Re: JHag
Viestin lähetti ks
Jatketaan sitten täällä kuten toivoit.
Kannatan lämpimästi kyseisen henkilön ottamista Hifkin kokoonpanoon.Kuten turhista viesteistäni olet ehkä huomannut jos näin ei käy muitakin ottajia on.Ässät tuskin tulee loppujen lopuksi sittenkään,minun pettymyksekseni,kyseeseen.
Kovin tiukkapipoiseksi menee vaan kommunikaatio jos tuollaiseen ketjuun ei saa kirjoittaa.Jostain syystä,jota en täysin tajua,näit tarpeelliseksi ottaa ketjun aiheesta.Yritin tosin huonolla menestyksellä korostaa Pasin arvoa pelaajana.Olemme varmaan samaa mieltä tästä.
Jos en nyt ihan virheellisesti muista olet itsekin osallistunut monenlaisiin keskusteluihin muistakin joukkueista kuin rakkaasta Hifkistäsi.Oleppa jatkossa tarkempana.Hifki on minullekin yksi suosikkiseura.
Ymmärsit pointtini hieman väärin ja toki tiedän, että HIFK on eräs suosikkiseuroistasi. En avannut Pasi-ketjua oikeastaan yksin, vaan juteltiin muutamien muiden tänne kirjoittavien tyyppien kanssa Pasin tilanteesta, josta tiedän paljon, koska miehen tunnen.
Minä olen tiukkapipoinen VAIN SIINÄ KETJUSSA, en mielestäni muuten, sillä kunnianhimoinen ideani oli/on, että ketju printattaisiin ulos ja lähetettäisiin HIFKiin. Tai sitten edes sähköpostimuodossa. Tuolloin he konkreettisesti näkisivät, että kappas! Näin moni haluaa Pasin HIFKiin. Oma ketju herättää enemmän huomiota kuin jos vetoomukset olisivat tänne upotettuja. Sillä tämä vetoomus ei ole vain läppää, haluan/haluamme, että se huomataan. Jos/kun Pasi ei siitäkään huolimatta tule HIFKiin, ei voi mitään. Mutta onpahan ainakin tullut sanottua mielipide reaaliajassa, eikä suomalaistyyliin jälkikäteen.
Silloin, kun jonkun ketjun otsikko on ihan selkeä, en koskaan käy siellä, jos minulla ei ole mitään asiaa aiheesta. Klassinen esimerkki tästä on "Parasta Jyväskylässä" -ketju Vapaassa. Olisin voinut mennä sanomaan, että siellä ei ole mitään hyvää (mikä ei ole edes totta), mutta se olisi mielestäni ollut huonoa nettikäytöstä eli netikettiä.
Näihin avoimempiin ketjuihin ovat kaikki kirjoittajat tervetulleita omasta joukkueesta riippumatta. Mitä hauskaa siinä olisi, jos kaikki lymyilisivät vain omissa ketjuissaan..? You see, se on pointti.
Joten jatketaan vierailuja näissä laajempialaisissa ketjuissa entiseen malliin. Welcome tänne ja minäkin käyn jossain vaiheessa Ässien ensi kauden ketjussa, kun kuulen varmasti että Poro Rajala menee Poriin:D
Ässistä Pasi sanoi itse, että se ei ole vaihtoehto. Lukko on. En tiedä, mikä meni pieleen Porissa.....en tosiaankaan, mutta näin mies kertoili.
Ugh! Terveisin HIFKin tiukkakypäräjaosto, kun on Pasista ja HIFKistä kysymys. Muuten, lepo vaan;)