Hifk 2002-2003

  • 1 300 875
  • 10 974
Tila
Viestiketju on suljettu.

tumba17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jo vuodesta 1971
58

Huh, ollanpas sitä herkkähipiäistä.

Valitettavasti minulla on vain pitkäaikainen kiinnostus jääkiekkoa ja etenkin pääkaupunkiseudun joukkueita kohtaan. Oletin, että HIFKn palstalle voi kirjoittaa myös ei ko. joukkuetta kannattava, mutta näemmä olin väärässä. Myönnän, että kaikki kirjoittamani ei ole koskenut HIFKta, mutta olen huomannut vastaavanlaisia lipsahduksia muidenkin osalta. Pyydän syvästi anteeksi, lupaan pysyä poissa tästä lähtien ja leikkiä vain omalla laatikollani.

Aika epäkohteliasta kielenkäyttöä joka tapauksessa, toivottavasti äitisi ei saa kuulla moista.

P.S. Olet kyllä tervetullut osallistumaan keskusteluun Jokeri-aiheisten ketjujen alle ja siellä sallitaan jopa pieni aiheesta poikkeaminen ilman kiroilua.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Re: 58

Viestin lähetti tumba17
Huh, ollanpas sitä herkkähipiäistä.

Valitettavasti minulla on vain pitkäaikainen kiinnostus jääkiekkoa ja etenkin pääkaupunkiseudun joukkueita kohtaan. Oletin, että HIFKn palstalle voi kirjoittaa myös ei ko. joukkuetta kannattava, mutta näemmä olin väärässä. Myönnän, että kaikki kirjoittamani ei ole koskenut HIFKta, mutta olen huomannut vastaavanlaisia lipsahduksia muidenkin osalta. Pyydän syvästi anteeksi, lupaan pysyä poissa tästä lähtien ja leikkiä vain omalla laatikollani.

Aika epäkohteliasta kielenkäyttöä joka tapauksessa, toivottavasti äitisi ei saa kuulla moista.

P.S. Olet kyllä tervetullut osallistumaan keskusteluun Jokeri-aiheisten ketjujen alle ja siellä sallitaan jopa pieni aiheesta poikkeaminen ilman kiroilua.

58:lla taisi olla tarkoitus muotoilla sanottavansa hieman fiksummin. Tässä ketjussa on ollut välillä ihan pelkästään jokereita käsitteleviä kirjoituksia. Niitä ei kaivata ja nyt teillä on oma ketju niille tarinoille. Jos huhut tai tiedot käsittelevät ifk:ta, kuuluvat ne toki tähän ketjuun, vaikka tiedot tulisivat narrileiristä. Minua tämä keskustelu ei ainakaan häiritse ja kun on osallistunut tähän tänäänkin, niin ollaan kai sitten siinä "perseennuolijoiden" kerhossa. Ei se mitään. Eilen olin "kiekko-Lenita" toisessa ketjussa.

t. persettä nuoleva kiekko-Lenita
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Tumba17, olen jo pitempään katsonut provoiluasi ja ihmetellyt kiinnostustasi aidan tälle puolen.

Ei, en ole herkkähipiäinen, olen vain periaatteen mies. Turha puhua paskaa ja isotella vaikka kuinka olisi lähellä päättäjiä.

Jos "perseennuolija" on pahaa kielenkäyttöä, niin varmaan kaikkivaltiaat moderaattorit siihen puuttuvat. Aivan kuten niiden tulisi puuttua siihen, että takerrut IFKoo- juttuihin jatkuvasti.

Ja lopuksi, minkäänlainen Jokerikeskustelu ei minua kiinnosta.
 

tumba17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jo vuodesta 1971
Kerta kiellon päälle.

58: En ole mielestäni provosoinut, puhunut palturia tai isotellutkaan, tai sitten olet minut ymmärtänyt väärin. Myönnän pienen liioittelun tietyissä asioissa, jos tämä saa mielesi paremmaksi.

Kiroilu noin ylipäätään on mielestäni tarpeetonta, en usko moderaattoreiden siihen puuttuvan, tämä on vain henk. koht. mielipide.

