Hifk 2002-2003

  • 1 303 844
  • 10 974
Tila
Viestiketju on suljettu.

coolman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oliko Hannes liian jäähyaltis Apelle vai pitääkö alkaa "töniä" penaa???? Tän jälkeen en ihmettelis vaikka siniset julkistais Jeren sopimuksen......:mad:
 

MdMa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Kanada
Bye Bye Hannes....kiitokset vuosista ja hyvää jatkoa tulevaisuuteen.....

mielelläni olisin herran ifk:ssa nähnyt mutta tiedä sitten miksi hämeenlinnaan meni..prkl eikö muka herroille kelvannut...

ikuisena pessimistinä toteaisin että toi ifk:n tilanne ei todellakaan ole mikään erityisen hyvä
nhl-peikko kummittelee jo 3 pelaajan kohdalla ainakin ( Z , pärä , VOPAT ? ) kaikki omalla osa-alueellaan joukkueen parhaimmistoa + ellei koko liigan paras ( Z )

mitä tilalle jos lähtevät
Saint karalahtiko ei kelpaa
kotimaisia huippuhyökkääjiä ei enään tarjolla
ulkomaalaispaikat käytetty ainakin toistaiseksi
ym ym ym
ei hemmetti silmät pullistuu verisuoni puhkeaa ja pumppu lyö jo tyhjää kesäkin vasta aluillaan
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Voihan räkä

Kakkonen tuolla jo kirjoitteli mietteitään Kärppien pelityylistä ja tottahan se on, että isossa kaukalossa vähemmälläkin taklailulla voi pärjätä, mutta kyllä Kärpät kärsii lievästä pehmeydestä.

Olen ERITTÄIN pettynyt, kun emme näe Hyvöstä Kärpissä ensi kaudella. Vesi herahtaa/i kielelle, kun mietti mahdollista yhdistelmää Palsola-Pirjetä-Hyvönen.

HPK:lla oli viime kaudella paljolti saman tyylinen joukkue mitä Kärpillä ensi kaudella. Nyt HPK vahvistaa joukkuetta fyysisemmillä pelaajilla. HPK menee jälleen ensi kaudella pitkälle, mutta myös Kärpät.

Taitaa olla vähän väärä ketju näille vuodatuksille :)
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viestin lähetti MdMa
[B
ikuisena pessimistinä toteaisin että toi ifk:n tilanne ei todellakaan ole mikään erityisen hyvä
[/B]

Joo, aivan samaa mieltä. Aletaan jäämään pahasti jalkoihin muille 8 joukkoon pyrkiville joukkueille.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
H H

1. reaktio tästäkin osoitteesta on aika yllättynyt. Oli annettu ymmärtää, että Hannes pelaa meillä ensi kaudella.

Hpk:lle toki onnittelut hyvästä hankinnasta.

Jhag lähetti juuri tekstiviestin, että "agentti vedätti HIFK kyllästyi. HIFKillä oli vain suullinen esisopimus Hanneksen kanssa." Tämän verran sain luvan kertoa, klo 13.

edit. Sain vähän lisätietoa. Hävittiin kai normaali tarjouskilpailu sittenkin. Ei agentinkaan vika. Tämä klo 14.
 
Viimeksi muokattu:

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
HYVÄ HANNES HYVÄ HPK

Hannes teki oman päätöksensä ja suuntana on HPK.
Sinne meni yksi pelaaja, joka osaa ottaa yleisönsä.
Taitaa olla HPK:lla tulossa mahtava kausi. Ainakin katsottavaa
riittää kotiyleisöllä.

IFK voi ruveta tarkistelemaan tavoitteitaan. Pääsy pleijareihin
ja yksi voitto narreista taitaa olla sopiva tavoite IFK:lle.
Toivottavasti Hanneskin tekaisee kypärätempun HPK:n
vieraillessa "peto"luolassa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: H H

Viestin lähetti Johannes
1. reaktio tästäkin osoitteesta on aika yllättynyt. Oli annettu ymmärtää, että Hannes pelaa meillä ensi kaudella.

Hpk:lle toki onnittelut hyvästä hankinnasta.

Jhag lähetti juuri tekstiviestin, että "agentti vedätti HIFK kyllästyi. HIFKillä oli vain suullinen esisopimus Hanneksen kanssa." Tämän verran sain luvan kertoa.


Jos toi agentin vedätys pitää paikkansa niin on mielestäni parempi että Hannes ei tosiaankaan tullut Hifkiin. Kyllä pelaajalla pitää olla halu kantaa punaista paitaa ihan tosissaan.
En ihmettelisi yhtään jos syksyllä Mr.Hyvönen on Sharksien harjoitusleirillä
Penalla on vielä hihassa joitakin käyttämättömiä kortteja.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
10mk sanoo että Hyvönen pelaa NHL:ssä ensi kaudella.
 

Hevonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
no nyt on kaksi henkilökohtaista suosikkia "karannut" käsistä,Veke-->Blues ja Hannes--->HPK ja tulleet pelaajat Pärssinen&Simicek ei ainakaan minussa herätä mitään tuntemuksia.Hyviä ellei jopa loistavia pelaajia mutta eivät herätä niin suurta huomiota kuin esim.hannes,mäkkäri,nielikäinen,caloun,bednar,cipruss:D ...

IFK tartteis musta vielä Vopatin lisäks persoonia! ja tietty pakkeja ja uuden ykkösveskan:(

Jere olisi persoona&pakki&loistava pelaaja,ei sössitä sitä jos jeren paluu on edes mahdollinen.

Pelaajahuhuja ei tällä hetkellä tunnu olevan montaa,ainakaan täällä. Jere,Järventie,Kakko, ja näitä ei ihan vähään aikaan julkaista Jhagin kertomien syiden vuoksi.

Olisiko kellään siis heittää mitään uusia nimiä?vai eikö niitä yksinkertaisesti ole? "Penalla on kortteja vielä hihassa",voitteko kertoo tarkemmin?
 

undertaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk,,Djurgården,Detroit Red Wings,Hjk,Chelsea
Alkaa ahdistaa..

kun mistään ei tunnu mitään tulevan.Kyllä tilanne alkaa vaikuttaa aika huolestuttavalta kun pelimiehet suuntaavat askeleensa ihan toisiin osoitteisiin kun Hifkiin.Turha tässä on play-offs paremmuudesta kiistellä Kärppä-fanien kanssa kun nääillä näkymin sinne pääsy alkaa vaikuttamaan utopialta.On sellainen "bad vibe" päällää että Pärssinen lähtee Amerikkoihin, Simicekin polvi ei kestä,Z lähtee New Yorkiin,Juuso Ruotsiin ja sitten vielä bonuksena Vopat saa päähänsä häipyä jonnekin.Siinä sitten ollaan keltaisessa nesteessä niin syvällä että taitaa pelaaja-supermarket olla Helsingissä Lappeenrannan sijasta ensi talvena.Toivottavasti olen vääräässä, mutta pahalta tuntuu....
 

suursyömäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins + sympatiat Ässille ja HPK:lle
HIFK:n vs muiden hankinnat

Perskule! Alkaa vaikuttaa siltä, että tuo HIFK:n ensimmäisten joukossa tekemä julkistus vahvistuksista olikin pelkkää silmänlumetta (Pärää nyt lukuunottamatta). Olihan siinä listalla Simicek, Salmelainen & P.Saarinen, mutta heidän mukanaan tuli myös monta kysymerkkiä. Esim. se, että kaikki ovat enemmän tai vähemmän loukkaantumisherkkiä. Ja tietenkin Tom Draper, jota suurin osa faneista ei olisi mukaan halunnut alunperinkään.

Mitäköhän tuo agentin "vedätys" HH:n kohhdalla oikein tarkoittaa? Sitäkö, että hän on kysellyt MUILTAKIN joukkueilta mahdollista kiinnostusta; ja näin ollen sanonut HH:lle "että älä nyt vielä sitä paperia allekirjoita". No, tuohan on vain normaalia kaupankäyntiä! Ettei taas olisi kyseessä tuo viimevuotinen me-emme-lähde-hintakilpailuun periaatepäätös. Ei mahdu kaaliin se, että miten ihmeessä se HPK sitten sai miehen nimen paperiin? Mitä ihmeen vedätystä muka on tapahtunut, jos kyse ei ole vain tosiaan siitä, että tsekataan muidenkin joukkueiden tarjoukset...

Kun muutama A-luokan jengi tässä julkistaa pahveja, niin HIFK:n toimisto on sitten lienee pantu kiinni. Jotenkin alkaa hieman arveluttamaan tämä touhu, kun nyt vain miettii mm. tätä J.Karalahden tapaustakin, mistä muutama "enemmän tietävä" on vihjaillut. Tai siis siitä, että este miehen HIFK-pestille olisikin päättäjissä, ei pelaajassa itsessään. Surkeaa touhua.
 

fullkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hullu Hannes Hämppälinnaan

Joo joo tää on taas tätä kauraa... sössiminen jatkuu.

Brändin Jatkoaika-propaganda alkaa menettää uskottavuuttaan. Missä ne ässät ovat joita piti hihat olla pullollaan? MM-kisojen jälkeen ei ole taas ilmoitettu yhtään mitään, kaikki taitaa olla aivan auki.... kunnes ilmoitetaan Pärän NHL-diili ja Kimmo Mäki-Kokkilan paluu punapaitaan...
 

wabbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KiVa
Alkaa ahdistaa II

Kyllä nimenomaan alkaa ahdistamaan. Alkuun kaikki näytti hyvältä. Saatiin Pärssinen ja Simi. Sitten ruvettiin hieman höntyilemään ja ostettiin Tomppa. Juuson piti jäädä, joten no problem. Nyt tilanne on aivan toinen. Vanhat hyvät IFKn miehet ovat kaikki suuntaamassa muihin joukkueisiin Soossi, Hannes, Jere. Ja meidän hankinnoista osa onkin sitten lähdössä paremmille apajille.

Toivottavasti tätä kautta ei vietetä taas säästöbudjetilla ja ruveta säätämään aivan omia ratkaisuja. Junnut on pidettävä ja lisää hyviä pelaajia hankittava, jotta heidänkin kehitys olisi parempaa. Tietenkin olisi suotavaa myös pitää vanhat IFK konkarit joukkueessa.
 

muropakkaus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No eipä enää ihmetytä, minkä takia Köllin kanssa koitetaan vääntää sopimusta!! Ei ole ketään muutakaan saatavilla, kun ulkomaalais paikatkin on jo täynnä!!!
Taitaa olla Penalla & muilla viime kauden malliin palikat sittenkin pahasti sekasin :(
 

catkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Pessimismi, part X

Tähän mennessä nähtyä:

-1 vanha maalivahti ulos, toinen yhtä vanha tilalle.
-1 polvivaivainen (#75) ulos, toinen tilalle (Simppa).
-1 oma junnu paluupostissa.
-1 kpl Pärssistä, joka todennäköisesti
pelaa meillä yhtä monta peliä kuin Kobezda.
-1 penkkiin juurtunut pakki naapurista.
 

Fist of God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charleston Chiefs
Nyt enää odottelemme toimiston suunnalta kuolematonta kevään ja kesän huudahdusta: "NÄILLÄ MENNÄÄN!"

No rahaa on ainakin palanut, katotaan mihin se riittää....

Brändi kuntoon ja uskolliset kausarikatsojat helvettiin parhailta paikoilta! Vittu mä koulutan sitä bättre folkkia!! Rahat tai henki!
 

toimittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eihän tämä miksikään muutu niin kauan kun nykyinen toimitusjohtajamme Pentti Matikainen hoitaa 'urheilutoimenjohtajan' hommia.

Käsittämätöntä miten muutama vuosi sitten taistelimme tasapäin Helsingin ykkösjoukkueen tittelistä ja nyt ei ole mitään sanaa silläkään saralla. Käsittämätöntä miten HIFK:n budjetilla ja 'brändillä' matkaava joukkue saa kasaan käytännössä saman tasoisen materiaalin kuin esim. JYP, Pelicans jne.

Näyttäähän tämän vuoden jengi asteen paremmalta kuin viime vuotinen tähän aikaan mutta sehän oli pakkokin. Hankittiin pari vahvistusta jotta voidaan näyttää että kyllä me yritetään mutta playoff paikka on näillä näkymin taas tiukassa ja paskaa tullee niskaan.

Nuorten pelaajien kehittyminenkään ei ole itsestään selvyys. Ei millään pahalla mutta Köllin ei enään luulisi mahtuvan jengiin mutta jotainhan sekin kertoo jos mies vielä sopimuksen saa.

Pois päästettiin Eskelinen ja Paappanen eli parhaat 'nuoret' pakkimme sekä Mäkiaho joka on kuitenkin selkeä roolipelaaja joita jengi tarvitsee.
 

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä teille vedätystä

Agentti Hannekselle: No joo Hannes, nyt ku kaikki on Hifkin kans ookoo et pitäis alkaa sopimaan noita palkkoja ja nii edellee ni voitaisko soittaa sille Penalle et mennää sopimaan. Tai oota vähän, toi puhelin tossa soi.

Hämiksestä: Ei toi Hannes haluais tulla tänne Kerhoon, meill on kova jengi ja sillee. Mitalikamaa ollaa ihan varmasti. Sama liksa tulee tietysti ku Hifkiltäki.

Agentti: Oota vähän mä juttelen ton Hyvösen kanssa.

Hyvönen: Ei sekään ny nii paha ois. Jotenki vaa toi Hifki ois kivempi, mut nopeesti tää nyt kuitenki on päätettävä. Pääsee sitte hyvin toho kesäänki. Koita nyt sitä Penttiä ni päästää sumplii sitä.

Agentti: Ookkei, mä soitan sinne ni saadaan tää alta pois.

Suoritetaan puhelu HIFK:lle, aikomuksena sopia seuraavasta kaudesta.

Brändin toimisto: Mmhhhh. HIFK:n toimisto, voinko auttaa, kan jag hjälpa?

Agentti: Täs on ton Hyvösen akentti, olisikos toi Pentti Matikainen paikalla?

Brändin toimisto: Mmhhh. Ei ole paikalla, han är inte här just nu. On kampaajalla, han har gått till frisörsalong för att klippa sitt hår.

Agentti: No koskakohan se sitten tulee paikalle?

Brändin toimisto: Mmhhh. Noin kolmen tunnin kuluttua, om tree eller fyra timmar.

Agentti: Jaa, no mä soitan sit uudestaa.

Agentti selittää Hyvöselle Pentin olevan parturissa jolloin Hannes sanoo odottavansa. Pentti oli tosin viimeksi värjäämässä hiuksiaan ja sitä ennen nypityttämässä kulmakarvojaan kun piti sopia asioista. Ei tätä kyllä kauaa jaksais odotella vaikka kaikkihan on jo periaatteessa valmiina.

Pentti saadaan kiinni seuraavana päivänä.

Agentti: Mä tosta Hyvösestä soittelisin. Mä koitin jo eilen mut enpä saanu kiinni.

Pentti (purkkaa syöden): Kyl mä kuulin, mut mun piti vittu käydä ostamassa pari pukuu tuolta Ferestä. Ei nekään vittu osaa tehä siellä mitää oikein, vittu. Parturiki kesti niin kauan, vittu. Kaikki pitäis kouluttaa vittu kunnolla.

Agentti: Meidän pitäis sopia tuosta Hyvösestä vähän. Se olisi kyllä halukas tuleen mut pitäis sopia vaa nopeesti. Mikä toi ääni siellä taustalla muuten on?

Pentti (purkkaa paukutellen): Joo, se Hannes. Tietsä, meille on vittu tulossa pelaajia ihan perkeleesti et täytyy kattoo miten noi pari tossa hoituu ensin. Voishan sitä olla tilaaki, mut emmä vittu vielä sitä tiedä. Se ääni on muuten fööni. Mä kävin just suihkussa, kun noi kynnet laitettii just äske.

Agentti: Jaha, no mutta täs pitäis kyllä sopia nyt edes jotain.

Pentti (tupakkaa polttaen): No, emmä ny ehdi, vittu, ku pitäis lähtee hakee noita sipuleita ja multaa. Vittu, mä lähen istuttaa kasveja ny. Katotaan vittu kesäloman jälkeen, et emmä kyllä nyt ehi tekee mitään. Et mä sovin ton yhen Ranskan sarjoista tulevan jätkän kaa ensin tos Heinäkuun puolessavälin, et katotaan sitte tarvitaaks me vai ei.

Agentti: Jaha, no mutta ei me kyllä sinne asti aiota odotella, et kyl täs ny...

