Viestin lähetti Senior
Penalla on töitä, koska joku/jotkut yllämainituista pelaajista saattaa hyvin kuulua änärilähtijöihin.
Pena itse kertoi haastattelussa, että on syytä varautua 5-7 pelaajan lähtöön. Parempi yli- kuin aliarvioida.
Viestin lähetti Senior
Penalla on töitä, koska joku/jotkut yllämainituista pelaajista saattaa hyvin kuulua änärilähtijöihin.
Viestin lähetti JHag
Syksyyn 03 tulee liittymään ennennäkemätön tappelu paluumuuttajista. Varsinkin meillä on tarvetta, kun lähtöjä NHL:ään vääjämättä tapahtuu. Niinpä HIFK on -kuten Pena on jo tänä syksynä todennut- nyt jo tarkkana varsinkin näiden kahden sankarin suhteen, joiden sopimus loppuu ensi keväänä: JR ja JK. Jatketaan siis huikeita arvoituksia..:). Kumpikin pelannee sopparinsa loppuun ison veden takana, mutta eihän sieltä tietenkään ole kiellettyä palatakaan kesken kauden.
Viestin lähetti Svante
Tämähän kuulostaa hyvältä. Vihdoinkin toiveeni on käymässä toteen - ehkä. Kiitos JHag!
Kultanen takaisin !!
Viestin lähetti Q
Kultanen tulee takaisin, se on aivan selvää.
Sensijaan JR:n tilanne on HIFK:n kannalta mielenkiintoinen. Alituinen katsomossa istuskelu on kypsyttämässä JR:n. Pelaamaan Atlantin taakse on lähdetty. JR pelaa Suomessa ja HIFK:ssa syksyllä 2002 80% todennäköisyydellä.
Viestin lähetti seetre
Mattiesko Hytönen on Suomen ainoa oikea kolumnisti. Kiitos siitä. Jos osaisin kirjoittaa olis heittänyt samat tekstit jo aikoa sitten.
Viestin lähetti Kempes
Eilen oli tylsä syksyinen sunnuntai ja tylsyyden keskellä mietiskelin, mitä IFK:n pitäisi tehdä siirtorintamalla.
Nimi Simicek tuli ensimmäisenä mieleen. Hän ei ole pelannut tasollaan ja ei ole vielä esittänyt ykkössentterin otteita. T. Ruutu on ollut joukkueen ykkössentteri.
Aika rohkea, mutta samalla mielenkiintoinen idea. Toisaalta palapeli, jossa aika monta palaa, joiden pitäisi loksahtaa paikalleen. Simicek-Tuulola vaihtokaupan toteutuessa tulisi olla jo tiedossa varma sentterivaihtoehto. Esim. Bednar, muuten jäätäisiin liian tyhjän päälle. Nimimerkillä ei tämän tason senttereitä ole enää tähän aikaan kaudessa tarjolla. Maalivahdin vaihtaminen toiseen ulkomaalaiseen/kotimaiseen kävisi paljon vaivattomammin.
Itse uskon, että Jere Karalahti pelaa HIFK:ssa vuodenvaihteen jälkeen Jo pelkästään tämä toisi puolustukseen annoksen ryhtiä. Jos me lisäksi saataisiin kotimainen maalivahti ja esim. puolustukseen Boumedienne, niin IFK olisi keväällä sellaisessa iskussa, että se joukkue, joka keväällä meinaisi IFK:ta vastaan 3 peliä viedä saisi olla todella kova. Simicekin esitykset paranevat varmasti, jos vaan ne kuuluista paikat kestävät.
Itse uskon myös, että kannuun on nyt huomattavasti enemmän mahdollisuuksia, kun ensi kaudella. Jos meiltä lähtee 5-7 pelaaja NHL:ään, niin mestarijoukkueen kasaaminen on silloin toki mahdollista, mutta huomattavasti vaikeampaa. Siinä mielessä satsaukset kannattaisi tehdä nyt.
¨Viestin lähetti Nuorempi Nelson
Niin mutta kun minä luulen että meillä olisi enemmän pisteitä jos meillä olisi Lius, Kauppila tai Pakaslahti. Nyt puhutaan ulkomaalais vahvistuksesta. Mitä Simi on tehnyt tänä vuonna? Minusta ei mitään.
Kysymyksessä ei todellakaan ole "itku" Bednarin perään, totesin ainoastaan että minusta Simi ei ole tarpeeksi hyvä.