Re: Jäitä hattuun everybody...
Just näin. Olen Carloksen kanssa ihan samoilla linjoilla tässäkin asiassa. Itse asiassa tuntuu hieman pelottavalta, että Benelux-maiden kirjeenvaihtajan ajatukset ovat monessa asiassa kovin lähellä omiani. Apen lisäksi jaamme aatteet myös tapauksissa Kuhta ja H. Pikkarainen.
Mutta aiheeseen: kuten olen monesti sanonut, ainekset ovat olemassa ja niitä on väläytelty. Nyt vain odotellaan milloin keskittymiskyky alkaa jokaisella kestämään 60 min. Se on vaikea tehtävä, mutta kyllä aikuisten äijien on se saatava toiminaan.
Viestin lähetti Carlos
Kyllä, teen nyt jotain todella odottamatonta ja sanon; in Ape I trust. Ei äijä ole edelleenkään tyhmä, luotan siihen että hän tietää mitä tekee. Hänen on pakko tietää mitä tekee. Ihmismieli on todella kiero, ja Ape ilmeisesti tuntee sen koko lailla hyvin. Uskallan sanoa että arvostan sitä jos mies pitää viineistä ja teatterista, vaikka sitten jopa runoudesta. Se kertoo että pää ei ole tyhjä, pelkästään jääkiekon ympärillä. Jos on kiinnostunut monista asioista, se saattaa tuoda jääkiekonkin aivan uuteen valoon, sieltä saattaa pystyä ammentamaan ideoita, joita kukaan muu ei ole koskaan tullut edes ajatelleeksi.
Just näin. Olen Carloksen kanssa ihan samoilla linjoilla tässäkin asiassa. Itse asiassa tuntuu hieman pelottavalta, että Benelux-maiden kirjeenvaihtajan ajatukset ovat monessa asiassa kovin lähellä omiani. Apen lisäksi jaamme aatteet myös tapauksissa Kuhta ja H. Pikkarainen.
Mutta aiheeseen: kuten olen monesti sanonut, ainekset ovat olemassa ja niitä on väläytelty. Nyt vain odotellaan milloin keskittymiskyky alkaa jokaisella kestämään 60 min. Se on vaikea tehtävä, mutta kyllä aikuisten äijien on se saatava toiminaan.