Eikös kuulokeliitäntä ole jo katoavaa kansanperinnettä kännyköissä? Toki iPhoneissa saa adapterilla kiinni.
Kenties, mutta mun nykyisessä puhelimessa sellainen löytyy.
Eikös kuulokeliitäntä ole jo katoavaa kansanperinnettä kännyköissä? Toki iPhoneissa saa adapterilla kiinni.
Siitä huolimatta mä en luottaisi tuohon niin paljon, että ostaisin puhtaat hifi-kuulokkeet ilman bluetoothia. Mieluummin paremman pään bt-kuulokkeet, piuhaoptiolla. Jos siis kokee, ettei ne napit anna parasta mahdollista kuuntelunautintoa.Kenties, mutta mun nykyisessä puhelimessa sellainen löytyy.
Siitä huolimatta mä en luottaisi tuohon niin paljon, että ostaisin puhtaat hifi-kuulokkeet ilman bluetoothia. Mieluummin paremman pään bt-kuulokkeet, piuhaoptiolla. Jos siis kokee, ettei ne napit anna parasta mahdollista kuuntelunautintoa.
No siksipä juuri bt-kuulokkeet, joissa on mahdollisuus piuhaan. Käy molempiin, vaikka puhelin vaihtuisi sellaiseen, missä ei ole fyysistä liitäntää.Kuten kirjoitin, kuulokkeet tulevat ensisijaisesti kitaran soittoa varten ja kiinni kitaravahvistimeen.
Kuten kirjoitin, kuulokkeet tulevat ensisijaisesti kitaran soittoa varten ja kiinni kitaravahvistimeen.
Eipä muuta voi oikein tehä kun koittaa takuuseen palauttaa.DT 1770 pro kuulokkeista ei vasemmalta puolelta kuulu yks kaks enää mitään. Kuulokkeiden mukana tullutta käyttämätöntä johtoa kokeiltu eikä tuo muutosta asiaan. Kuulokevahvistin/ usb dac on yhdistetty kuulokkeet, mutta puhelimen kautta on myös sama homma, joten ilmeisesti kuulokkeissa nyt jotain vikaa. Mitä tälle voi tehdä? Ihan yks kaks menny näin. Koskaan ennen ollut mitään ongelmaa tälläisessä. Kuulokkeet toki kovassa käytössä nyt ollu 1,4 vuotta.
Siis välillä saa molemmista kuulumaan, mutta sitten taas yks kaks pätkäsee vasemman puolen pois.
Eipä muuta voi oikein tehä kun koittaa takuuseen palauttaa.
Jossain piirissä joku kontaktivirhe luultavasti jos silloin tällöin toimii. Aika vaikea noita on ite korjailla. Suosittelen kyllä vaikka takuu ummessa olisi ottamaan suoraan valmistajaan yhteyttä ja selittää keissi. Jotkut firmat "takuuna" korjaavat vaikkei ns. takuu olisi voimassa.No voi vittu. Ei oo takuuta enää jäljellä. Miten tämä nyt yks kaks meni paskaks...
Jossain piirissä joku kontaktivirhe luultavasti jos silloin tällöin toimii. Aika vaikea noita on ite korjailla. Suosittelen kyllä vaikka takuu ummessa olisi ottamaan suoraan valmistajaan yhteyttä ja selittää keissi. Jotkut firmat "takuuna" korjaavat vaikkei ns. takuu olisi voimassa.
Kyl mä suna heittäsin viestin beyerille suoraan ja selittäisin ja kysysin onko mitään tehtävissä. Eipä siinä mitää menetäkkään.Joo no verkkokaupasta 2020 tammikuussa tilasin. Kyllä vituttaa.
Kyl mä suna heittäsin viestin beyerille suoraan ja selittäisin ja kysysin onko mitään tehtävissä. Eipä siinä mitää menetäkkään.
Veikkaan että aika huonosti. Vedä sit jollai google translatella vaikka.Voiko noille suomeks heittää jonnekki viestiä? Mitään rallienglantia en lähde kirjoittamaan.
Veikkaan että aika huonosti. Vedä sit jollai google translatella vaikka.
Joo no verkkokaupasta 2020 tammikuussa tilasin. Kyllä vituttaa.
Takuuaika | 24 kk |
Verkkokaupan sivuilta:
Takuuaika 24 kk
Kuinka isosta pinkasta euroja olet valmis luopumaan? Onko tarkoitus käyttää kuulokkeita myös ulkona/urheillessa? Etsitkö nappimallista vai korvan yli tulevaa mallia?- toimivat langattomasti bluetooth-yhteydellä esim jotta voi kuunnella puhelimen kautta musiikkia mutta
- myös toimisi langallisena, kun kuulokkeiden virta loppuu ja ennen kaikkea jotta niitä voisi käyttää myös PC:llä Teams-palavereissa ja XBOX:lla myös (eli yhdellä 3.5mm plugilla).
Kuinka isosta pinkasta euroja olet valmis luopumaan? Onko tarkoitus käyttää kuulokkeita myös ulkona/urheillessa? Etsitkö nappimallista vai korvan yli tulevaa mallia?