Hifk 2002-2003

  • 1 303 035
  • 10 974
Tila
Viestiketju on suljettu.

Henkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onpas todellakin suuri huoli ja pulina heti kahden matsin jälkeen. No ei se mitään, tähän ketjuunhan sitä mahtuu ja niin pitääkin. Itse en pysty nykyisillä okulaareillani ja täällä esiintyneiden mielipiteiden perusteella näkemään mitään peruuttelijoiden koulukuntaa IFK-fanien sankassa joukossa. Enintään vivahde-eroja. Kovaa saa ja täytyykin pelata, se on selvä, mutta järjen käyttöä ei tarvitse unohtaa. Jotenkin tällä tyylillä se edellinen mestaruuskin tuli.



Viestin lähetti Tatzka



Osalle "faneista" kelpaa ilmeisesti millä tavalla tahansa pelaava Hifk, kunhan mitalli roikkuu kaulassa joka kausi, minulle ei.


Usko huviksesi, että "fanit" lähtivät Nordikselta jo W & S:n mukana. Muutenkin on vaikea ymmärtää miten kuvaustasi vastaavia "faneja" voisi olla IFK:lla, joka on saavuttanut peräti kaksi mitalia viimeisen kymmenen vuoden aikana.

P.S. Kun kerran ylempänä oli juttua mestarijoukkueen ylivoimaisesta materiaalista... mielestäni on silti turha aliarvioida valmentajien panosta. Kauden 97-98 alkaessa liigassa oli vain ja ainoastaan yksi suosikki, ja se ei todellakaan ollut IFK. Toki IFK:nkin nippu oli kivikova, mutta mikään mahti maailmassa ei saa minua uskomaan että kuka tahansa kuulapää olisi kyennyt sen porukan mestaruuteen johtamaan. Aika moni koutsi on pystynyt hinaamaan "altavastaajajengin" mitaleille tai siihen tuntumaan, mutta tähtisikermän paimentaminen vaatiikin jo aika lailla jortikkaa ja sitä ei ihan joka hannulta löydy.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Hirveän paljon kaikkia tarinoita. Kirjoitan "pikku" jurrissa, sama se. Jos ei ole mitään väliä sillä, tekeekö IFK mitään, niin "ihan sama" "faneille" heihei. IFK:lle ominaiset ovat taklaukset ja muu kovuus jos katoavat, niin olen samantien erimieltä. Ei niin voi tehdä. Mutta kritiikkiä kritiikille pitää antaa, koska muuten olemme pelkkiä kritiikin uhreja. IFK ikuisesti, vaikka sitten Ape ruorissa. Lisää "aamulla".
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti Rebel
Mutta kritiikkiä kritiikille pitää antaa, koska muuten olemme pelkkiä kritiikin uhreja.


Loistavaa Rebel!

Aivan mahtava lausahdus, joka jää meikäläiselle ainakin mieleen.

Tietysti voisi kysyä tuohon varsinaiseen juttuusi liittyen, että onko Hifk enää ollut pitkään aikaan (lue: W&S:n jälkeen) sellainen taklaava, kova ja ilkeä joukkue, josta fanit puhuvat. Tuntuu, että Hifkistä yritetään väkisin pitää tällaista myyttiä yllä, vaikka joukkue olisi täynnä Nicce Hedbergejä.

On hienoa, että liigassa joukkueilla olisi pelityylejä joihin personoituu heidän pelifilosofiansa, mutta tällä hetkellä ainakin näyttää siltä, ettei näin ole. Kovin joukkuekkin tuntuu mielikuvissa olevan jo Jokerit, joka kertookin aika paljon.
 

Fist of God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charleston Chiefs
Viestin lähetti Henkku

P.S. Kun kerran ylempänä oli juttua mestarijoukkueen ylivoimaisesta materiaalista... mielestäni on silti turha aliarvioida valmentajien panosta. Kauden 97-98 alkaessa liigassa oli vain ja ainoastaan yksi suosikki, ja se ei todellakaan ollut IFK. Toki IFK:nkin nippu oli kivikova, mutta mikään mahti maailmassa ei saa minua uskomaan että kuka tahansa kuulapää olisi kyennyt sen porukan mestaruuteen johtamaan. Aika moni koutsi on pystynyt hinaamaan "altavastaajajengin" mitaleille tai siihen tuntumaan, mutta tähtisikermän paimentaminen vaatiikin jo aika lailla jortikkaa ja sitä ei ihan joka hannulta löydy.