Harmi, jos sinua ei Jokereihin liittyvät asiat kiinnosta, kiekosta kun näytät kuitenkin jotain tietävän. Sitten myöskään yleissivistys ei ole pahasta. Kuten sanoin itse olen kiinnostunut jääkiekosta ja pääkaupunkiseudun kiekosta etenkin, joukkueen rajoista välittämättä. Kannatan vain niistä toista, koska olisi aika outo kannattaa molempia, mutta molempia seuraan mielenkiinnolla.

Tämä on nyt sitten vihoviimeinen viesti HIFK-ketjuihin.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti fiftyeight
Ja lopuksi, minkäänlainen Jokerikeskustelu ei minua kiinnosta.

No koita selvitä sitten sen verran, että muistat seuraavan kerran uholtasi kirjoittaneesi tuonne Jokerit -ketjuun oikein "hienon" ja paljon "tietoa" sisältäneen kommenttisi vain hetki sitten.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
"vastineena" ja provosoituneena.

Se oli toinen kirjoitukseni sinne, enkä toista eypoa siihen taloon vie.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
No, kai jokainen ymmärsi meikäläisen typerän provon. Ei ole ollut tapana Jokeri- ketjuihin kirjoitella. Anteeksi että olen olemassa.

Kuitenkin olisi mukavaa, jos kukin fani keskittyisi omaan joukkueeseensa eikä muitten mollaamiseen? Olenko taas väärässä?

Ainakin itse haluaisin kuulla vain ja ainostaan HIFK- pelaajiin liittyviä juttuja tässä ketjussa. Toisiin joukkueisiin liittyviä juttuja on kiva katsella niissä ketjuissa.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
What the fuck

...is going on in here? Ei tarvi olla kuin pari-kolme tuntia veks, niin johan tulee lokaa niskaan.

Kenen persettä olen nuollut? Toivottavasti kyseessä on naispuolinen henkilö. 58 - tapasi iskeä 2-3 rivin kommenteilla on joskus todella outoa. Vaikuttaa katkeroituneelta. Mutta miksi?

Jääkiekkokeskustelu on mielenkiintoista ja ei siinä pitäisi mitään rajoja pitää. Itsekin olen pitkän linjan pk-seudun kiekkoseuraaja ja HIFK-faniudestani huolimatta olen kiinnostunut myös Jokerien ja Bluesin kuvioista. Allekirjoitukseni kertoo olennaisen: "jos ei HIFK, niin ei väliä kuka" Tämä sisältää myös Narrit ja Bluesin. Sitäpaitsi pk-seudun joukkueiden pelaajapolitiikka vaikuttaa aina yli rajojen, joukkueesta toiseen, halusimme tai emme. Minä kuulun niihin faneihin, joiden suurin rakkaus on peli itse, sitten suosikkijoukkue. Minkään seuran antifaniksi en ala - mielestäni se on teinien touhua. Moni HIFK-fani on oikeasti Jokerit antifani ja sama päinvastoin. Suotakoon se heille, mutta mitään sanottavaa kiekkokeskusteluihin ei näillä amisviiksillä ole. "Tomek on paska", "Vihko on sika" ynnä muut vastaavat debattiaihiot riittävät heille.

Pieni friikkaaminen tekee joskus hyvää, samoin käämien palaminen. Mutta täällä on niin helppo polttaa kääminsä, kun tietää ettei tarvitse vastata mistään kenellekään. Ja perusteluija kaipaan aina, jos jotain mollataan. Mistä lähtien täällä on pitänyt kysyä joltain, että miten täällä saa kirjoittaa? Ja mistä? Ja kuka on määritellyt, että esim. 58 kuuluu näihin tahoihin?

Kiekkotietäminen ja ns. sisäpiiritiedot eivät ole kenenkään yksinoikeus. Jotkut meistä duuninsa tai muun kuvion vuoksi ovat enemmän sisällä kiekkokabineteissa. Mikä ei mitenkään lisää sisällä olijoiden a) älykkyyttä b) pankkitilin saldoa ja c) lajituntemusta. Ja sama päinvastoin. Myöskään rivifanina oleminen ei lisää henkilön a) tyhmyyttä b) naurettavuutta...mutta ei myöskään d) älykkyyttä e) kykyä jakaa tuomioita oikeasta tavasta kommunikoida asioista.

Olen sanonut noin sata kertaa, että voin hyvin elää JA:n kanssa, jos täältä virallisesti kielletään huhujen levittäminen. Jääkiekko itsessään on niin kiinnostavaa, että juttua riittää. Mutta huhujen kieltäminen on samanlaista jeesustelua kuin tupakanpolton ja keskikaljan kieltäminen teineiltä.

Että semmosta tällä kertaa. Tomek on paska. Pysykää siellä omissa ketjuissanne, kaikille laput silmille, jooko?
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Kahden- kolmen rivin jutut johtuu siitä, että osaan mielestäni tuoda esiin ajatukseni lyhyesti. En selittele, vaan sanon suoraan silloin kun sanottavaa on. En ole katkeroitunut syystä enkä toisesta. Turhaa paskan jauhamista en kuitenkaan ymmärrä. Joko on sanottavaa tai ei ole.

Jos luetun ymmärryksen kokeissa olen joskus päässyt eteenpäin, olen ollut havaitsevinani että moderaattorien tahoilta on pyydetty, ettei toisten joukkeitten taholta ao. joukkueen ketjun asioihin puututa.

Itse en ole puuttunut muihin ketjuihin, vaikka joskus olisi ollutkin mieli. Mitä nyt pari kertaa vi@@@mielessä.

Moderaattorit päättää loppukädessä mitä saa kirjoittaa.

Ja minä vastaan itse aina kaikesta mitä kirjoitan. Olin selvin päin tai kännissä.
 

Q

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC (kutsuttu kunniajäsen)
Puolustuspää

Porkka Saksanmaalta on palaamassa Suomeen, jos asia vahvistuu on Porkan seura HIFK. Sen sijaan puolustuspään yllätysnimi saattaa olla paluumuuttaja ison veden takaa. Tämä kovaotteinen puolustaja on yhdistetty jo useita vuosia erääseen toiseen joukkueeseen pääkaupunkiseudulla, mutta HIFK on tehnyt tiettävästi tarjouksen, jonka tämä Helsingin seudulle palaava voisi hyväksyä.
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Voisitteko 58, JHag, Tumba jne. hoitaa "konfliktinne yv:n kautta? Pistää ärsyttämään kun viestiketju-juna suistuu täysin raiteiltaan.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Janos
Voisitteko 58, JHag, Tumba jne. hoitaa "konfliktinne yv:n kautta? Pistää ärsyttämään kun viestiketju-juna suistuu täysin raiteiltaan.

-Hyvä kommentti. Tämä ketju käsitelköön HIFK 2002-03:sta. Vaikeahan siitä on puhua, jos ei saa mainita mitä ilmassa on. Itse asiassa ketjun voisi aloittaa vasta syyskuussa -02.

Mutta kokeillaan:

HIFK hankkii ensi kaudeksi: maalivahdin (sensaatio!), puolustuksen (valtavaa!) ja hyökkääjiä (uskomatonta!). Kentälliset näyttävät tältä viimeisien tietojen mukaan tältä:

mv

vasen pakki - oikea pakki

vlh - kh - olh

---

vasen pakki - oikea pakki

vlh - kh - olh

---

vasen pakki - oikea pakki

vlh - kh - olh

---

vasen pakki - oikea pakki

vlh - kh - olh

lisäksi tiimissä on muutama hyökkääjä, puolustaja ja 2. mv.

Todella jännittävältä vaikuttaa. Miten ihmeessä ne ovat saaneet kakkoseen vlh:n? Luulisi, että Jokereita nyt vituttaa.

Ja kolmoskentän oikea pakki - todellinen kaappaus!

Ja ei voi olla totta! Ykköskentän kh! Vihdoinkin meillä, huhut toteutuivat!

Se on kyllä yllätys, että Valmentaja ei olekaan se, mitä luultiin. Tilalle tuli Valmentaja ja Kakkosvalmentaja sekä Mv-valmentaja. Mitä helvettiä tollaisella joukkueella oikein saa aikaan? Luulen, että playoffeihin on vaikea päästä, sillä Jokerit tulee hankkimaan kaksi vasenta laitahyökkääjää ja meiltä oikean puolustajan. Blues pisti taas fyrkkaa peliin ja hankkin NHL:stä Paluumuuttajan. Ihme epeleitä!

Lyhyt kirjoitushan on aina parempi kuin pitkä. Sillä ei useinkaan ole tekemistä kirjoittajan kirjoitustaitojen kanssa.

PS.
Q - totta!
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Jahas Toni Porkka. Kakkospariin ilmeisesti kaavaillaan. Nyt meikäläisen palapeli puolustajien osalta:

1. Zidlicky-Kantor
2. Lehtonen-Porkka
3. Levokari-Eskelinen

Q:n ja jhagin mysteerimies on varmaan ---- -------- . Kokoa on kuin Levokarilla. Tappelee kuin Vopat tarvittaessa ja on melkein mennyt narreihin monta kertaa. Pelaa joukkueessa, jonka nimi on kuin salaatti väärinpäin.
:D

Ei kai se nyt ole mikään perusnarri sittenkin. Kiitos, sitä ei kaivata, ellei oli tosi hätä = Z ja Kantor lähtee molemmat.
 
Viimeksi muokattu:

Q

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC (kutsuttu kunniajäsen)
Puolustusparit

Zidlicky-Kantor
Porkka-Helenius
Levokari-Lamberg
Honkanen-Kurvinen
Paappanen-Eskelinen

Lisäksi Mäkelää HPK:sta yritetään saada takaisin.
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Viestin lähetti Johannes
1. Zidlicky-Kantor
2. Lehtonen-Porkka
3. Levokari-Eskelinen

Q:n ja jhagin mysteerimies on varmaan ---- -------- . Kokoa on kuin Levokarilla. Tappelee kuin Vopat tarvittaessa ja on melkein mennyt narreihin monta kertaa. Pelaa joukkueessa, jonka nimi on kuin salaatti väärinpäin.
:D

Liittäisin tuohon:

4. Paappanen-Rajala

Ovatko tuon mystery manin nimikirjaimet muuten S.H?
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Re: Puolustusparit

Viestin lähetti Q
Zidlicky-Kantor
Porkka-Helenius
Levokari-Lamberg
Honkanen-Kurvinen
Paappanen-Eskelinen

Lisäksi Mäkelää HPK:sta yritetään saada takaisin.

Jos näillä mennään, niin ok minun puolestani.

Heiskanen olisi siinä mielessä hyvä lisuke, että pitäähän olla aina joku jota voi haukkua eli ns. jengin "poro" , "ilkkamikkola" tai "niklashedberg".
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Oletteko kuulleet nimikirjaimista AJN? Pelottava skenaario.

Huomaattehan kaikki Pentin suuren vision? Isoja jätkiä. Nyt olisi aika edes vähän rehabilitoida Penttiä. Se "vittu sä koulutat niitä" oli ensimmäinen sulka hattuun ja SH olisi toinen. AJN....no way.

Santeri Heiskanen menee Ässiin, se on kaikkien muille kelpaamattomien pelaajien kaatopaikka - ja hyvä niin. Ilman Ässiä (ja HIFKiä) liiga olisi aika tylsää
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
A-J. Niemi on pelannut tällä kaudella Anaheimissa yhden ottelun saldona 0+0=0 ja Cincinnatissa (AHL) 17 peliä tehoilla 5+5=10, 19 min ja 3 yv-maalia. 18 peliä koko kauden aikana on aika vähän. Onkohan ollut loukkaantumisia.

1995-96 Jokerit Helsinki FNL 6 0 2 2 6
1996-97 Jokerit Helsinki FNL 44 2 9 11 38
1997-98 Jokerit Helsinki FNL 46 2 6 8 71
1998-99 Jokerit Helsinki FNL 53 3 7 10 107
1999-00 Jokerit Helsinki FNL 53 8 8 16 79
2000-01 Cincinnati Mighty Ducks AHL 36 3 8 11 26
2000-01 Anaheim Mighty Ducks NHL 28 1 1 2 22
2001-02 Anaheim Mighty Ducks* NHL 1 0 0 0 0
2001-02 Cincinnati Mighty Ducks AHL 17 5 5 10 19

AJ pelasi maajoukkuessa usein Lydmanin parina. -98 ja -99 mm-kisoissa ihan menestyksekkäästi. Kai Niemi ifk:ssa yhtenä pakkina menisi, kunhan ei nyt luulla että korvaa Zidlickyn, jos Marek lähtee.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei helvetissä Juntti-Anttia. On varmasti ylihinnoiteltu ja parhaimmillaankin vain keskinkertainen. Ei ainakaan Zetaa korvaamaan. Saataisiin taas uusi Junkka.
Luulin, että naapuriketjussa mainittu paluumuuttaja tarkoittaa Juntti-Anttia ja hyvä jos niin olisi.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Mukavaa, että täällä on IFK-ihmisiä. Meillä kun ei ole omia fanisivuja, niin joudumme kaiken kansan nähden keskustelemaan näistä asioista täällä.

Tuo joukkeesi, JHag, olikin aivan mainio. Pitkiä kirjoituksia ei tänne viitsi raapustella. Tehköön ja lukekoon niitä ne paremmat SO:lla. Näyttää muutenkin olleen aika suksee.

Toki Porkka sopii IFK- kuvioon. Ainakin paremmin kuin Porot ja Ahmat. AJN kuuluu olevan kyrsiintynyt paikalliseen menoon ja voi hyvinkin hypätä maitojunaan. Tuskin kuitenkaan meille, eiköhän hänen osaltaan voida siirtyä toiseen ketjuun. Ja se jättiyllätys on aivan liipasimella. Julkistamista me kaikki odotellaan kieli pitkällä, mutta kaikki aikanaan.

Toivomasi Bednar- kuvio taitaa olla juuri nyt heikoilla kantimilla. Ei siinä mitään, B sopii mulle, kunhan siitä ei tule JC 2:sta.

Jere kotiin, kiitos.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Sami Helenius -rintamalla on aika hiljaista. Sami vastailee ensi viikolla Dallasin fanien kysymyksiin netissä ja miestä hehkutetaan tulevana puolustuksen tukipilarina. Täytyy laittaa sinne kysymys, että oletko tulossa Eurooppaan. Chateissa Samia ei olla siirtämässä ensi kaudeksi mihinkään, mutta niinhän oli Kiprusoffinkin suhteen hiljaista vielä päivää ennen siirtoa. Tai yksi tyyppi oli tietävinään, että Sami menee ehkäpä Anaheimin tai San Josen suuntaan.

Mistä tuli mieleen, että Pronger uhoaa kostoa Selänteelle, Nolan uhoaa turpaan Prongerille jos näin tapahtuu. Kuumaa keskustelua!

AJ:n lisäksi tulossa on kuulemma myös Hentunen. Turku kiinnostunut, Jokereista en usko. Ei kuulu Summasen suosikkeihin. Vaikuttaa juuri sellaiselta tyypiltä, johon Pentti saattaa tarttua, jos vapaana on. Onneton kitisijä minun mielestäni.
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Näiden herrojen tilanteesta

Miten on:

- Jere Karalahti
- Jaroslav Bednar
- Tony Virta
- Hannes Hyvönen
- Marko Tuomainen

Tuomaista en ottaisi jos hintalappu on liian suuri, itse toivoisin että Bednar tulisi ja maagisuus olisi ennallaan, mutta joku sanoi ettei hyvältä näytäs, kuinkas?

Tony Virta yllärinä HIFK:n olisi toivottua, ei taida kuitenkaan käydä toteen, taitaa silti olla palaamassa, kun on aliarvostettu tuolla lätäkön takana.

Hyvönen ja Jerehän ovat olleet jo huulilla muutamaan otteeseen, mikäs on tilanne?

[EDIT:]

vai että noin Samin kanssa, mutta eikös pelaajia aina hehkuteta ennen 'fanien' kysymyksiä ?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös