Ehkäpä täysin itsestään selvä asia..Kaikki muu olisi häpeällistä.
Ehkäpä täysin itsestään selvä asia..Kaikki muu olisi häpeällistä.
Nämä jutut on IFK:n toimesta ollut tapana hoitaa hienosti, niin ihmettelisin suuresti jos huomenna ei ennen peliä olisi jotain huomionosoituksia Gimmoille.On kai seuralla huomenna aikomus muistaa naisten mestaruus jengiä ennen matsin alkua?
Uhka ja mahdollisuus.Mahdollinen välierä tapparaa vastaan pelataan Nordis-Nordis-Nokia-Nokia-Nokia? Mitä mieltä? Ei ilmeisesti Treella luotettu tappuran ja ipan pitkään kevääseen, kun on pitänyt artisteja buukata samaan aikaan.
Ja pahin skenaario kaikista: Taponen loukkaantuu.Kylläpä jännittää heti aamusta illan peli. Onneksi on lyhyt ja etukäteen katsottuna lyhyt ja vaivaton työpäivä, niin voi siirtää katseet pikkuhiljaa iltaan.
Täytyy tehdä mielikuvaharjoituksia koko päivä, ettei mene hallilla lapselliseksi kiroiluksi ja kiukutteluksi. Helpottaisi myös kovasti, jos IFK laittaisi heti alussa Lukolle luun kurkkuun ja katkaisisi viimeiset selkärangan rippeet. Luotto on kova, mutta koska IFK, mitä tahansa voi aina tapahtua.
Loppuun muutama kauhuskenaario, jotka kerroin terapeutille.
-Motin päättää vihdoin taklata. Ulosajo ja 15 peliä katsomossa.
-Valmennusjohdolla on takki auki ja Halonen maaliin.
-Kaikilla on korona.
-Pelaajilla on takki auki. Ekan erän jälkeen 0-3.
-Saan ruokamyrkytyksen eilisestä pitsasta. Katson pelin himassa ämpärin kanssa ja joku muu huutaa vittua mun paikalla. Hallilla on Buli-maskotti.
-Kaikki saa kenkää.
Hei.Kylläpä jännittää heti aamusta illan peli. Onneksi on lyhyt ja etukäteen katsottuna lyhyt ja vaivaton työpäivä, niin voi siirtää katseet pikkuhiljaa iltaan.
Täytyy tehdä mielikuvaharjoituksia koko päivä, ettei mene hallilla lapselliseksi kiroiluksi ja kiukutteluksi. Helpottaisi myös kovasti, jos IFK laittaisi heti alussa Lukolle luun kurkkuun ja katkaisisi viimeiset selkärangan rippeet. Luotto on kova, mutta koska IFK, mitä tahansa voi aina tapahtua.
-Kaikilla on korona.
-Saan ruokamyrkytyksen eilisestä pitsasta. Katson pelin himassa ämpärin kanssa ja joku muu huutaa vittua mun paikalla. Hallilla on Buli-maskotti.
-Kaikki saa kenkää.
Jääkiekon SM-liiga – Liiga.fi
Reaaliaikainen otteluseuranta, tilastot, tulokset, otteluohjelma, uutiset - löydät parhaat jääkiekkosisällöt Liiga.fi -sivustolta!liiga.fi
Ei pelikieltoa Nättiselle. Eipä yllättänyt.
Itse mietin jo finaaleja Ilvestä vastaan.Juu, vähän huolestuttaa kuinka moni pohtii jo välieräavausta. Ymmärrän kyllä, että täällä kirjoittavat fanit, ei pelaajat, mutta yllättävän usein nämä asenteet heijastavat toisiaan. Yksi voitto on vielä otettava, toivottavasti se tulee tänään. Mutta on työskennellyt mahdollista, että ei tule.
Ja pahin skenaario kaikista: Taponen loukkaantuu.
Tuo liittyi kohtaan, jossa olisin itse pois hallilta. Selfie Bulin kanssa olisi yksi kevään kohokohdista.Hei.
Eihän tuo ole kauhuskenaario, jos Buli-maskotti näkyisi hallilla. Muuten oiva lista :D
Voitko pitää nämä ihan omina tietoinasi. Täällä on pitkät perinteet jinxauksesta ja syylliset löydetään niihin kyllä.
Mikään ei muutu! Ei oo mikään pakkovoitto, niin voidaan lähteä sopivalla rentoudella 60 min. trappiin.
Minä ainakin uskon että tämä joukkue pystyy vielä tällä kaudella voittamaan 9ottelua. Koneet saatu käytiin niin ei muita kuin kaasu pohjaan.
-Kaikilla on korona.
-Kaikki saa kenkää.
Hei.
Eihän tuo ole kauhuskenaario, jos Buli-maskotti näkyisi hallilla. Muuten oiva lista :D
Joo nyt ymmärsin ei ajatus toimini ihan tossa aamulla. Vähintään pitäs Buli-maskotti nähä jäällä sillon kun nostetaan seuraavan kerran kannua!Sulla on sitten sopivasti NIO 9 voiton suhteen.
Perskele mikä lista! Toisiksi viimeinen olisi Alanis Morisetten Ironic-kamaa.
Eiköhän @HJL tarkoittanut, että juuri se peli kun ei itse pääse paikalle, niin tietysti juuri silloin Buli ilmestyy. Sehän olisi melko surullista. Muokkaus: Olikin näköjään jo kommentoinut niin.
Mä missasin jo naisten mestaruuden paikan päällä ja en kestäisi jos näin kävisi myös Bulin kohdalla. Apua. Kamala ajatus!Tuo liittyi kohtaan, jossa olisin itse pois hallilta. Selfie Bulin kanssa olisi yksi kevään kohokohdista.
Jos IFK ottaa tänään 4. voiton putkeen niin pidän sitä kyllä todella kovana suorituksena.
Lukolla itseluottamus hukassa ja peli sekavaa mutta onhan Lukko matseja hallinnut vaikkakin IFK:n puolustus on ollut hyvää ja vienyt Lukolta parhaan terän.
Lukolla kuitenkin todella kova hyökkäys ja en yllättyisi jos sarja venyisi 5. tai jopa 6. peliin, vaikkakin ymmärrän toki todennäköisyydet sarjan ollessa jo nyt 0-3 katkolla.
Tuntuu että maalinedustaa puolustetaan niin tehokkaasti että avauspeli ei oikein onnistu. Keskitytään lähinnä roiskimaan pois. Keskiviikkona oli muuta hetki matsissa, jolloin IFK tuli hyvin paineen alta pois kun pelin virtaus saatiin meille mutta muutoin virtaus oli Lukolla.Ihan huima suoritus olisi. Lukko on aloittanut jokaisen pelin paremmin tähän asti, mutta kuitenkin kasattu rivit ja Taponen ollut kaiken ylistyksen arvoinen.
Mutta edelleen IFK:n purkupeli omista on välillä todella heikkoa, ja turha paniikki siellä on muutenkin jos painetta tulee. Ke oli monta tilannetta, jossa hätäisiä ratkaisuja, vaikka verrattain aikaa oli. Tänään toivon että valmennus on kiinnittänyt huomiota ja antanut ohjeita siihen, kuinka pakit toimivat kun peli meidän päässä.
Motinille olis erityishuomio. Ei ripulirännejä. Käännä vaikka perse vastustajaan ja haudo kiekkoa laitaan. Jäähyn ne ottaa jos selkään tulee