Viestin lähetti Apassi
Niin varmaan. Saahan Suhonen ehdotella ties ketä, mutta tosiasiahan on se, että Matikaisen kyvyillä ne isot kalat on tasoa Cipruss, Moger
Mä en ymmärrä miksi näitä pelaajia hommaillaan jostain DEL- tason sarjoista tai sitten hommataan toisten liigaseurojen jämäpelaajia
mutta kuten Moberg eilen sanoi mitään radikaalia muutosta ensi kauden joukkueeseen ei ole tulossa
Viestin lähetti Rebel
Tilanne on nyt se, että on pakko saada pidettyä Vihko ja Hirschovits varsinkin kotona. Tuollaisten miesten menetäminen olisi jo liikaa. Jos miehet eivät meillä pelaa, pitää jättää kausikortin hankkiminen muiden kontolle.
Samoin Grünn, Häppölä, Pikkarainen kuuluvat tähän sarjaan. Vaikka Capon ja Pikun pelit eivät ihan ykköskentän tasoa olleetkaan, niin pitää ottaa huomioon kundien nuori ikä ja se, että pienellä massa kuurilla homma alkaa olla todella hallussa. Grünn on armoitettu maalintekijä, kun saa lisää massaa ja Pikkarainen on selkeä kovaa taklaava, tapellakin uskaltava ja myös pelata osaava pelaaja. Nyt Pentti hereillä, perkele!
Viestin lähetti Rebel
Zetan kanssa voin ruveta spekuloimaan. Jos mies lähtee Ilmalaan, palautan kausikorttini ja lopetan lätkän seuraamisen. Siinä vaiheessa mennään yli minun sietokykyni. Jos raha ottaa tuollaisen vallan tästä hommasta, niin antaa olla.
Viestin lähetti bambamcam
Toisessa ketjussa missä käsitellään urheilulehden huhuja
kerrotaan Pardavyn olevan liian kallis Penalle. Itse en
edes pidä tätä Pardavya minään ihmeellisenä ja
jo tämä tuottaa ongelmia Penalle. Pena ei hommaa mitään
ykkösluokan pelureita vaan tyytyy jämiin.
Homma rupeaa jo nyt toistamaan itseään. Muille maille
painuvat palkkatietoiset pelurit. Näissä hommissa
nyt on vaan niin, ettei halvalla saa niitä ykkösketjun
pelureita joihin olisimme tyytyväisiä. Joukkueellinen
kolmosketjun pelureita tuntuu olevan Penan tavoitteena.
Viestin lähetti Nuorempi Nelson
miksi salminen jatkaa...
Viestin lähetti fiftyeight
Yllätyksetön lista tämä nyt lanseerattu. Pitäisköhän varmuuden vuoksi laittaa talteen, ei tällaista listaa missä näkyy sopimuksen pituus kuitenkaan ensi kaudella kotisivuilta löydy.
Karkeasti sanottuna, kyllä.Viestin lähetti Mack
Pelasiko Cipruss todellakin huomattavasti paremman kauden kuin Benda?
MACK