seetre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ingvar Hirdwall
Re: Roman Vopatille sopimus...

Viestin lähetti Pate 00
..JA HETI !!! :D

Keräämme adressia Vopatin jatkosopimuksen puolesta, osallistu aktiivisesti kirjoittamalla nimesi listaan
B2-Fanipisteessä IFK-HPK-ottelun erätauoilla.

Sanamuotona on, että allekirjoittaneet toivovat näkevänsä Vopatin IFK:n liigajoukkueessa ensi kaudellakin. Eli kyseessä ei ole mikään negatiivisen painostava mielenilmaisu. Kaikki mukaan! :p

Voisitteko myös laittaa vaihtoehtoisen listan jossa allekirjoittaneet eivät halua nähdä Aigars Ciprussia ensi kauden liigajoukkueessa. Siihen heitän tägit vaikka heti.
Vopat- vetoomukseen olen valmis laittamaan nimeni kun kaikki kovat kortit on katottu.

Huomenna sitten kerhon kaatoon. Ensiks täytyy tosin tsiigata toi a-junnujen peli.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Tommy kun...

hunajata , hunajata pärähtää soimaan kahdeksannen kerran , toteat , että olisi ollut kiva jäädä Nordenskiöldinkadulle syömään nakkeja .

ps. minä ei ole tyhmä , minä ei yhtän ymmärtä
 

Eldritch

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onhan Vopat hieno pelaaja...

...mutta ei minun mielestäni mikään pidetään-hinnalla-millä-hyvänsä -tapaus. Edelleen on tärkeintä saada petopaitaan ainakin kaksi todellista maalintekijää tyyliin Bednar, Nemirovsky, Machulda, Chlubna... Vopat on hieno ja HIFK-profiilin mukainen tyyppi, mutta ei mikään todellinen pistenikkari. Jos tällaisia pistehirmuja ei saada, ensi kausi on ihan yhtä nihkeätä puurtamista kuin tämäkin, oli Vopat meillä tai ei.

Jos Vopatin palkkaaminen joko ulkomaalaiskiintiö- tai taloudellisesta syistä vaarantaa maalintekijäjahdin, Romanin tilanteen kanssa kannattaa olla maltillinen.
 

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Onhan Vopat hieno pelaaja...

Viestin lähetti Eldritch
...mutta ei minun mielestäni mikään pidetään-hinnalla-millä-hyvänsä -tapaus. Edelleen on tärkeintä saada petopaitaan ainakin kaksi todellista maalintekijää tyyliin Bednar, Nemirovsky, Machulda, Chlubna... Vopat on hieno ja HIFK-profiilin mukainen tyyppi, mutta ei mikään todellinen pistenikkari. Jos tällaisia pistehirmuja ei saada, ensi kausi on ihan yhtä nihkeätä puurtamista kuin tämäkin, oli Vopat meillä tai ei.

Jos Vopatin palkkaaminen joko ulkomaalaiskiintiö- tai taloudellisesta syistä vaarantaa maalintekijäjahdin, Romanin tilanteen kanssa kannattaa olla maltillinen.
Mutta kun se Roman pitäisikin saada Aigarssin tilalle. Eli Vopatille sopimus ja kerrotaan Cipprukselle pelisi HIFK:ssa olevan pelattu. Jos äijä ei halua lähteä niin ei sitten. Istukoon katsomossa pelit ja treenautetaan niin perkeleesti ja todella sikaa ja vieläpä yksin. Kyllä se ennemmin tai myöhemmin purkaa sopimuksensa ja pakenee Latviaan. Jos ei ymmärrä vieläkään hävitä niin pistetään sitten vaikka joukolla turpaan päivittäin niin kauan kunnes tajuaa lähteä. Homma olisi ratkaistu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös