Viestin lähetti seetre
Manchester Storm on IS:än mukaan menossa konkurssiin. Siellä taitaa olla meille tuttu suomalainen pelaaja jota varmasti kiinnostais liigassa pelaaminen.
Tästä voit olla varma! Mutta vielä ei ole varmuutta, onko Stormin taru lopussa. Keskiviikkona Stormin pelaajia infotaan aiheesta ja jatkokin uuden omistajan kanssa on mahdollista.
Tietenkin tabuihin saa koskea jossain vaiheessa. Enkä nyt tarkoita lääkkeitä. Se, että meikäläinen pyörittelee ajatuksen tasolla Zeta/Tuulola -vaihtokauppaa, ei tarkoita, että lääkitykseni on loppu. Tai Zetan diggailuni. Pois se minusta, Tuulola on ainoa SM-liigassa, joka kelpaisi vaihtokauppana. Mutta Zeta pelannee jokatapauksessa viimeistä kauttaan meillä, eikä miehen agentti ainakaan kiistä, etteikö Zetalla olisi jo muitakin ajatuksia mielessä kuin HIFK. Luonnollista kehitystä. Ja silloin pitäisi korjata kaverista saatava hyöty ajoissa, eikä ihmetellä jälkikäteen että "no, jos ois tiedetty että se lopettelee meillä, niin oltais edes vaihdettu johonkin toiseen". Kantorista olin itse valmis luopumaan, olin väärässä. Tällaisissa tilanteissa on hauska olla väärässä. Mikä sen miellyttävämpää kuin oman miehen profiilinkorotus. Ja Grunnin suhteen taisi olla moni luopumasta toivosta viime talvella. Niin se käy. Helppoahan se olisi, jos kaikista pelaajista tietäisi kaiken etukäteen. Olisi voinut jäädä Simicek hankkimatta esimerkiksi.