Minun mielestä IFK:n olisi pitänyt voittaa myös vuoden 1999 mestaruus. TPS oli jo ns. "sillassa" kolmannessa pelissä, kun Berg otti vitosen. Valmennusjohto ei pystynyt pitämään IFK:n tunteita kurissa ja jo hanskassa ollut matsi hävittiin ja sitä myöten koko finaalisarja. Koko kautta ajatellen valmennus siis hoiteli IFK:ssa hyvin mutta finaalisarjassa valmennus yski. Uskoisin, että jos S&W:n sijaan Jortikka olisi otettu johtamaan peliä finaalisarjassa, IFK:lla olisi mestaruus myös vuodelta '99.
 

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tatzka
Minä ihmettelen monien fanien voitto vaikka peruuttelulla ja tyylistä riippumatta linjaa.

Tuskin täältä tällaisia löytyy?

Täällä on puhuttu lähinnä siitä ovatko tyhmät jäähyt itsetarkoitus. Ei kukaan ole kovaa pelaamista kritisoinut tai ollut estämässä. Ei Apekaan.

Keskialueen kahvat, hyökkäyspään kiinnipitämiset, nuijat turhautumiskakkoset, Saarisen typeryydethän ja muut TURHAT jäähyt täällä on teilattu. Reilu pieni nyrkkihippa kuuluu asiaan (vaikkakin ne pitäisi hoitaa fiksummin kuin Vopat-voikkari -> HIFK jäi selkesti tappiolle) siinä missä se pelillinen taitokin.

Lisäksi on pakko sanoa että minua ihmetyttää mistä tällaiset "ylifanit" jotka on armoitettu jakamaan oikean fanin (TM)- leimoja samanmielisille ja lähettämään muut Ilmalaan, ovat saaneet lupakirjansa. Ei siellä Calle Branderin koulussa minulle ainakaan mitää tuollaisista puhuttu, eikä sen jälkeenkään. Nordenskiöldinkadulla on 8112 penkkiä joille kyllä mahtuu hyvin erilaisia perseitä.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Fist of God


Minun mielestä IFK:n olisi pitänyt voittaa myös vuoden 1999 mestaruus.

Minun mielestä meillä pitäisi olla niin IFKn näköinen jengi, että meidän pitäisi voittaa mestaruus myös joka vuosi.
:D <- 'alkaen'mallinen nauruhymiö
 

Carlos

Jäsen
Re: Tom Draper: "Vihaan häviämistä"

Viestin lähetti Tähtirinnat
Kyllä minun mielestäni on juuri niin värikäs persoona, että kuuluu ehdottomasti IFK:hon, vaikka muutaman siniviivavedon imuroisikin.

Juuri näin. Hifkin veskari ei saa olla mikään A.Niittymäki -virheetön viilipytty HVM-leima otsassa. Hifkin veskarin kuuluu olla loistava näyttelijä, hyvä maalivahti, mutta kuitenkin niin hasardi että mistään tilanteesta ei voi olla varma että siitä ei tulisi maalia. Eli nitroja tarvitaan. Jos pelaaja rikkoo mitä tahansa (paitsi itsensä) kaukalossa tempperamentin ansiosta, on hänessä jotain Hifkin arvoista.

Mietin tuossa muuten vielä tätä jäähypolitiikkaa ja voisin vetää sellaisen lyhyen yhteenvedon, että jäähy joka aiheutetaan jotenkin mailan avulla on huono jäähy, melkeinpä mikä tahansa muu on jees.

Minulle sopii oikein hyvin vaikka pojat pelaavat miten "sikaa" tahansa, kunhan he tekevät sen ns. reilusti, eli mies miestä vastaan, eikä mitään huitomisia tms. Jos jäähyt tulevat ns. oikeasta gooneilusta, niin sitten minuutteja saa olla vaikka kolme kertaa enemmän kuin millään muulla joukkueella.

