Jos lunta haluatte niin menkää Lappiin.
Ei sielläkään oo.
Jos lunta haluatte niin menkää Lappiin.
Ne voivat mennä sitten vaikka pohjoisnavalle, joilla on joku ihme lumifetissi.Ei sielläkään oo.
Joulukuun alusta lähtien on lain mukaan talvirengaspakko - oli sitä lunta, eli ei. Itseäni ei ahista pimeys, vaan tihkusade. Olisi edes kuivaa. Toki jossaa vaiheessa sitä lunta kaipailee - ainakin laskettelurinneyrittäjät ja muut talvesta leipänsä repivät.Parempi kuin pakkanen ja lumi. Toivottavasti olisi tällaista koko talvi niin ei tarvitsisi vaihtaa talvirenkaitakaan alle. Ja eiköhän tuo Turun Parkin kentän jäädytys onnistu tälläkin ilmalla, joten pääsee höntsäilee. Jos lunta haluatte niin menkää Lappiin.
Jos joulukuun alussa on 10 astetta lämmintä niin en laita talvirenkaita. Suomen lainsäädäntö ei estä minua käyttämästä tervettä järkeä.Joulukuun alusta lähtien on lain mukaan talvirengaspakko - oli sitä lunta, eli ei.
Suomen lainsäädäntö antaa sinulle sakot ratsiassa tavattaessa (no, okei poliisi). Tänään oli kyllä v-mäisin päivä aikoihin. Tekisi mieli vaan nukkua nämä sadepäivät.Jos joulukuun alussa on 10 astetta lämmintä niin en laita talvirenkaita. Suomen lainsäädäntö ei estä minua käyttämästä tervettä järkeä.
Suomen lainsäädäntö antaa sinulle sakot ratsiassa tavattaessa (no, okei poliisi).
On kyllä runsaslumisin talvi vähään aikaan.
On kyllä runsaslumisin talvi vähään aikaan.
Sen verran kitisin kesällä helteistä täällä, että lienee syytä kirjoittaa positiivisemmin kun aihetta on.
Suosittelen hankkimaan talvivaatteita.Onhan ulkona liian kylmä mihinkään mielekkääseen ulkoiluun. Viisi tai kymmenen minuuttia tarkenee kun kärvistelee.
Outoa porukkaa. Vittu tää on ihan kamalaa. Joku -5 ja lunta vielä menisi. Pitäisi olla ympäri vuoden sellaiset +25-35. Mä oon syntynyt väärään maahan.