En löytänyt ainakaan hengissä olevaa ketjua aiheelle, joten avaan sellaisen. Aiheena siis äänentoisto yleisesti. Itseäni kiehtoo tällä hetkellä hd-äänentoisto, mutta budjetti on matala. Ostin soittimen FiiO X1 2.gen. (Fiio-Born for Music and Happy jossa ei ole omaa muistia. Tilasin siis muistikortin, Samsungin 128gb version. Tämän kokoinen siksi, että 256gb korttia ei tue mikään muu laitteeni ja hinta nousee aika lailla isompaan mennessä. Projektin tavoite on saada mahdollisimman hyvää ääntä edullisesti.
Mutta oli mulla pari kysymystäkin:
-Mikä olisi hyvä vahvistin kuulokkeille? Tätä harkitsen, ihan merkin vuoksi: Fiio-Born for Music and Happy
-Mitä järkihintaisia over-ear -kuulokkeita suosittelette?
Mulla on kaukosäädin tuohon soittimeeni ja aion sen kytkeä stereoihin. Nyt tosin kiinnostaisi rakentaa paketti uusiksi, tarvitsen alkuun vahvitimen & kaiuttimet. Kajarit saisivat mieluiten olla lattiakaiuttimet. Onko hyviä ideoita?
Mutta oli mulla pari kysymystäkin:
-Mikä olisi hyvä vahvistin kuulokkeille? Tätä harkitsen, ihan merkin vuoksi: Fiio-Born for Music and Happy
-Mitä järkihintaisia over-ear -kuulokkeita suosittelette?
Mulla on kaukosäädin tuohon soittimeeni ja aion sen kytkeä stereoihin. Nyt tosin kiinnostaisi rakentaa paketti uusiksi, tarvitsen alkuun vahvitimen & kaiuttimet. Kajarit saisivat mieluiten olla lattiakaiuttimet. Onko hyviä ideoita?