Theosaurus
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Täysin samoilla linjoilla. Bensa loppuu (taas!) ja nuo kolme voittoa on tullut tietysti kovan taistelun kautta mutta myös kiekot ovat pomppineet hieman onnella.Normaalisti, kun sarja on 0-3 niin vastustaja on ollut selvästi huonompi, tällä kertaa vastustaja hallinnut ainakin 3/4 peleistä ja se 1-0 voitto Nordiksellakin oli ihan kolikonheittoa kummalle menee. Tänään veikkaan, että Raumalla tulee turpaa. Sitten on pakkovoitto Nordiksella tai tää sarja on ohi ja HIFK tekee historiallisen sulamisen. Pitää muistaa, että useinmiten kotiedun alussa saanut joukkue johtaa 3-0 eikä toistepäin, tällä hetkellä game 7 olisi myös Raumalla. Kun ottaa huomioon missä mankelissa sitä eilenkin oltiin himassa niin ei nyt jaksa hirveän luottavainen olla.
Veikkaan, että HIFK häviää tämän sarjan.
Itse olen kuitenkin hemmetin iloinen siitä että IFK:n peli on noin hyvää ja pelejä pelataan edelleen. Asennoiduin jo syksyllä että tällä rosterilla (vrs kilpailijat) ei kuitenkaan mestaruuksia voiteta.
Hienoa toki, jos pelit jatkuvat vielä puolivälieriin ja pronssipeleihin, mutta jotenkin tuntuu nyt että olemme juuri todistaneet tällä viikolla sen parhaan mitä tällä kaudelle nyt tuolla jengillä on tarjolla 2023.
Ehkä sitten ensi kaudelle on opittu jotain rosterin rakentamisesta lisää. Pääasia itselleni on että nyt olen vakuuttunut Peltosen ja valmennustiimin taidoista.