Pentti (pöytään nyrkkiä lyöden): Käytsä vittu koulutta mua vai!

Pentti lyö luurin kiinni ja tekee neljän vuoden diilin Parris Duffysin kanssa. Lupautuupa maksamaan liksaa vaikka Parris pelaisi sitten missä tahansa. Samaan aikaan Hannes Hyvönen allekirjoittaa sopimuksen Hämeenlinnaan.

edit: Ai niin, Jiihaag, ala terottelee kyniä ja hanki kunnon näppis että on hyvä kirjoitella
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Kyllä tämä rupeaa syömään miestä ja rotan lailla. Miten voi olla mahdollista, että Hannes saatiin sössittyä. Kukahan tämä johdon puhuma toinen kova nimi mahdollisesti on? Voi kristus tätä vitutusta. Olin käytännöllisesti katsoen aivan varma Hanneksen paluusta. Ei voi kuin onnitella kerhoa. Uskomatonta toimintaa kerhon joukkueenjohdolta. Joltain se vaan onnistuu toi pelaajien hankkiminen. Voi melkein sanoa, että kun Pena on puikoissa voi lähes mitä vaan tapahtua. Uskoin mieheen kuin vuoreen viime kuussa. Nyt vaan ne puhutut pakki ja hyökkäyspään miehet ovat kadonneet tyystin. Pientä uskoa vielä on. Luottamus johtoon rupeaa olemaan tipotiessään jollei kohta jotain tapahdu.
 

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
Viestin lähetti Fist of God
Nyt enää odottelemme toimiston suunnalta kuolematonta kevään ja kesän huudahdusta: "NÄILLÄ MENNÄÄN!"


F.O.G. odottaa samaa ilosanomaa kuten minäkin. Tämän
kuultuaan tulee sellainen fiilis, että homma on hallussa
ja kaikki on hyvin. Toukokuu ja ensi kauden odotukset
mitalipeleistä ovat jo ainakin meikäläiseltä kadonneet.
Toivottavasti ne ässät ovat vielä siellä hihassa.

Kannattaako jo nyt hyvissä ajoin ruveta psyykkaamaan
itseään paikallispeleihin? Pääkaupunkiseudun kolmoset
jyrää!
 

peruna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Tämmöinen syö miestä tosi pahasta ja nyt on ahdistus kova.
Kysynkin taas MIKSI kukaan vanha IFK:lainen ei palaa vaan menee muihin seuroihin? Kenestä tämä on kiinni?

Kaikki lähti Caloun:sta, joten kiitos Pena. Nyt taitaa olla jotain oikeasti pielessä. ÄTPPOMk: Wake up and smell the coffee.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Agenttien vedätys

On se kumma, kun ne agentit vedättää juuri HIFK:ta ja penaa. Tällainen vedätykseksi kutsuttu agenttien toiminta lienee tänä päivänä kuitenkin ihan normaalia ja sitä on pakko kestää, penankin tai käy niinkuin nyt on käynyt. pelimiehet karkaa muualle. Eikä liene ensimmäinen kerta.

Itse kyseenalaistan voimakkaasti tämän joidenkin mielestä hillokuninkaaksi kutsutun ylimielisen suunsoittajan taidot ja sopivuuden nykyiseen tehtäväänsä. Jos asiat ei heti mene halutulla tavalla alkaa se uhoaminen ja sormen heristely. Sitä voi olla agenttienkin vaikea kestää ja miksi pitäisikään. Muitakin vaihtoehtoja on.

Suhdetoiminta ei näyttäisi kuuluvan penan vahvoihin ominaisuuksiin. Valmentaja aikoina hän peräänkuulutti pelaajilta nöyryyttä. Sitä sopisi odottaa häneltä itseltäänkin.

Se on aika pahasti toimintaa rajoittava tekijä, jos pystyy asioimaan vain yhden pelaajia välittävän firman kautta.
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
U17 Leijonat
Re: Tässä teille vedätystä

Viestin lähetti matti&teppo
Agentti Hannekselle: No joo Hannes, nyt ku kaikki on Hifkin kans ookoo et pitäis alkaa sopimaan noita palkkoja ja nii edellee ni voitaisko soittaa sille Penalle et mennää sopimaan. Tai oota vähän, toi puhelin tossa soi.

Hämiksestä: Ei toi Hannes haluais tulla tänne Kerhoon, meill on kova jengi ja sillee. Mitalikamaa ollaa ihan varmasti. Sama liksa tulee tietysti ku Hifkiltäki.

Agentti: Oota vähän mä juttelen ton Hyvösen kanssa.

Hyvönen: Ei sekään ny nii paha ois. Jotenki vaa toi Hifki ois kivempi, mut nopeesti tää nyt kuitenki on päätettävä. Pääsee sitte hyvin toho kesäänki. Koita nyt sitä Penttiä ni päästää sumplii sitä.

Agentti: Ookkei, mä soitan sinne ni saadaan tää alta pois.

Suoritetaan puhelu HIFK:lle, aikomuksena sopia seuraavasta kaudesta.

Brändin toimisto: Mmhhhh. HIFK:n toimisto, voinko auttaa, kan jag hjälpa?

Agentti: Täs on ton Hyvösen akentti, olisikos toi Pentti Matikainen paikalla?

Brändin toimisto: Mmhhh. Ei ole paikalla, han är inte här just nu. On kampaajalla, han har gått till frisörsalong för att klippa sitt hår.

Agentti: No koskakohan se sitten tulee paikalle?

Brändin toimisto: Mmhhh. Noin kolmen tunnin kuluttua, om tree eller fyra timmar.

Agentti: Jaa, no mä soitan sit uudestaa.

Agentti selittää Hyvöselle Pentin olevan parturissa jolloin Hannes sanoo odottavansa. Pentti oli tosin viimeksi värjäämässä hiuksiaan ja sitä ennen nypityttämässä kulmakarvojaan kun piti sopia asioista. Ei tätä kyllä kauaa jaksais odotella vaikka kaikkihan on jo periaatteessa valmiina.

Pentti saadaan kiinni seuraavana päivänä.

Agentti: Mä tosta Hyvösestä soittelisin. Mä koitin jo eilen mut enpä saanu kiinni.

Pentti (purkkaa syöden): Kyl mä kuulin, mut mun piti vittu käydä ostamassa pari pukuu tuolta Ferestä. Ei nekään vittu osaa tehä siellä mitää oikein, vittu. Parturiki kesti niin kauan, vittu. Kaikki pitäis kouluttaa vittu kunnolla.

Agentti: Meidän pitäis sopia tuosta Hyvösestä vähän. Se olisi kyllä halukas tuleen mut pitäis sopia vaa nopeesti. Mikä toi ääni siellä taustalla muuten on?

Pentti (purkkaa paukutellen): Joo, se Hannes. Tietsä, meille on vittu tulossa pelaajia ihan perkeleesti et täytyy kattoo miten noi pari tossa hoituu ensin. Voishan sitä olla tilaaki, mut emmä vittu vielä sitä tiedä. Se ääni on muuten fööni. Mä kävin just suihkussa, kun noi kynnet laitettii just äske.

Agentti: Jaha, no mutta täs pitäis kyllä sopia nyt edes jotain.

Pentti (tupakkaa polttaen): No, emmä ny ehdi, vittu, ku pitäis lähtee hakee noita sipuleita ja multaa. Vittu, mä lähen istuttaa kasveja ny. Katotaan vittu kesäloman jälkeen, et emmä kyllä nyt ehi tekee mitään. Et mä sovin ton yhen Ranskan sarjoista tulevan jätkän kaa ensin tos Heinäkuun puolessavälin, et katotaan sitte tarvitaaks me vai ei.

Agentti: Jaha, no mutta ei me kyllä sinne asti aiota odotella, et kyl täs ny...

Pentti (pöytään nyrkkiä lyöden): Käytsä vittu koulutta mua vai!

Pentti lyö luurin kiinni ja tekee neljän vuoden diilin Parris Duffysin kanssa. Lupautuupa maksamaan liksaa vaikka Parris pelaisi sitten missä tahansa. Samaan aikaan Hannes Hyvönen allekirjoittaa sopimuksen Hämeenlinnaan.

edit: Ai niin, Jiihaag, ala terottelee kyniä ja hanki kunnon näppis että on hyvä kirjoitella

Nauroin muuten niin, että meinasin penkiltä pudota...:D :D :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös