Re: Iceman?
Hetkinen seis! Iceman ei ole kritisoinut Zetaa vaan pitää häntä SM -liigan parhaana hyökkäävänä pakkina joka taklaa riittävän puhtaasti. Ja olen nähnyt Zetan pelaavan useasti.
Iceman76, tätä minä tarkoitin rekisteröitymisesi jälkeen kun pyysin YV :llä vaihtamaan niccisi. Oh, well.
Viestin lähetti hylsy
Iceman oletko edes koskaan nähnyt Zetan pelaamassa? Mies on Kuningas ja taklaa ihan puhtaasti (ainakin melkein) mieti nyt jos Zeta käy täällä lukemassa näitä ja näkee ton... Taitaa tulla aika myöhässä, mutta joka tapauksessa...Ja sitäpaitsi mitä väliä on sillä että Zidlicky ottaa jäähyjä niin ottaa muutkin pakit, mutta kukaan ei tee niin paljon pointseja ku Z. Ei voi ku toivoa hyvää uraa Zidlickylle änärissä... Olin vaa pari päivää pois linjoilta ja iceman puhelee tommosia...Mihin tämä maailma on menossa...HYVÄÄ (T)YÖTÄ Pena?!
Hetkinen seis! Iceman ei ole kritisoinut Zetaa vaan pitää häntä SM -liigan parhaana hyökkäävänä pakkina joka taklaa riittävän puhtaasti. Ja olen nähnyt Zetan pelaavan useasti.
Iceman76, tätä minä tarkoitin rekisteröitymisesi jälkeen kun pyysin YV :llä vaihtamaan niccisi. Oh, well.