Aika jännää on muuten, että omassa kiekkoporukassani ääneen lausumattomalla herrasmiessopimuksella kukaan ei käytä mailaansa roikkumiseen, huitomiseen tai koukkimiseen. Jos haluaa pysäyttää vastustajan, se tehdään sitten luistelemalla ja laittamalla kroppaa eteen. On muuten uskomatonta miten "irtonaista" peli on tällä taktiikalla. Se on nopeaa, fyysistä, ehkä jopa taitavaakin, mutta ennenkaikkea hauskaa. Itse en alennu koukkimaan edes alimpana miehenä, SE ei kuulu jääkiekkoon, ja sitä tekevät vain onnettomat neidit, joilla ei muuten taidot riitä. Eli en ymmärrä että miksei tätä voida tehdä liigassa, pelaajat vain päättäisivät että tästä eteenpäin sitten maila koskee ainoastaan kiekkoon, ja piste? Jos joku onneton sen jälkeen menee koukkaamaan, pataan tulee saman tien. Tai jos pelaajan maila koskee toiseen pelaajaan ns. tarkoituksellisesti, se olisi automaattinen 2min, riippumatta siitä kuinka kovaa, ja kaatuuko toinen pelaaja. Ilman poikkeuksia joka kerta näin, eiköhän ne koukut loppuisi?

Käytännössä toki jos jotain koukkijaa menee vetämään käkättimeen, iltalehdistö kauhistelee miten tämä rehtiä ja puhdasta jääkiekkoa pelannut taitopelaaja joutui käsittämättömän pahoinpitelyn kohteeksi, ja 3 ottelua pelikieltoa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti #12


Lisäksi on pakko sanoa että minua ihmetyttää mistä tällaiset "ylifanit" jotka on armoitettu jakamaan oikean fanin (TM)- leimoja samanmielisille ja lähettämään muut Ilmalaan, ovat saaneet lupakirjansa. Ei siellä Calle Branderin koulussa minulle ainakaan mitää tuollaisista puhuttu, eikä sen jälkeenkään. Nordenskiöldinkadulla on 8112 penkkiä joille kyllä mahtuu hyvin erilaisia perseitä.

Näin juuri! Tietysti paras persehän on sopivasti rehevä, pyöreähkö, sellainen josta on hyvä ottaa kiinni ja kuuluu tietysti naiselle!
Mielestäni tämä keskustelu siitä mihin suuntaan APE Ifk:oota vie on tässä vaiheessa kautta(kaksi peliä takana) täysin turhaa.
Mun IFK:ssa pelataan kovaa,mutta reilusti sekä ennenkaikkea helvetin taitavasti.
Kova jätkä voi olla ilman sikailujakin!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
jep, jep.

juhaht: Kyllä HIFK edelleen taklaa eniten, siitä ei pääse mihinkään. Tai siis taklasi viime keväänä ja ekassa paikallismatsissa. Nytkin oletan, toivon ja uskon että taklaaminen ei ole kiellettyä. Ei ole sattumaa, että HIFK on kasattu fyysiseksi kokonaisuudeksi yhdestä Nicestä huolimatta. Vaikka hän vikatikki onkin. Söderholm ja Saarinen uusina hankintoina ovat taas erittäin HIFKin näköisiä pakkeja. 22-6 menivät taklaukset HIFK-Jokerit matsissa. (Pisteet sitten 0-2 :-))

Minäkin luin Draper-jutun ja pidin siitä. Äijällä on asennetta ja luoja varjelkoon meitä HMV-veskareilta. Toivon Draperille onnistumista. Tosiasiassa hänellä on takanaan vain yksi (1) epäonnistunut kausi eli Bluesin aika. Viime vuonnakin tämä seula, imuri, tunari ja hooveri torjui hopeaa ja kahdessa ekassa matsissa tänä syksynä prossa on pysynyt yli 90:ssä. Mutta minkäs teet, kun maine on mikä on. Siitäkin huolimatta: hyvä kotimainen ykkösveskari olisi hieno homma. Ja yksi ulkomainen lisää kentälle. Mutta Draperille vielä toistaiseksi mahdollisuus osoittaa HIFK-henkeä.
 

seetre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ingvar Hirdwall
hevo

Voi vaan todeta että joukkue isolla J:llä on kasattu. Hyvä nousu 0-6 tilanteesta ja vielä jossain reenipelissä 0-4:stä.
Kunhan tämä Hjördiksen pahin painajainen kävisi todeks niin vieläkin paremmalta näyttää.
Veskarihommassa voisi kyllä spekuloida jonkun aikaa mutta uskon että Laaksoharju on loppukaudesta valtakunnan miestä parempi. Aika vittumainen spotti hypätä kehiin siinä tilanteessa kun hän tänään tuli, joten muutama byyri ja hermoilu sen piikkiin. Reipperi on mitä on mutta voittaa omalla setillään muutaman pelin ja se on varma. Viime kaudella kääpiö ja valtakunnan mies hävis enemmän kuin voitti. Ei heti suoralta kädeltä tuu mieleen yhtään voitettua peliä veskarikaksikon toimesta.
 

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
PENALLE HOMMIA!

Kaksi Tom "pompom" Draperin peliä IFK:n petoluolassa ovat
olleet niin surkeita, että usko rupeaa loppumaan tähän
"refleksitorjujaan". Onko kukaan muu mv saanut noin
isoja aploodeja lähtiessään suihkuun? Kamojen heittely
tuo kylläkin jotakin plussaa. Seuraavankin pelin tulee
aloittamaan Tomppa. Onko se peli viimeinen näytönpaikka?
Kallis mv, joka on näyttänyt aivan joltain Suomi-sarjan
veskarilta. Draper vihaa häviämistä, mitäköhän hänen
päässään pyörii tällä hetkellä? Olisiko IFK:lla 6 pistettä
tällä hetkellä ilman tätä haamutorjujaa?
 

wabbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KiVa
Re: PENALLE HOMMIA!

Viestin lähetti bambamcam
Kaksi Tom "pompom" Draperin peliä IFK:n petoluolassa ovat
olleet niin surkeita, että usko rupeaa loppumaan tähän
"refleksitorjujaan". Onko kukaan muu mv saanut noin
isoja aploodeja lähtiessään suihkuun? Kamojen heittely
tuo kylläkin jotakin plussaa. Seuraavankin pelin tulee
aloittamaan Tomppa. Onko se peli viimeinen näytönpaikka?
Kallis mv, joka on näyttänyt aivan joltain Suomi-sarjan
veskarilta. Draper vihaa häviämistä, mitäköhän hänen
päässään pyörii tällä hetkellä? Olisiko IFK:lla 6 pistettä
tällä hetkellä ilman tätä haamutorjujaa?

Hmmm... en usko että olisi. Jokereita vastaan meni kyllä helpolla, mutta en usko Laaksoharjun pystyneen yhtään parempaan. Se mitä me tarvitsemme on hyvän maalivahdin näiden kahden tilalle. Onkos mitään huhuja kuulunut rapakon takaa JHag ja kumppanit?

Näillä maalivahdeille emme pääse playoffin ensimmäistä kierrosta pidemmälle. Jostain joku, ei sen luulisi olevan liian vaiketa ja Draperille komennus Sveitsiin, jos joku siellä huolii tai sitten karhukissoihin.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Jep, kuten eilisen ottelun ketjussa muutama on jo sanonut, niin luottamus Draperiin on mennyttä. Itse annoin mielelläni mahdollisuuden, mutta noin helppoja maaleja ei voi selittää Tapparan vierailulla ja kotihallilla. Helvetti, Tapparasta pitäisi saada vaan lisää innostusta ja samoin kotihallista. Eikä lirahtaa noin kokeneella kaverilla paskat housuun. Ei voi hyväksyä. Uutta byyraria kehiin.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Joo, tullaanpa tännekin kuittaamaan Draperista, että nyt meni usko kaveriin, kerralla ja kunnolla. Mitähän vitun potentiaalia minä äijässä vielä ennen eilistä näin? 37-vuotias kaveri jännittää ekaa matsiaan vanhaa seuraansa vastaan??!!! Jumalauta, lisää tsemppiähän siitä pitää saada.

Apen puheita kommentoin matsiketjussakin. Hyvältä kuulostaa teoriassa. Vaikea toteuttaa käytännössä. Siis yhdistää kovat taklaukset, kaksinkamppailut ja ylilyöntien välttäminen. Onnea yritykselle vaan. Onneksi Tuomo, Kantor, Söderholm, Vopat & co ajelevat edelleen, Tuomo eilen mm. kaksi taklausta peräkkäin, jonka jälkeen mikkihiiri-Pirnes kävi taklaamassa kypärättömän Tuomon laitaan. Vopat sanoi Pirnekselle pari sanaa ja siitä eteenpäin mies lopettikin taklaamisen. HIFK käytti siis pelotetta positiivisessa mielessä, vai mitä?

Mv-tilanteesta totean sen verran, että HIFKin suunnitelmiin ei kuulu tällä kaudella sössiä hommaa veskaripeliin. Niin hyvä ryhmä nyt on kasassa. HIFK ei tunnusta julkisesti mv-ongelmaa, mutta käy edelleen keskusteluja kotimaisen ykkösveskarin tiimoilta.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Tunnustuksia

"Hei olen Johannes, minun mielestäni Tom Draper oli hyvä hankinta ifk-maalille".

No nyt loppui tämä pxskxnjauhaminen. Viekää se äijä Helsinki-Vantaan lentokentälle. Sakke voi pelata maalissa siihen saakka, kunnes saadaan uusi ykkösmaalivahti hankittua.

Kuten Jhag sanoi "ifk ei voi sösssiä tätä kautta maalivahteihin". Nyt on tekojen aika.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Johannes:
Kuten Jhag sanoi "ifk ei voi sösssiä tätä kautta maalivahteihin". Nyt on tekojen aika.

Eli syksyllä varmaankin ilmaantuu riveihimme VT, vai mitä ;-)? Tällaisen huhun annoin itselleni eilen kertoa matsin jälkeen, jolloin kylläkin olin jo varsin liikuttuneessa tilassa...
 

sam_gebir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lätkä in general
Draperin vaihto?

Onko joku muu kuullut tämän tyyppisiä juttuja?:

- Suhonen ja Sakke eivät ole tyytyväisiä Draperiin jolle etsitään jo nyt seuraaja. Draperin otteet huolestuttivat kaksikkoa jo ekasta treenipelistä lähtien.

- Draper neuvottelee sveitsiläisen seuran kanssa diilistä

Nämä eivät ole 100% varmoja huhuja mutta jotain perää niissä on, siitä olen varma.
 

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Taitaa tuo Hifk:kin olla kämminyt jonninverran tuossa Draperin jutussa elikkä Draperin perheen piti käsittääkseni tulla stadiin jo ajat sitten mutta Hifk ei ole saanut järjestettyä kuin yksiön jonne ei mitenkään hyvin voi mahtua koko perhe . Siellä he ameerikoissa odottavat että olisi isompi asunto järjestetty niinkuin olisi pitänyt ja sovittu .
Lasten koulunkäynnit sun muut tietenkin kärsivät .
Ei varmastikaan voi olla vaikuttamatta Draperin peliesityksiin .
Vai onko tämä vain osa jotakin suurempaa suunnitelmaa , jossa Draper on sivuosanesittäjä ja kun asiat menevät loksahtaen kohdalleen niin Suuri Visionääri on taas tullut ja pelastanut eteläisen hiilisataman ylpeyden loistavalla viimehetken hankinnallaan ...?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
sam gebir: Nimenomaan tuota tarkoitin kun sanoin, että HIFK ei aio kaatua veskareihin tällä kaudella. Sveitsistä on haettu jo kesällä Draper-Sulander vaihtokauppaa ja muitakin kuvioita on ilmassa. VT:n lisäksihän on olemassa AA ja PN. Kivaa nimikirjainleikkiä, odotetaan rauhassa.

(typot)
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Tunnustuksia

Viestin lähetti Johannes


Kuten Jhag sanoi "ifk ei voi sösssiä tätä kautta maalivahteihin". Nyt on tekojen aika.

Nyt kun Ape on hokenut pelaajille:

''Jäähyboksista ei otteluita voiteta''

, tulisi jonkun kertoa Apelle:

''Ilman maalivahteja ei otteluita voiteta!''

Menolippua Draperille kätöseen ja uutta matoa koukkuun. Muuten joulutauolla meillä on torjuntapromillet -prosenttien sijaan.
 

Ilmala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti gammonthis
Taitaa tuo Hifk:kin olla kämminyt jonninverran tuossa Draperin jutussa elikkä Draperin perheen piti käsittääkseni tulla stadiin jo ajat sitten mutta Hifk ei ole saanut järjestettyä kuin yksiön jonne ei mitenkään hyvin voi mahtua koko perhe . Siellä he ameerikoissa odottavat että olisi isompi asunto järjestetty niinkuin olisi pitänyt ja sovittu .
Lasten koulunkäynnit sun muut tietenkin kärsivät .
Ei varmastikaan voi olla vaikuttamatta Draperin peliesityksiin .
Vai onko tämä vain osa jotakin suurempaa suunnitelmaa , jossa Draper on sivuosanesittäjä ja kun asiat menevät loksahtaen kohdalleen niin Suuri Visionääri on taas tullut ja pelastanut eteläisen hiilisataman ylpeyden loistavalla viimehetken hankinnallaan ...?

Voit kiittää Tomia ja hänen vaimoaan, että isompaa kämppää ei ole! Minkäs sille voi jos on niin nirso!!!! Ylimielinen miljoonamies vaihtoon vaan, sanon minä naapurileiristä!
 

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
MOKKE HOLLANNISTA

Viestin lähetti punaiset_lasit
Johannes:


Eli syksyllä varmaankin ilmaantuu riveihimme VT, vai mitä ;-)? Tällaisen huhun annoin itselleni eilen kertoa matsin jälkeen, jolloin kylläkin olin jo varsin liikuttuneessa tilassa...

Van Tundell tulppaanimaasta sipulit takataskussa?
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Samaa päivittelin Hesaria lukiessa, kun muutkin täällä. Jos on entistä seuraansa vastaan niin jäissä, että pitää kolme ensimmäistä kiekkoa päästää sisään ilman, että räpylä värähtääkään, niin kuinkas sitten kun ne tosipelit alkaa. Suhonen kertoo Hesarille, että Treipperi oli niin jännittynyt, kun oli SM-liigan finaalit ja vielä entinen seura vastassa ja vielä täydessä Helsingin jäähallissa.

Kyllähän Thomaksellakin oli vaikea alku IFK:ssa, kun eka kiekko meni sisään Bluesia vastaan, mutta sen jälkeenpä ei mennyt yhtään siinä pelissä ja mies teki muutaman seuraavan pelin aikana kovan vaikutuksen. Ei taida Draper pystyä samaan ja on se kauheeta kattoo peliä, kun pitää pelätä jokaisen laukauksen painumista reppuun.

No onneksi IFK:lla on siinä mielessä hyvä tilanne, että ei tarvitse vaihtaa, kun yksi pelaaja, kun vastaavasti viime vuonna oli tähän aikaan koko ykkönen kateissa. Draperin ottaa joku varmasti ja jos ei saada kotimaista maalivahtia, niin pätevämpiä kavereita löytyy tuolta Amerikan mantereelta varmasti. Jhagin mainitsemista nimikirjaimista saa varsin mielenkiintoisia nimiyhdistelmiä, kun käyttää edes hivenen mielikuvitusta...
 

sam_gebir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lätkä in general
Viestin lähetti JHag
sam gebir: Nimenomaan tuota tarkoitin kun sanoin, että HIFK ei aio kaatua veskareihin tällä kaudella. Sveitsistä on haettu jo kesällä Draper-Sulander vaihtokauppaa ja muitakin kuvioita on ilmassa. VT:n lisäksihän on olemassa AA ja PN. Kivaa nimikirjainleikkiä, odotetaan rauhassa.

(typot)

Minä taas olen kuullut että IFK olisi jo katsonut valmiiksi uuden jenkkivahdin Draperin tilalle. Mistään kotimaisista ei ole edes kunnolla keskusteltu, ainakaan Suhosen kanssa joka vakaasti on jenkkimolarin kannalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös